DISKUZE K ČLÁNKU GP MONAKA: Verstappen využil Leclercových potíží, čest Ferrari zachránil Sainz

Po roční absenci, která byla vůbec první od roku 1955, se Formule 1 vrací do ulic Monte Carla. Že o dramatické okamžiky v monackém knížectví nebude nouze, potvrdily nejen volné tréninky, ale poměrně dramatická kvalifikace, která opět vynesla do popředí tým Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MONAKA: Verstappen využil Leclercových potíží, čest Ferrari zachránil Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 151, poslední 26.05.2021 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 23.05.2021 17:08
Max v naprostém klídku. Carlos a Lando na… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 23.05.2021 17:10
Zejémna od Hama a jeho nadávaní týmu »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 23.05.2021 20:52
Nejde nebýt spokojený. 14 Poprvé od roku 2013… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      To dvojité DRS ani neklapne. Byl by to velký zásah do aerodynamiky.Ale nařídit víc pitstopů (třeba použít všechny směsi) je celkem dobrý nápad.
      Osobně jsem si vzpomněl na Bernieho nápad kropit tratě vodou. Závody na mokru byly v Monaku vždycky zajímavé.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Ono by stálo za to promyslet kroky, které by vedly k tomu, že by pitstop probíhal rychleji ve srovnání s závodním běžným kolem... Skvěle řešené je to v Kanadě (Výjezd z Monaka tomu, taky nahrává)... Hledal bych cesty jak umožnit v pitline vyšší rychlost, pro ty kteří zastaví 2 a vícekrát bych zrušil povinnost střídat směsi pneumatik (Klidně všechny stinty na měkkých ) atd. atd.

        Teď zrovna píšu o změnách, které bych aplikoval všude...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jo, to máš pravdu. Kdyby byly pitstopy kratší, bylo by jich víc a zvýšilo by to atraktivitu. Tedy zase do nějakého rozumného počtu.
          Ono by vážně stačilo to udělat v tom Monaku. Ta atmosféra je v Monaku úžasná, jen to kazí ta absence předjíždění. Nebo mne napadá jak mají v E-formuli jedno kolo trochu delší trať. Sice nevím, kde jim v Monaku udělat extra zatáčku navíc. U kasina? Udělat tam nějako smyčku, kterou musí třeba jednou nebo 2x za závod projet...
          S těmi směsmi se dá taky pohrát.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Nebo prostě jet jinam na jakoukoliv opravdovou závodní trať 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Jsou takové trati jako je Soči, Paul Ricard... Kde je náročné následovat vůz před sebou, ale teoreticky tam prostor k předjíždění je... V Monaku ani to no...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Za mne si celkem vychutnávám záběry z auta, jak se řítí těmi úzkými uličkami. Je to o dost jiné, než na těch autostrádách, kde je šířka na 4 auta.
              Jo, předjíždění je problém a pak je to trochu nuda. To uznávám. Otázka je, jestli se to nedá řešit. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Dokugan

                Dokugan

                77.236.195.XXX
                Na současné trati se současnými auty asi ne. Uvidíme, jak se jim povede to, že příští rok se budou moct auta následovat. Kdyby ano, tak by to mohlo pomoct. Ale i příští rok to budou obrovský obludy, jen o trochu menší. Chtělo by to zúžit a zkrátit. A potom už jedině pozměnit trať a udělat z toho Baku. Přidat za hairpinem dlouhou rovinku (první zatáčka za hairpinem rovně místo současné pravé) a zase dlouhou rovinku zpět (vrátit se v současné zatáčce před tunelem) a zbytek tratě nechat. Jinudy to moc nejde v Monaku.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    Je potřeba taky vyzdvihnout Sainze. Po celý "víkend" v Monaku odváděl dobrou práci a dojel zaslouženě 2. Při té příležitosti jsem si vzpomněl na minulé Monako a Sainzův super start ještě v McLarenu.
    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Sainz jednoznačně potvrzuje že byl pro Ferrari správnou volbou 03 Sainz byl terčem jistého posměchu svým přestupem ale Ferrari i on si říká o dobrou pozornost.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Monaco 2011 - vítěz Vettel s RB, druhý Alonso s Ferrari, třetí JB s McL a letos? vítěz Verstappen s RB, druhý Sainz s Ferrari a třetí Lando s McL, náhoda? 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        88.103.4.XXX
        Zatím to vypadá, že budou s Leclercem tvořit dobrou dvojici. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Sainzovi se smáli za přestup do Ferrari akorát jednoduší lidé.

        Nicméně zajímavější úhel pohledu je jeho porovnání s Riccim, kdy mnoho lidí chtělo ve Ferrari spíše právě Ricciho. Letos už to tak jednoznačné není,co? 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Neznám odpověď pro to proč se Ricci tak trápí v McLarenu. Někdo včetně Nanda zmiňuje jeho přestup k Renaultu ale on se Hulkovi tehdy vyrovnal velmi brzy, nevím co s ním je nebo s čím má tak velký problém. McLaren ho bude brzy potřebovat tak snad na to přijde.

          U takového Alonsa můžu mít omluvu/výmluvu na 2 roky mimo podobně jako před rokem u Ocona, ale u Ricciho by to jen přestupem být v takové míře nemělo. Nabízí se taky že Lando výrazně povyrostl, ale je to složité takto spekulovat, asi od všeho trochu. Ale rozdíl velký.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • spinelesssheep

            spinelesssheep

            88.103.4.XXX
            U Alonsa jsou ty dva roky znát fakt v té kvalifikaci. V Bahrajnu těžil z větší znalosti z testů, ale na ostatních tratích byl zatím vždy problém. V trénincích se drží, ale nedokáže pak porychlit o tolik jako Ocon v Q. V závodě si myslím, že má už tempo na velmi podobné úrovni (místy i lepší) a já pořád věřím,že to v sobě ještě najde ve všech oblastech, tak jako dřív.
            Jak sám řekl - chce to sklopit hlavu, dál pracovat a soustředit se teď na Baku. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Alonso se nechal slyšet že vzhlíží k Francii, kde asi bude mít k dispozici ten jiný systém posilovače řízení. Pokud ale Alpine něco neudělá obecně s nastavením tak to co ukazují v závodě je těžký propadák. Rychlost Ocona v druhé půli závodu byla zde i v Barce hrozná a nechci být špatným prorokem, ale tudy cesta nepovede. Ocon skvěle v kvalifikaci ale pak to začíná jít zoufale dolu a musejí se na to zaměřit.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    03 03 03
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama