DISKUZE K ČLÁNKU Symonds: Proč a jak se v F1 měří průtok paliva

Proč se v F1 stanovilo omezení pro množství paliva na závod i na jeho okamžitý průtok? Jak fungují a jak přesné průtokoměry, jejichž vylepšenou verzi týmy obdrželi před závodem v Silverstone? A jak týmy řídí spotřebu paliva v průběhu velkých cen? Odpovídá technický ředitel Williamsu Pat Symonds.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds: Proč a jak se v F1 měří průtok paliva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 07.08.2014 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 12 lidí) 04.08.2014 12:16
Dakujem za doplenie hned sa mi to nezdalo! … »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 05.08.2014 07:27
11 problémy byly uměle vytvořené, za účelem… »
» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 04.08.2014 18:36
máš pravdu, předloni jsme tam také byli a bylo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000485

    uzivatel000485

    213.192.19.XXX
    Inžinieri musia byť veľký borci pred sezónou sa všetci báli že nevydržia do konca GP a ešte sa to nestalo ani nestane a niektorý už ani nepotrebujú 100 kg. Oni asi vedia niečo viac ako my

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Což mi tak připomíná což mi tak připomíná, kde jsou problémy Red Bullu a dalších týmů s motorem Renault po tom co jim zakázali vrtat do palivoměru? Trošku mi přišlo vyloučení Ricciho nespravedlivé (v Aus), ale jak je vidět, tak se Red Bull, potažmo Renault snažili jen oje....t...

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      11 problémy byly uměle vytvořené, za účelem získání výhody nad soupeři. Typický RedBullácký způsob soutěže.
      A také jejich problémy ustaly okamžitě po vynesení rozsudku. Najednou jim vše fungovalo, když to přestali sabotovat.18 18 18

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    100 kg paliva Nevím, proč by tankovali palivo nad 100 kg, když většinou ani těch 100 kg nevyjedou.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      no právě, kdyby nebyla omezena momentální spotřeba, byl by motor schopen schroustat i mnohem více, než těch 100 kg. on by to spotřeboval asi i tak, ale to by asi dost klesla jeho životnost.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Inak pekný článok,.. ...až na to, že sa Pat mýli, lebo množstvo paliva nepodmieňuje výkon a krútiaci moment (čo dopĺňam)turbomotora, ale účinosť s akou pracuje 1,6 V6 Turbo, ako totiž vie on palivo žužitkovať na mechanickú prácu, ktorá záleží od pomyselnej plochy Carnotovho obehu, lebo ten je grafickým ideálnym znázornrním a o tom to je. Ak dokážu urobiť motorári F1, turbomotor s účinnosľou 70 %, ako chlapci zo Senca, dalšie hybridné systémy výkon a krútiaci moment navýšia a tom to je Pat. 01 Mal by si tam prísť na školenie. 11 18

    + 9 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama