DISKUZE K ČLÁNKU Jak se startuje V8 motor Renault RS27 u Lotusu

Technik Renaultu Henry Saint-Michel popisuje některé procedury, jež souvisejí se startem osmiválcového motoru Renault RS27, který pohání vůz Kimiho Räikkönena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak se startuje V8 motor Renault RS27 u Lotusu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 06.08.2013 13:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 11 lidí) 01.08.2013 14:26
Hele inženýre ze Záhoří. Nechtěl by jsi založit… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 01.08.2013 10:49
Petr: Tak si mi "po ránu" pekne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zlo

    94.113.8.XXX
    V8 Je to krásný kousek, ale už se těším na novou techniku.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Ja tiež ! A treba povedať, že štartovanie bude zložitejšie o zahriatie a natlakovanie hydrodynamických ložísk turbokopresora subsystému MGUH a leho roztočenie na 5 000 ot./min. (podľa zdroja z Ferrarri) súčastne s pretočením a následným natočením 1,6 V6 Turbo. 14

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Petr: Tak si mi "po ránu" pekne namixoval rajsku hudbu! 01 03

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja preto nerozumiem len tomu,.. ...prečo na pretočenie motora V8 a jeho natočenie sa používa externé monštrum - prídavný štartér, ak je súčasťou výbavy monopostu dnes už funkčný KERS, ktorý je spriahnutý so spaľovacím motorom cez prevodovku a ktorého trakčný elektromotor má dostatočný krútiaci moment a výkon na to, aby bohate stačil na pretočenie aj tatočenie. Ak autá v F1 predtým nemali KERS, tak mi to bolo úplne jasné. Lebo aj batérie KERSu sa pred štartom kontrolujú a sú pripojené na externý zdroj, aby boli dobité a úplne in. Na rok dúfam títo formulový géniovia vyriešia aj tento probléma tiež vypínanie a zhasínanie motora v boxoch a prechod boxovej ulicky na elektrický pohon. Ohrev vody musí byť externý, to my je jasné, ale u oleja všeho druhu: motorový, prevodový a hydraulický, by mala byť cez centrálnu jednotku v pohotovosti celý deň cyrkulácia cez odpadovú vetvu, ktorá olej jednak zahreje pred natočením a len po pretočení preženie ohriaty olej o správnom tlaku cez všetky mazacie uzly a potom sa spaľovací motor V8 natočí nakoľko pre všetky systémy sú použité el. čerpadlá). S tou cyrkuláciou olejov je to tak aj u obrábacích strojov, ale tam sa udržuje aj predpísaný tlak, lebo motor čerpadla je trvale pripojené na sieť.

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Oprava: štartovanie a vypínanie... 12

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Hele inženýre ze Záhoří. Nechtěl by jsi založit tým F1?
      Já mám nějaké prachy a ty zase nápady, budeme vítězná dvojice 01

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Stačilo by presvedčiť Cosworth,.. ...aby nám dodával motory, z ktorého osvedčeného osemvalca (obrazne povedané) by odrezali dva a ktorý by bol upravený ako pseudoadiabatický. Tým pádom by sme nepotrebovali MGUH, len MGUK, auto by sa nám neprehrievalo, bolo by výkonnejšie, ľahšie, štíhlejšie a malo menší odpor (nemšie bočné šachty), spotreba by bola nižšia, lebo z paliva by sme dostali ihneď tlakovú prácu a tým väčší krútiaci moment aj výkon, lebo premenou energie, sa vzdy časť energie ako sám vieš stratí a boli by sme ihneď na začiatku o ktork pred ostatnými, pričom náš monopost by bol úplne ekologický. Celý svet by nám závidel, lebo ostatok auta sa dá zvládnúť už veľmi dobre s malým tímom ako mal seňor Trabante, len to asi nevydržal z nervami a najal si zlých odborníkov. 01 18

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Napadlo ma,.. ...že turbokompresor by sa nedal roztočiť elektricky, ale stačilo by tam dať jednocestný ventil s výustkom do dymovodu a roztočiť to na tých 5 000 ot./min. stlačeným vzduchom. 14 A máš aj to vyriešené. 11

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.178.29.XXX
          OK, přemýšlej ogare, já zatím vydělávám love. De to dobře 01

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Už to mám dokonale premyslené,.. ...a nebudem v tom robiť tajnosti a prezradím ti to, ak budeš chcieť. . 01

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.190.61.XXX
        Tak tým kersem by to snad mohlo jít startovat.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Áno, aj realizovať núdzový dojazd do boxov,... ...ale zatiaľ to v pravidlách chýba. Ale čo nie je zakázané je povolené, pri nabitých ion-lítiových batériach pri nezablokovanom pohone v prípade poruchy, by to išlo tiež. Trejme by to chcelo ešte jednu funkciu na niektorom s tlačidiel naviac, ktorá by bola realizovana cez centrálnu jednotku na tento povel. Brzdy by boli funkčné, takže ani tu by nebol problém.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama