DISKUZE K ČLÁNKU Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence
Renault v Německu uvedl, že se mu už se svou pohonnou jednotkou podařilo na dráze překonat magickou hranici 1000 koní (736 kW). Co na to říkají soupeři?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr Hloušek
17:14 31.07.2019 194.79.55.XXXajeje, oblíbené téma, to zas bude výživná diskuse
Hlavně klikejte jak o život-
-
Petr Hloušek
18:55 31.07.2019 194.79.55.XXXnojo, já si řikal, že tady někdo chybí
a možná proto je tady teď na pranýři víc Rb než Vettel
-
-
-
Mike17
16:12 31.07.2019 185.149.130.XXXHorner to shrnul moc pěkně. Je sice hezký, že má někdo větší náskok ve výkonu v kvaldě a maličký v závodech. Když pak dostane kolo, nebo se mu z motoru zakouří, je mu to celkem k h...
Všiml jsem si, že jak zapršelo, stal se Renault celkem konkurenceschopný. Trochu zvláštní na auto, co má špatné šasi a výborný motor. Trochu kontrast proti RB, který v poslední době jede na rychlých okruzích hodně slušně.-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
17:12 31.07.2019 77.236.218.XXXRon Dennis vysvětlil své rozhodnutí vetovat motorovou dohodu mezi Red Bull a Hondou, přičemž šéf McLarenu trvá na tom, že japonský výrobce ještě nemá kapacitu dodat další tým.
V projevu na GP v Abú Dhabí Dennis vysvětlil, že dodavatelé Honda - zejména elektronických komponent ERS, které jsou součástí komplexních hybridních motorů F1 - nejsou vybaveni, aby zvládli to, co by bylo okamžitým zdvojnásobením poptávky.
Dodal, že pravděpodobné rozhodnutí pokračovat v sezonním vývoji v roce 2016 by již zvýšilo poptávku, a to s více částmi motoru vyrobenými v krátkém čase - a hodně z nich se nedostalo za fázi výzkumu a vývoje.
"Seděli jsme s Hondou a absolutně analyzovali, kde jsme, a zvýšilo by to naši schopnost stát se konkurenceschopnější rychleji nebo ne - přivést další tým, jako je Red Bull, který by systém natlakoval ještě více," řekl Dennis.
„Na základě současné struktury dodávek, kde jsme s motorem, v době před první velkou cenou, bylo velmi, velmi jasné, že rozhodnutí skutečně bylo, že není možné fyzicky tlačit dodavatele na dodávku řetěz - zvýšit produkci - protože jsme nevěděli, co chceme, aby udělali.
Zjisti v kterém to bylo roce a pak se tady hádej kormidelníku. -
-
-
-
-
-
-
Miroslav D.
06:39 01.08.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
GRAHAM
16:28 31.07.2019 77.236.218.XXXMilý Majku, debata je o motorech a tam RB řval, jak bude Honda lepší. Rakeťáci. Renault byl v roli outsidera, odepsaného, co neumí dělat motory. Což se nestalo. Takže se drž tématu. Že jak Mclaren, tak Renault nebudou mít dobré šásko, se vědělo dlouho dopředu.....není to novinka.
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek