DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari se stalo favoritem na zisk titulu. V čem vězí problém Mercedesu?

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff za favorita letošní sezóny označuje Ferrari, což vnímá jako velmi bolestivou skutečnost. V Kanadě navíc kvůli konfiguraci tamějšího okruhu nečeká pro svůj tým nic lehkého. V čem spočívá nevýhoda jejich vozu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari se stalo favoritem na zisk titulu. V čem vězí problém Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 09.06.2017 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 06.06.2017 14:01
01 Každopádně to Ferrari prospívá. Čím míň… »
» dannak (Hlasovali 5 lidé) 06.06.2017 13:01
Zajimave, jak Mercedes uznava skvelou formu… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 06.06.2017 14:23
je to přesně opačně. konečně udělali dobré (… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Pekná analýza. Až na to, že to môže byť mystifikácia určená súperom.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    co sa tyka absolutnej rychlosti najlepsiu odpoved nam dala barcelona. a to je velke eso v rukave. Minusom je najdlhsi razvor. Dalsim esom je enormna spolahlivost. Ferrari ma/bude problemy s turbami. Wolfik placa 5 cez 9.
    Na strane ferrari je praca s gumami a vysoke vykonny Sebastiana.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    "Jejich letošní vůz F1 W08 EQ Power+ má (minimálně v Q3) nejvýkonnější pohonnou jednotku, je velmi rychlý - možná i rychlejší než Ferrari, jenže funguje ve velmi úzkém provozním rozpětí, ze kterého se snadno dostává."

    Nerekl bych, ze je velmi rychly, mozna rychlejsi nez Ferrari, ale skoncil bych u toho, ze ma nejsilnejsi pohonou jednotku. To jestli je rychly nebo ne je videt na trati. Pokud funguje jen nekdy, tak proste neni rychlejsi nez Ferrari, ale je jen nekdy rychlejsi, kdyz mu vyjdou idealne podminky, coz je spatne. Na Mercedesu je videt, jak je dulezita pohona jednotka, ta jedina ho drzi nahore. Auto se jim asi letos moc nepovedlo, ale uvidime.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V závodě jezdí Ferrari s podobným výkonem pohonné jendotky, Mercedes ale dokáže generovat vyšší přítlak díky větší ploše podlahy, což jde vidět v rychlých zatáčkách. V pěti z šesti kvalifikací měl rychlejší auto, průměrně o 0,19 %. Má tedy navrch nejen v oblasti výkonu, ale i v oblasti aerodynamiky - problém je v té vyšší hmotnosti a v práci s pneumatikami. V dalších závodech se to může s vývojem vozů pochopitelně změnit (oběma směry: Mercedes své potíže vyřeší nebo Ferrari udělá větší pokrok a vzdálí se mu).

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        172.20.150.XXX
        Ja tedy nevim, jestli vetsi plocha podlahy automaticky musi znamenat vetsi celkovy generovany pritlak. Vzdyt preci pritlak (ale samozrejme nekdy i nezadouci vztlak) generuji i jine casti auta.
        Ohledne prace s pneumatikama muze byt otazka, jestli treba u Ferrari nevedi, ze v zatackach se pneu deformuji "nezdrave", vyrazne se zvysuje degradace a tech par km/h navic nestoji za tohole extra opotrebeni, pokud jsou zaroven schopni tuhle ztratu kompenzovat jinde s mensi degradaci gum.
        Uvidime dal v sezone, Mercedes uz velky balik vylepseni ukazal, u Ferrari jeste cekam, s cim prijdou, bude-li to samozrejme viditelne z venku.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Tak zrovna u podlahy to platí: produkuje přes 50 % přítlaku, ale zároveň to dělá velmi efektivně - na odporu se podílí jen 15 %.

          K pneumatikám - Ferrari také chytřeji než Mercedes využilo loňské testy s Pirelli (pečlivá příprava dílů, nasazení závodních pilotů).

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            185.115.9.XXX
            A Hamilton to nedávno bagatelizoval: [odkaz na stránku]

            Přesto si také myslím, že každá příležitost si vyzkoušet pneumatiky, tak důležitou část auta je určitě jen k dobru.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Pilot poskytuje také zpětnou vazbu, kterou se výrobce produktu řídí. A cení si zejména tu od závodních jezdců. Vettel při testech Pirelli ujel loni 2228 km, Hamilton 50 km. Kdo se asi může s letošními pneumatikami více trápit?

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • badys

                badys

                46.13.68.XXX
                To jako výrobce (pirelli) udělal gumy na zakázku Vettla? Tak to měl Wolff pravdu , když tvrdil , že Pirelli a Ferrari to jedna guma jest. 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    172.20.150.XXX
    Zajimave, jak Mercedes uznava skvelou formu Ferrari, McL je spokojen s vyvojem, RB si veri na posun, jen to Ferrari mlci. To je opravdu zasadni zmena proti letum minulym.
    Ze by skrouhli rozpocet PR tymu a misto toho vic platili aerodynamiky ? :D

    A jedna technicka otazka na zaver, nerikalo se neco o upgradu Ferrari pro Kanadu ? Nekdo nejake info ? Precijen, toho mlceni je mozna trosicku moc, i kdyz, za ty vysledky jim to letos snad i odpustim

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      01
      Každopádně to Ferrari prospívá. Čím míň toho nakecají, típ líp jim to jezdí. 12

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        je to přesně opačně. konečně udělali dobré ( možná i výborné ) auto, a tak mohou šetřit za PR a nemusí se starat, aby o nich bylo slyšet, protože o nich mluví ostatní 12

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ta druhá věta sedí jako p.del na hrnec. 01

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Zejména po panu Marchionnem a jeho zdviženém varovném prstu jako by se slehla zem 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama