DISKUZE K ČLÁNKU O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní překonal?
Mercedes se nám pochlubil, že na stolici v Brixworthu konečně překonal se svou F1 pohonnou jednotkou metu 50 % termodynamické účinnosti. To by znamenalo, že v kvalifikaci by s pomocí MGU-K mohl přesáhnout hranici výkonu 1000 koní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní překonal?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
18:39 13.09.2017 85.70.164.XXX
Mercedes ukazuje že při udržování dobré spolehlivosti se dá nacházet každej rok nějakejch 30 koní. Každej koník se nejspíše hledá hůře a hůře ale potenciálu u těchto komplexních motorů asi bude ještě habaděj, takže o přešlapováním na místě se asi ještě zdaleka nedá mluvit. No a vzhledem k tomu kde je Honda teď a jak na tom je s tou spolehlivostí tak maj před sebou ještě pořádně dlouhou práci.
uzivatel001639
18:37 13.09.2017 178.255.168.XXX
Tady je trochu rozdil ve financich, Honde nikdo adi plstit nebude, takze by ji asi za darek nikdo nadavat nemel
uzivatel001639
18:36 13.09.2017 178.255.168.XXX
TR by McL mozna dalo, ale ti by musela Honda hodne zamakat a predstihnout Mercedes, coz se zatim nejevi moc realne. Uvidime kde kdo bzde, ale vrrim ze u TR nedojde k posunu ani nahoru ani dolu. Uvidime
Petr
12:44 13.09.2017 109.81.245.XXX
Vztah s McLarenem chtěli hodně zachránit, žel nepředvedli nic extra. Ve vývoji současné PJ usilovně pokračují, další vylepšení chystají pro Japonsko (snad konečně tu dávno avizovanou Spec4 doladí). To si můžou dovolit, protože současný koncept chtějí přenést do roku 2018. Jestli se to teď najednou něco změní s přechodem k Toro Rosso, uvidíme. Osobně si myslím, že spíše ne. V příštích třech letech se podle mě na špičku nedotáhne - ostatní nespí.
uzivatel001639
12:41 13.09.2017 89.111.77.XXX
No jak to dopadne tezko rici, Renault zrovna uspesnou spolehlivosti take neopliva a s novym motorem to muze byt take zajimave Jsem zvedav jak u Renaultu pujd evykon nahoru, letos pokroky nula nula nic, tak jsem zvedav na pristi rok, jestli budou na urovni Ferrari. To by mohlo byt pro McL zajimave, ale 3 motory na sezonu, nevim, to bude asi pro Renault orisek.
uzivatel001639
12:37 13.09.2017 89.111.73.XXX
Diky, jsem si rikal, kam by to porad menili. To ze motor pro pristi rok jeste nemaji, je asi na ukor letoska. Asi chteli max vse letos zachranit, aby to s McL jeste klaplo a to se ne uplne povedlo. Myslim, ze ted se uz muzou zacit v klidu motoru pro pristi rok venovat a upgrady nasazovat ani nemusi. Predpokladam, ze zmena odberatele bude mit na prace u Hondy jasny dopad a motor pro letosek uz se skoro zastavuje a zacinaji se max. venovat motoru na pristi rok. na jednu stranu je to dobre, snad z toho TR vyjde trochu rozumne a spolehlivost od zacatku pristiho roku bude relativne OK
Petr
12:18 13.09.2017 109.81.245.XXX
Já jsem to zmiňoval, Honda ve vývoji tápe. Nám Hasegawa naposledy říkal, že základní koncept překopali letos - teď mají stejný koncept jako Mercedes a chtějí jej rozvíjet a pokračovat s ním i příští rok. Nevím, odkud se ta informace šíří, že by chtěli začít zase znovu se všemi riziky. Něco samozřejmě změní, třeba koncept MGU-H, jednotlivých dílů, budou se snažit vše vylepšit.. ale že by chtěli měnit základní koncept pohonné jednotky, to se mi nechce věřit. Nestíhají teď upgrady, spolehlivost stále bída a jak jsem psal, zatímco ostatní už dávno na stolici proháněli V6 pro příští rok, u Hondy stále nic.
uzivatel001639
12:01 13.09.2017 89.111.77.XXX
Petre dika za clanek a jeste dotaz na zasvecenejsi. Nevis co je na tom pravdy, ze u Hondy budou menit koncepci, pokud ne tak pripadne co budou menit? Diky
uzivatel001639
11:51 13.09.2017 89.111.77.XXX
Takze jestli clanek chapu dobre, tak by mel mit motor Hondy v roce 2016 vetsi vykon nez byl Mercedesu v roce 2014. Skoda ze to Honda trochu na zacatku podcenila a nezacla o rok drive, meli by vychytanou spolehlivost uz v roce 2015 a byly hned na urovni Renaultu. Proste se opozdeny vyvoj projevil zaporne, jak jinak. Parvda je ze Koncept ZERO asi nemel budoucnost, kvuli minimalizovanym rozmerum. Jsem zvedav na pokroky Renaultu a Hondy, ale Mercedes se zda, ze vi co dela a mam trosku obavu, ze proste ten vykon bude na bednu chybet i s Renaultem, kor kdyz Mercedes rika, ze prekonal metu 50%, coz znamena ze muze mit klidne 51, 52, 53%
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek