DISKUZE K ČLÁNKU O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní překonal?

Mercedes se nám pochlubil, že na stolici v Brixworthu konečně překonal se svou F1 pohonnou jednotkou metu 50 % termodynamické účinnosti. To by znamenalo, že v kvalifikaci by s pomocí MGU-K mohl přesáhnout hranici výkonu 1000 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní překonal?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 19.09.2017 08:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 13.09.2017 12:18
Já jsem to zmiňoval, Honda ve vývoji tápe. Nám… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2017 17:18
"Potenciální" má více významů, označuje… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2017 22:03
Nemá jediný význam - potenciální má více významů,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Mercedes ukazuje že při udržování dobré spolehlivosti se dá nacházet každej rok nějakejch 30 koní. Každej koník se nejspíše hledá hůře a hůře ale potenciálu u těchto komplexních motorů asi bude ještě habaděj, takže o přešlapováním na místě se asi ještě zdaleka nedá mluvit. No a vzhledem k tomu kde je Honda teď a jak na tom je s tou spolehlivostí tak maj před sebou ještě pořádně dlouhou práci.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Tady je trochu rozdil ve financich, Honde nikdo adi plstit nebude, takze by ji asi za darek nikdo nadavat nemel 03 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
TR by McL mozna dalo, ale ti by musela Honda hodne zamakat a predstihnout Mercedes, coz se zatim nejevi moc realne. Uvidime kde kdo bzde, ale vrrim ze u TR nedojde k posunu ani nahoru ani dolu. Uvidime 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Ty myslíš, že vlastníci TR a RBl nechají hondu v klidu?? Vzpomeň si jak jednali s Renoltem.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
VáclavI

VáclavI

213.175.51.XXX
Petře děkuji za článek - super. Chtělo by to mít v každém motorovém týmu jednoho insidera, abychom se dozvěděli trochu více co bylo/je/bude uvařeno.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ono je otázkou, jak to dopadne v okamžiku, kdy na Hondě nebude takovej mediální tlak a budou mít víc klidu na práci. Nedivil bych se, kdyby příští rok torro mcl dalo...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
renault se bude spíš soustředit na svůj tovární tým, než by dodával maximum nějakejm trapnejm remcalům...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.179.XXX
Před 3.5 léty měli o 109 k míň...

Hmm. To bude tak zhruba ta úroveň, na jakou se teď dohrabala Honda po 4 letech vývoje, akorát nemá tehdejší Mercedesáckou spolehlivost. A asi ani vizi, jak dohnat těch 109 k.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Tak jsem McLarenu fandil, že se odhodlal jít do toho konceptu s Hondou a je z toho prd. Škoda.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Vztah s McLarenem chtěli hodně zachránit, žel nepředvedli nic extra. Ve vývoji současné PJ usilovně pokračují, další vylepšení chystají pro Japonsko (snad konečně tu dávno avizovanou Spec4 doladí). To si můžou dovolit, protože současný koncept chtějí přenést do roku 2018. Jestli se to teď najednou něco změní s přechodem k Toro Rosso, uvidíme. Osobně si myslím, že spíše ne. V příštích třech letech se podle mě na špičku nedotáhne - ostatní nespí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
No jak to dopadne tezko rici, Renault zrovna uspesnou spolehlivosti take neopliva a s novym motorem to muze byt take zajimave 03 Jsem zvedav jak u Renaultu pujd evykon nahoru, letos pokroky nula nula nic, tak jsem zvedav na pristi rok, jestli budou na urovni Ferrari. To by mohlo byt pro McL zajimave, ale 3 motory na sezonu, nevim, to bude asi pro Renault orisek.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Diky, jsem si rikal, kam by to porad menili. To ze motor pro pristi rok jeste nemaji, je asi na ukor letoska. Asi chteli max vse letos zachranit, aby to s McL jeste klaplo a to se ne uplne povedlo. Myslim, ze ted se uz muzou zacit v klidu motoru pro pristi rok venovat a upgrady nasazovat ani nemusi. Predpokladam, ze zmena odberatele bude mit na prace u Hondy jasny dopad a motor pro letosek uz se skoro zastavuje a zacinaji se max. venovat motoru na pristi rok. na jednu stranu je to dobre, snad z toho TR vyjde trochu rozumne a spolehlivost od zacatku pristiho roku bude relativne OK 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Rád bych se mýlil, ale zatím to tak žel vypadá.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Jinými slovy, příští rok Torro Rosso vystřídá v "úspěších" McLaren?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Já jsem to zmiňoval, Honda ve vývoji tápe. Nám Hasegawa naposledy říkal, že základní koncept překopali letos - teď mají stejný koncept jako Mercedes a chtějí jej rozvíjet a pokračovat s ním i příští rok. Nevím, odkud se ta informace šíří, že by chtěli začít zase znovu se všemi riziky. Něco samozřejmě změní, třeba koncept MGU-H, jednotlivých dílů, budou se snažit vše vylepšit.. ale že by chtěli měnit základní koncept pohonné jednotky, to se mi nechce věřit. Nestíhají teď upgrady, spolehlivost stále bída a jak jsem psal, zatímco ostatní už dávno na stolici proháněli V6 pro příští rok, u Hondy stále nic.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Petre dika za clanek a jeste dotaz na zasvecenejsi. Nevis co je na tom pravdy, ze u Hondy budou menit koncepci, pokud ne tak pripadne co budou menit? Diky

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Takze jestli clanek chapu dobre, tak by mel mit motor Hondy v roce 2016 vetsi vykon nez byl Mercedesu v roce 2014. Skoda ze to Honda trochu na zacatku podcenila a nezacla o rok drive, meli by vychytanou spolehlivost uz v roce 2015 a byly hned na urovni Renaultu. Proste se opozdeny vyvoj projevil zaporne, jak jinak. Parvda je ze Koncept ZERO asi nemel budoucnost, kvuli minimalizovanym rozmerum. Jsem zvedav na pokroky Renaultu a Hondy, ale Mercedes se zda, ze vi co dela 03 a mam trosku obavu, ze proste ten vykon bude na bednu chybet i s Renaultem, kor kdyz Mercedes rika, ze prekonal metu 50%, coz znamena ze muze mit klidne 51, 52, 53% 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama