DISKUZE K ČLÁNKU Jak se změní vozy F1 v roce 2017?
Od roku 2017 nás čekají velké změny v technických pravidlech, které budou mít za následek zvýšení aerodynamického přítlaku i odlišný vzhled závodních monopostů. V čem se budou lišit?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak se změní vozy F1 v roce 2017?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 26 lidí)
09.12.2015 09:55
No já nevím...
Vozy budou atraktivnější na pohled… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
09:02 15.12.2015 77.240.103.XXXTéměř všechno tu už někdy bylo a našly se důvody ke změně. Nějak nechápu důvod k návratu. Pokud tím důvodem není (tak jako vždy) ukončení nadvlády jednoho týmu.
Můj názor je ten, že pokud se budou pravidla měnit jen kvůli změnám na čele startovního pole, pak nehledejme ve formuli 1 žádnou atraktivitu. Závody přestávají býti závody, vytrácí se podstata závodění a o soubojích na trati si můžeme nechat zdát. A tak zase bude chvíli sbírat tituly mistra světa někdo jiný. Než se to Berniemu a spol přejí do té míry, že vymyslí další změnu. Myslím tím změnu týmu, kterému Ecclestone a FIA dovolí vítězit. Protože jestli si někdo od těchto změn slibuje větší atraktivitu a více soubojů na dráze, tak je naivní. -
MeVo
21:05 09.12.2015 89.102.207.XXXJo mě se to zatím líbí ty změny.Je otázkou da jaké míry to ovlivní možnosti jízdy aut za sebou.F1 se musí zrychlit a spon trochu se přiblížit něčemu podobnému jako je na tomdle videu.Todle podle mě má koule, bohužel ten zvuk nedocílíme s těmadle motory.
https://www.youtube.com/watch?v=YqYPU3MNqHw-
Hr3bec
08:04 10.12.2015 85.135.106.XXXNo když si pustím to video a pak hodím nějaký oneboard z letoška, tak ať mi nikdo netvrdí, že ten rozdíl v rychlosti tam nejde vidět :-D Když si pustím onboard Kimiho tak to je jak by jel po kolejich volantem točí jako by spal a Pablo tam kvedlá jak pominutý. Když už nic tak alespoň tyhle záběry budou hezčí a napínavější. Ale pořád pevně doufám, že tím jak se zvedne rychlost o x sekund na kolo, tak budou piloti i více chybovat i v závislosti na větší fyzické náročnosti. Doufejme, že to nebude tak zlé i s tím předjíždění...
-
-
-
skejpa
12:55 09.12.2015 88.146.158.XXXZrychlení ? Ano, to chceme. Ale ne za cenu nemožnosti jezdit těsně za sebou !!! Mají zvýšit mechanický grip, ne ten aerodynamický ! To je jak u debilů... Auta zrychlej a možná se i trochu více projeví kvalita pilotů ale stejně se nebude moci předjíždět když nebudou schopni jezdit u sebe... Tohle mě teda spíš naštvalo než potěšilo.-
dannak
13:23 09.12.2015 193.29.76.XXX...nesmi prpojet za zadnou cenu, nebyl cas lamat si hlavu ;)
Tak nejak to vidim, splnili zaani zrychlit auta. Ze na tu soutez ma taky nekdo koukat, a to jen za predpokladu, ze se tam neco akcniho deje, o tom zrejme v zadani nic nestalo. Uvidime po nekolika zavodech, jestli to fakt bude tak spatne, ale trochu se bojim, ze ano.
Prijde mi ale usmevne, ze se FIA v nekterych specifikacich vraci (temer) k hodnotam, ktere usilovne menila s cilem omezit dopad aerodynamiky na nasledujici auto - velky difuzor, sirsi a nizsi zadni kridlo. Zrejme uz dovody techto zmen pominuly :)-
hixaxon
17:22 09.12.2015 213.220.203.XXXPlus: Auta budou vypadat zase jako F1 (lepší než jiné série); Třeba zase uvidíme unavené piloty po závodě a jezdecké chyby (sakra, já bych zavedl zase písek kolem skoro všech zatáček a klidně nechte tecpro za nima pro bezpečnost).
Mínus: Předjíždění pravděpodobně nebude lepší.
Na zváženou: Celkový efekt...
-
-
-
rock
11:54 09.12.2015 37.188.224.XXXa - Zvětšení difuzoru + zvětšení a snížení zadního křídla = větší turbulence za autem
b - Navýšení aerodynamického přítlaku = větší rozdíl mezi jízdou v klidném a "špinavém" vzduchu
a+b= pravděpodobně nemožnost projet technickou pasáž nebo vyjet ze zatáčky v závěsu za soupeřem, ne? Nebo mi něco zásadního uniká?
-
rock
11:58 09.12.2015 37.188.224.XXX... ale jinak za návrat k dvoumetrovým autům a snížení a rozšíření zadního křídla jednoznačně . Alespoň z optického hlediska.
Ještě by mohli nějak vymyslet, jak přinutit konstruktéry, aby nebyl tak velký rozdíl mezi obrovskou plochou podlahy a miniaturní (a rok od roku komkatnější) karosérií nad ní. Vypadá to divně...-
tom11
13:51 09.12.2015 77.48.94.XXXsouhlasím. tento estetický paskvil se mi také nelíbí. přitom by stačilo tak málo: určit, zda a případně o kolik může podlaha přesahovat v půdorysu auta přes jeho karoserii. může to být třeba v procentech plochy, nebo v jasně daných mírách, ale ty "placky" podlah čnějící hlavně do stran jsou fakt hrozné.
celkově vzhled bude asi lepší, ale jestli budou lepší i závody...........
-
-
-
Adi
10:47 09.12.2015 176.74.140.XXXKdyž takto naposledy vypadaly monoposty, bylo to někdy v r. 2008. Nyní máme DRS a větší rozdíly v motorech, takže nemám strach, že by se od r. 2017 přestalo předjíždět. Naopak, poslední roky vidíme mnohdy doslova objíždění bez možnosti bojovat, je sice fajn, že si Bernie tímto zlepšuje statistiky, ale s dramatičností to nemá moc společného... -
uzivatel000635
09:55 09.12.2015 88.101.0.XXXNo já nevím...
Vozy budou atraktivnější na pohled, skutečná rychlost na obrazovce je stejně zkreslená a jediné, co bude jasně patrné na první pohled je vláček s velkými rozestupy,.A to je přesně to, co nikdo nechce. Žádná akce, žádné těsné souboje, prostě nic než nuda avizovaná takto 14 měsíců dopředu. Má smysl se na to dívat?
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek