DISKUZE K ČLÁNKU Záludnosti aerodynamiky vozů F1: Víry, úplavy, složitá křídla a matice kol

V technickém článku se s pomocí technického ředitele Williamsu Pata Symondse podíváme na to, co dělá aerodynamiku závodních monopostů Formule 1 tak složitou i krásnou zároveň. Jak inženýři využívají víry, matice kol a jak eliminují úplavy? Co pomáhá zvyšovat celkovou efektivitu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Záludnosti aerodynamiky vozů F1: Víry, úplavy, složitá křídla a matice kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.12.2016 15:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 16.12.2016 23:55
Bezva článek 01 Samotného mě už několikrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    OT pro Petra: Co je pravdy na tom, že trať v Monze bude pro příští sezónu upravena (odstranění první šikany a její varianta v Curva Grande)? Info na následujícím odkaze:
    [odkaz na stránku]
    Díky!!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      V Monze nějaké úpravy plánovali, to vše jsou ale zatím jen návrhy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        Příští rok se tam chystám na desátý závod a zatím jsem nervózní z toho, že ani okruh ještě nezačal prodávat lístky... Tak doufám, že jsou to zatím jenom "fámy". Psalo se o tom tady?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    Bezva článek 01
    Samotného mě už několikrát napadlo, ze největší problém F1 je jízda blízko auta před sebou. Kdyby někdo vymyslel, jak v rámci pravidel co nejvíce anulovat úplav, bylo by vše jednodušší.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama