DISKUZE K ČLÁNKU GP ITÁLIE: McLaren se vrací jako Fénix z popela na pozadí děsivé kolize adeptů na titul

Divotvorný kotel Autodromo Nazionale di Monza má mezi okruhy Grand Prix výjimečné postavení - až na ročník 1980 se tu šampionát Formule 1 zastavil každý rok a po dlouhé sezóny se tu rovněž uzavírala evropská série závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ITÁLIE: McLaren se vrací jako Fénix z popela na pozadí děsivé kolize adeptů na titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 236, poslední 13.09.2021 19:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 9 lidí) 12.09.2021 17:45
Trocha humoru http://pbs.twimg.com/media/E… »
» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 12.09.2021 16:42
Ti co volali po diskvalifikaci Hamiltona po… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 13.09.2021 10:29
Až se zase trochu okučíst chápat psaný text, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • margee

    margee

    109.183.182.XXX
    Gratulace Mclarenům, no a ti dva kohouti si nic nedarují. Holanďan frustrovaný, že si Lewis pochopitelně pohlídal vjezd do zatáčky (kdo vede, volí stopu, platí jen tehdy, když vede Max) a pak se snažil před něj i tak natlačit. Samotný akt byl pochopitelně už závodní incident, mohli se jen tak klasicky šťouchnout, že se takhle jedna formule vyšplhá na druhou a řidiči přejede hlavu (pneu jela Lewisovi evidentně přes přílbu https://www.formula1.com/en/latest/video.2021-italian-grand-prix-huge-moment-as-max-verstappen-and-lewis-hamilton-collide-and-crash-out-at-monza.1710704937938019304.html), to je výjimečné, i když i takové pamatujeme ještě z doby před halo (to se dnes fakt vyplatilo). Závodní incident, ale za výsledek toho incidentu musí být Max potrestán.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Co se týče kolize mezi Hamiltonem a Verstappenem...nemyslím že házet vinu jen na Verstappena je správný...ale jsem opravdu zvědavej jak to posoudí sportovní komisaři.

    Za mě oba do toho šli "buď a nebo"...

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.209.XXX
      Je to stejný jako v Silverstone jen opačně rozdělená míra zavinění.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Já teda nevím...jste všichni slepí a nebo co?

        Na Silverstonu podle mě Hamilton na obrubníku nebyl...proto byl označen za viníka.

        Dneska Hamilton místo Verstappenovi nedal...ten nadskočil na obrubníku...a skončilo to kolizí.

        Ty dvě situace se nedají srovnávat...už jen kvůli rozdílným rychlostem.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          ale dají se porovnávat stejné situace ze stejného závodu, ze stejné zatáčky. nezapomínej, co se stalo v prvním kole - Ham šel raději mimo trať, aby zabránil kolizi. Max raději najel na obrubník a kolidoval....

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Tohle je otázka, na kterou hledám už nějakou dobu odpověď. Má jezdec na vnějšku povinnost vyjet mimo trať když se schyluje ke kolizi, protože jak známo mimo trať se jezdit nemá 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              194.212.104.XXX
              dobrá otázka. jen tady vyjel mimo ten na vnitřku 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                No v šikaně je to hodnocení na vnitřku/na vnějšku obecně problematičtější 12 Nicméně hádám, že se to bere podle nájezdu do šikany, takže na vnějšku byl Max.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • tom11

                  tom11

                  194.212.104.XXX
                  já to bral tak, že tu druhou zatáčku šikany, kde došlo ke kolizi a kde jel Lewis v prvním kole mimo trať, projel vnitřkem.
                  ale to na věci nic moc nemění 12

                  jsem fakt zvědav na řešení, až vylezou od komisařů.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Snažil se udržet na trati...to je jako špatně?

            Kdyby tam měl Verstappen místo, nenajel na obrubník a na výjezdu najel do Hamiltona...pak máš pravdu.

            Na Silverstonu měl Hamilton na vnitřku místa dost...on byl kdo narazil do Verstappena...

            Kromě toho...dneska za riziko skončili oba...na Silverstonu jen Verstappen.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              194.212.104.XXX
              pokud by se v prvním kole snažil udržet na trati Lewis, bylo by vyřešeno o několik kol dřív03

              ale incident by se neměl posuzovat podle následků. za stejný přečin by měl být stejný trest, i když oba jedou dál, oba skončí, nebo cokoliv mezi tím.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                S tím tolik nesouhlasím...ono totiž ani ve velmi jasných případech (na první pohled) kolikrát zas tak jednoznačně viníka označit nelze.
                Kromě toho...co když bude verdikt 70:30...jak budeš trestat.

                Podle mě je to složitý...jediný jasný případy vidím v Suzuce 1989, 1990, Adelaide 1994 a Jerezu 1997...tam byla logika jasná.

                Hamilton do toho šel dneska taky dost tvrdě...už v nájezdu do šikany se snažil Verstappena vytlačit úplně na vnějšek...jel z depa a měl nedostatečně zahřátý gumy...zatímco Verstappen zajel nejrychlejší kolo...bylo jasný že se bude snažit před něj dostat.

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.209.XXX
              "Kdyby tam měl Verstappen místo, nenajel na obrubník a na výjezdu najel do Hamiltona" Ona ještě existuje v autě taková věc. Hned vedle plynu a říká se jí brzda...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                A brzdit musí vždy ten druhý než Hamilton?

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Limbi

                  Limbi

                  147.228.209.XXX
                  Brzdit musí vždy ten vzadu, protože to není jeho zatáčka. Pokud někdo má pověst, že nebrzdí a sází na to že se mu uhne je to Max. Pusť si tohle a buď prosím objektivní. https://youtu.be/lkAoSghdD6Y

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • juras

                    juras

                    88.103.92.XXX
                    Aha...on byl Verstappen vzadu...tak toho jsem si nevšiml.

                    S tím nemám problém...Verstappen jezdil (opakuji jezdil) jako pra.e.

                    Dnes to rozhodně nebylo nic z tohoto soudku...

                    A kromě toho...Verstappen nejčastěji dělal kraviny když bránil pozici...dnes útočil...takže čistě teoreticky...kdo spíš spěje k něčemu nekalému, ten co útočí a nebo ten co brání?

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Limbi

                      Limbi

                      147.228.209.XXX
                      Počkej jako že ty nevidíš že je Max víc jak půlkou auta za Hamem v nájezdu a ještě je na vnějšku? https://imageupload.io/i/IFzOoipwry

                      A dnes to bylo přesně z toho ranku všechno nebo nic. Pusť si to video, tam to není o obraně. Hned první konflikt je z útoku...

                      Jakože už používáš hodně zvláštní argumenty. Chceš přisuzovat vinu na základě toho jestli auto brání nebo útočí? Takovýhle zjednodušování už používají snad jen hodně zoufalí obhájci.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • juras

                        juras

                        88.103.92.XXX
                        Ale prosím Tě...copak není logický že vždycky je blíž k něčemu unfér ten co brání?

                        Co udělal Alain Prost v Suzuce 1989. Ayrton Senna o rok později tamtéž, Michael v Adelaide 1994 a Jerezu 1997?
                        Připomínám vše boj o titul...

                        Bránili víc než bylo zdrávo...

                        Netvrdím že je to dogma...samozřejmě může udělat prasárnu ten co útočí, ale častěji mají "máslo na hlavě" právě ti co brání.

                        Tady prostě jen postrádám aby kritici Verstappena uznali že ani Hamilton do toho nešel v rukavičkách.

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama