DISKUZE K ČLÁNKU Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence

Renault v Německu uvedl, že se mu už se svou pohonnou jednotkou podařilo na dráze překonat magickou hranici 1000 koní (736 kW). Co na to říkají soupeři?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 28.08.2019 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2019 17:37
omyl, Verstappen by byl 2 kdyby ho Vettel… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2019 17:36
No já si myslím, že by Mercedes double v… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 01.08.2019 09:18
A přitom McLaren za to vůbec nemohl. Je zajímavé,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Lando naštěstí po problémech v Německu nemusí nic měnit a nebude tak mít v Maďarsku penalizaci. Porucha nebyla přímo na motoru ale na nějakém externím zařízení.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      JJ, četl jsem, hydraulika bó co.....jsem zvědav zda přivezou nějakej upgrade. To snižovaní předního křidla někde uslo, to by se v Hungary odhaduji šiklo.

      Apropo, co odešlo Ričimu?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        37.188.168.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Malá prasklinka v hlavním výfukovém potrubí. Ta vedla k úniku hydrauliky, která způsobila celý ten kouř. Nemělo to nic společného s motorem, ten je i přes odstoupení Hulka v pořádku.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Máme tady toho "klikaře" mínusů a plusů. 12 On si snad myslí, že tím ovlivní myšlení zdejších diskuterů. 18

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak co je zajímavé, tak všude kde byl a poradil a účastnil se vývoje Mario Illien, tak se dotyčný zlepšil. IMHO toho využil jak Renault tak Honda , která ho využívá dodnes. To samé AVL, bylo tam Ferrari, Honda a pak bylo za mediálního poprasku vše zrušeno v módu už nám, nemají co poradit. Holt tak velké společnosti, nejsou ochotny nést image, že ten motor nezvladli udělat sami.
    Zajimavé je, že Illien byl "vyhozen" ale funguje v Hondě dál. 12
    Samozřejmě dle ortodoxních fandů Hondy, tam zvedá-l na vrátnici závoru a zjišťoval zda chodí technici do práce. 18

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Triper

      Triper

      88.100.190.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Renault imho využil nápadu Iliena. Jeho druhá verze prý měla tehdá o 4 % vyšší výkon, než co vymysleli v Renault Sportu. Chlubit se tím veřejně nebude, stejně jako Honda....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    RE Miku, mě nic nesere, ale i když by Vettel nesundal Verstappena, Mercedes by měl double a Leclerc by byl stejně třetí, stejně jakože Mercedes nejel naplno v Rakousku a Ferrari se trápilo s pneu, v Německu nebyl Verstappen schopný bojovat a předjet trápícíse ho Bottase .. tak ti nevím, možná mi ještě zkus vysvetlit jak je Spa 2012 stejné jako Británie 2019 či jak 2019 + 2020 jsou tři roky? 14

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No já si myslím, že by Mercedes double v Silverstone neměl. Bottase čekal jeden pitstop navíc. Kdyby Verstappenovi nezavazely nějaký červený šroty, jel by podobně rychle jako Bottas. Aspoň těch pár kol na čistém vzduchu tomu odpovídalo.
      Jo, každý se trápí někdy s gumama. Ale jak nejel Mercedes naplno? To jako, že si řekli, že body nechají jiným? Někde to někomu jede, někde ne. Když to nejelo ze stejných důvodů RB v Bahrajnu, byli jste štěstím bez sebe.
      A v Německu jsem viděl Verstappena Bottasovi i Hamiltonovi ujíždět! Čím to, když nebyl rychlejší? Ikdyž že chápu, že jako odborník víš, že neschopnost předjet znamená, že je člověk pomalejší. Nejspíš proto jezdí těsně za ním nalepený na jeho zadní křídlo a neztrácí, že? 12
      A na nějaké srovnání Spa a británie se zeptej někoho, kdo to srovnával. tedy pokud dáš písmenka správně dohromady. 13

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama