DISKUZE K ČLÁNKU Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence

Renault v Německu uvedl, že se mu už se svou pohonnou jednotkou podařilo na dráze překonat magickou hranici 1000 koní (736 kW). Co na to říkají soupeři?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 28.08.2019 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2019 17:37
omyl, Verstappen by byl 2 kdyby ho Vettel… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2019 17:36
No já si myslím, že by Mercedes double v… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 01.08.2019 09:18
A přitom McLaren za to vůbec nemohl. Je zajímavé,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

fogy

fogy

158.193.80.XXX
Nuž v Renaulte majú ten istý problém ako u Ferrari, motor už dosiahol potrebný výkon, ale sa im nedarí postaviť auto s dobrým prítlakom a aerodynamicky čisté ako Red Bull a to je tá najväčšia chyba ! No uvidíme v nedeľu ? 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V tom případě je to u RB a Renaultu to samé.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V tom případě je teď asi Honda o třídu lepší než Renault. RB vyhrává a Mclaren je rád za body. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
V tomto případě tomu tak je... Pokud si objednáš produkt a dodavatel ti ho nedodá nebo ti ho dodá ve stavu, kdy je nepoužitelný, tak je to jen jeho chyba... Kdyby ta tragédie trvala 1 rok... Ale trvala celé 3 roky, zabito neuvěřitelné množství talentu, času, zdrojů v Mclarenu... Já to opravdu vnímám jako obrovskou tragédii, ze které se třeba už Mclaren nikdy nemusí vyhrabat...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Honda byla tragická po celou dobu působení u MCl... Výsledky hovoří za vše... RB dokázal s Renaultem vyhrát, Mclaren byl rád za body...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
nikdy žádný vztah nekrachl s podílem viny 100:0, to je jen zaslepenost fanoušků

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.86.XXX
Až na poslední větu souhlas. Ferrari se z té tragédie dostalo v roce 2017. Renault částečně až loni na podzim, úplně letos. A Honda letos. Když vezmeš v úvahu to, že začali o rok a půl později, je ta tragédie s Renaultem plně srovnatelná. Její výkony odpovídat tomu, co předváděl Renault o rok a půl dřív. Teď už dohnali skoro i ten rok a půl. Proto mne zajímaly ty procenta, kterým ses vyhnul. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Problém je, že situace byla taková, že do nové hybridní éry naskočil dobře jen Mercedes, ostatní ztráceli a nebyli schopni splnit nároky na výkon, spolehlivost apod... Nicméně Renault i Ferrari postavili zkrátka špatný motor, který měl občas problémy... To co předvedla Honda je daleko za nimi...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlasím v procentech spíš s Kašou. 0% tam ze strany Mclarenu je hodně málo. Nicméně by mne zajímalo, jak to pak vidíš s těmi procenty u dvojice RenaultxRB. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Jistě. Info jsem měl na rozdíl od jiných z první ruky.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Já bych to viděl na 100:0 v neprospěch Hondy... To co předváděli bylo absolutně nedůstojné... Dalo by se pochopit, že budou mít horší spolehlivost nebo horší výkon... Dalo by se pochopit, že budou znatelně ztrácet v 1. roce... Ale oni byli daleko za jakoukoli hranou a co je nejhorší, fakticky nedělali žádný progress...

Za co byla Honda chválena, to byla totální zoufalost... Chválit tým s jezdeckým složením dvou mistrů světa, velkým rozpočtem, že dojeli na bodech... ? Total katastrofa... A nejsmutnější je fakt, že místo toho aby si Mclaren finančně polepšil / stabilizoval se jako tovární tým, tak na tom prodělal kalhoty... Protože co Honda přispěla, tak o to přišli díky propadu v PK a nakonec museli přejít na horší PJ od Renaultu, ačkoli před ní měli špičkový Mercedes...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Malá prasklinka v hlavním výfukovém potrubí. Ta vedla k úniku hydrauliky, která způsobila celý ten kouř. Nemělo to nic společného s motorem, ten je i přes odstoupení Hulka v pořádku.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Juras debata je o tom, jak na tom byl motor. A ten byl prostě první tři roky hodně špatnej. Nechtěl by ho nikdo.... A že jsi dodnes nepochopil co znamená ZERO není náš problém. Nedojde ti to nikdy.....jsme s tím usmířeni. 12

PS : Kolik říkal Boulier Ronu Dennisovi že bude trvat Hondě než bude konkurence-schopná ? Pět let.... měl -+ pravdu. 12

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Krásně napsáno a to člověkem který má a měl i informace trochu ze zákulisí. 01

Jasně že chyba je často na obou stranách (manželka i tchýně 18), ale u Hondy a McL bych to viděl max. na 80: 20 (spíše 90:10).

Ono třeba (jestli si to pamatuju dobře), tak velký tlak dělal na Hondu Alonso, a to si ho Honda vydupala a platila, že? 13
A dnes legendární vyjádření Alonsa "no powes, no reliability" nebo "GP2 engine" velice názorně (ikdyž krutě) ukazovali na úroveň tehdejších motorů Hondy.
To že to Honda už dnes napravila a částečně dohnala konkurenci je o něčem jiném než tehdejší úroveň s McL.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
"Prehnane" ambice (vitezit) maji vsichni, u McLarenu se vzdy hovorilo o stredne-dobem horizontu, nikoliv o pristi ci popristi sezone. Honda jen slibovala a neplnila - nenainvestovala penize, ktere slibovala.
Ke konceptu "zero" (ktery mj. maji vsichni) ji McLaren netlacil, ambiciozni Honda nadsene souhlasila s tim, ze to zvladne.
PR nikdo nekritizuje - je normalni, ze si souperi do sebe rypnout, a Helmut Marko to s sirokym usmevem dela casto a vetsina v padoku (ale i nasich ctenaru) dobre vi, ze jeho vyroky je treba brat s rezervou.
Trvani na exkluzivite - McLaren by nebyl proti, v te dobe jeji motory nikdo nechtel.
Po zlepseni v roce 2016 prislo o rok pozdeji totalni selhani Hondy, kdy uz od McLarenu mela obrovskou svobodu, mohli si v oblasti sasi rici, o co chteli - to by pro ne ve Wokingu udelali. Jenze prisel fail, krome spolehlivosti sel dolu se zmenou konceptu i vykon - sasi pritom bylo vybrone. Honda to nezvladala ani manazersky. McLaren se s ni musel rozejit, duvera byla narusena, ale taky z obch. hlediska pokracovani nemohlo pokracovat. Po bitve je ted ale kazdy generalem.
Honda se poucila, ted ji to konecne slape, z toho mame, myslim, vsichni radost. Ale tvrdit, ze za neuspech mohl McLaren, to muze jen clovek, ktery ma mizernou pamet, neumi cist nebo ma radost z toho, ze siri bludy. Zadnou velkou chybu tehdy neudelal.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

176.97.15.XXX
To si dovolim nesouhlasit.
Z pohledu ciste vyroby motoru samozdrejme McLaren za nic nemohl.
Ovsem konstrukce soucasneho monopostu F1 je uz dlouho komplexni prace pri ktere musi uzce spolupracovat konstrukteri sasi (podvozku), aerodynamici a konecne motorari. S prichodem hybridnich motoru se komplexnost stavby monopostu jeste umocnila. Ne nahodou dominuje soucasne ere hybridu Mercedes. Tym provozovavy automobilkou s komplexnim zazemim. Ne nahodou jsou v podstate celou eru v top 3 prakticky porad Mercedes, Ferrari a Redbull.
Mclaren mel teoreticky vsechny (tedy temer vsechny, par veci kde nebylo vsechno na nejvyssi urovni se najde) predpoklady (po spojeni s Hondou) k tomu aby z top 3 udelal top 4.
Mclaren se dopustil 2 zakladnich chyb:
1. Prave on mel byt tim kdo bude krotit prehnane ambice od prvni sezony, Honda vstupovala do F1 s velkym mankem ve vyvoji hybridniho motoru a na zacatku mela dostat prvni rok moznost postavit konzervativni motor a testovat. Pak teprve meli stavet koncept "zero".
2. V dobe omezeneho testovani byla chyba trvat na exkluzivite a tahnout vyvoj pouze s daty ze dvou aut...v pripade navratu Hondy by byla nejrychlejsi cesta mit dva poradne tymy ktere svym potencialem a zpetnou vazbou zrychlili vyvoj zcela urcite.

Podle me McLaren propasl sanci na to udrzet se mezi top tymy...jakkoliv to neni jen jeho chyba...prirozene Honda ma svuj podil.
Nicmene nyni je videt ze Honde to trvalo, ale na konkurenceschopnou uroven uz se dostala.

PR je dnes " normalni"...to ze Redbull nyni vyuziva soucasnych vysledku ke sve propagaci (a Honda tez) je prece logicky.

Podle me ten kdo nechce uznat podil viny McLarenu (myslim hlavne vas fanousky) dela prave tu zasadni chybu...v McLarenu zjevne probehlo zemetreseni a nyni je to videt...takze neco tam bylo zjevne spatne.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Špičkový kvalifikační výkon a i race výkon PJ R je jedno z mála pozitiv počínání automobilky. Ostatní věci jako je spolehlivost PJ a kvalita šasi dost pokulhává.
Držím pěsti, ať se to brzy zlepší, ale moctomu nevěřím. Tým potřebuje impuls výměnou Cyrila, potřebuje méně hustou atmosféru a čas ke zlepšení. Myslím, že by se kluci měli zaměřit plně na příští sezónu, aby ke slibovanému opětovnému navýšení výkonu PJ postavili i dobrý monopost. Jinak se mohou rozloučit s Riccim a Hulkem... návrat pilotů typu Palmer opravdu není nic, co by tovární tým chtěl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Hlavně je smutný, že na to zapomínají (účelově) papaláši z RedBullu

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama