DISKUZE K ČLÁNKU Vylepšení Red Bullu RB9 v posledních závodech - co pomohlo Vettelovi k vítězstvím?
Jak Red Bull vylepšoval svůj vůz v posledních závodech? Díky kterým úpravám se může Sebastian Vettel stále těšit z vysoké konkurenceschopnosti vozu designéra Adriana Neweyho a slušnému náskoku v šampionátu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vylepšení Red Bullu RB9 v posledních závodech - co pomohlo Vettelovi k vítězstvím?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000820
13:34 12.07.2013 82.208.5.XXXDobré Velmi dobrý a zajímavý článek
Co se týká RedBullu, tak komu čest, tomu čest.
Nejsem jejich fanouškem, ale míra optimalizace jejich auta je už od roku 2009 snad o rok napřed před ostatníma. Stačí se podívat na agresivní tvarování bočnic a jejich kompaktnost, různé křidélka v článku to krásně potvrzují. Nesleduju detailně páteční testy nových dílů, ale zdá se mi, že úspěšnost jejich novinek je dost vysoká, to je snad každý závod něco navíc.
Zajímalo by mě jestli to je hlavně díky Neweymu a jeho genialitě, no spíš způsob řízení managementem a množství zaměstnanců. Zdá se mi, že asi oboje... -
Kapor
09:43 12.07.2013 194.160.178.XXXAno, ešte si to sz výfukovými plynmi môžu v Red Bulle,... ...uiť ešte tento rok, lebo na rok už výfukových plynov bude s V6 omnoho mene a so zanedbateľnou energiou prúdenia pre aerodynamiku, preto Red Bull bude bližšie aj k ostatným tímom štartovného poľa a bude to o to vyrovnanejšie. -
-
tim
18:31 11.07.2013 94.143.236.XXXSuper článek Tyhle ty články mi tu poslední dobou hrozně chyběly. Celkem by mě zajímalo co se změnilo na McLarenu, protože pořád mluví o tom že nasazují nějaké novinky , ale výsledky tomu rozhodně neodpovídají. Jestli ti díly jenom vyzkouší a zjistí že to je stejně k ničemu?-
-
Arnoux
07:37 12.07.2013 89.24.19.XXXPetře zdravím a přiznávám, z tvého článku o RB mi spadla brada.Na autorské dílo je to dokonalé a možná i pro RB trochu nebezpečné.
Prostě s Dominicem makáte na vyrovnání sil ve startovním poli.
Co je pro mně po přečtení článku velice potěšitelné, je to porovnání s Lotusem, kterému fandím.V posledním závodě měl všechny důležité aspekty tedy brzdění do zatáčky,průjezd i samotný výjezd vč. chování vozu v ní samotné naprosto srovnatelné s RB.Dokonce se mi zdálo,že získával na brzdách více než samotný RB.
A pokud jede RB tímto uspěšným tempem jsou kluci v Enstone na dobré cestě a v Madarsku se máme na co těšit.
Za článek opravdu-
Petr
08:02 12.07.2013 109.81.245.XXXZdravím a díky. Pokud bude v Maďarsku horko, tak se snad budeme moci těšit na ještě dramatičtější duel RB - Lotus. Uvidíme ale, jak jejich letošním vozům sednou loňské konstrukce, změna podle mě nahraje spíše Red Bullu.
Tyto články "trochu nebezpečné" nejsou, ale je pravda, že je týmy moc rády nevidí.-
tom11
08:25 12.07.2013 77.48.94.XXXno, týmy. řekl bych, že týmy budou s článkem veskrze spokojené. tedy vyjma jednoho.
na druhou stranu snad každý tým má svého "špiona", který zkoumá, co se kde u konkurence objevilo nového, ne ?
články tohoto typu jsou jednoznačné 1* a velkou práci, která za nimi je, nemůže nikdo zpochybnit. ale stojí to za to !-
Nasir
15:56 12.07.2013 188.175.176.XXXJe otázka, kolik lidí z konkurenčních týmů se sem zajde podívat. Ale možná, že to Dominic někde v zákulisí vykecá v rámci "technických konzultací", takže jich přibude.
A myslím, že by si pan Harlow zasloužil poděkování za doplnění článku. Něco jako "odborník po telefonu".
-
-
Arnoux
20:51 12.07.2013 89.24.10.XXXNo myslím, že u RB z tohoto rozboru jejich auta do výšky jistě nebudou vyskakovat.Zvlášt z poslední částí o křidélku nad difuzorem............
Je mi jasné, že v současnosti jsou zase o krok dál, ale už vím, kvůli komu přikrývají auto plachtou.
Zájem týmů o informace z webů bych nepodcenoval, někdy totiž lidé kolem auta nevidí to co ostatní, prostě jim všechno zplývá dohromady a zvláště třeba MCL,Sauber i Williams by se dnes chytily i pověstného stébla.Zvláště když mají problém přesně s tím co zřejmě u RB a Lotusu možná řeší toto křidélko.
Pokud ho v Madarsku budou tyto týmy mít na autě-je jasné proč....
Jsem na světě už nějaký pátek, tak jsem dobře pochopil i poznámku v článku o Dominicovi, jako zřejmý vzkaz týmům F1......
Co se týká Lotusu, jsem přesvědčen,že pokud budou slušné teploty bude Lotus ve formě i na nových gumách.To jak se auto v Německu chovalo už nejsou jen pneu, ale čistá aerodynamika a brutální závodní rychlost.Možná se nám oddělí silná dvojka.Krize je snad zažehnána,tak uvidíme.
-
Petr
10:14 14.07.2013 78.157.160.XXXJe to tak, týmy o takové články mají velký zájem a sledují i fóra.. a to včetně zástupců McLarenu či Ferrari. Text pro ně není díky Google Translate problém, byť jim stačí se podívat na obrázky, co je vyznačeno, a hned mají jasno, která bije a o co se tým pokouší.
Jen při tvorbě těch článků pochopitelně odmítají spolupracovat, člověk na to musí jínak.-
Arnoux
22:34 14.07.2013 89.24.21.XXXSamozřejmě a odhaduju,že vědí naprosto vše "co se kde šustne".Já si také pročítám cizojazyčné weby,přestože jsem z generace co se učila Rusky a angličtinu neovládám.Dnešní možnosti jsou neuvěřitelné.
Tím spíš si opravdu cením toho,že takové články na web jako redakce dáte.
Tenhle rozbor RB se ti ale opravdu povedl a jsem fakt zvědav kdo ze "slabších týmů" bude mít upravy podle návodu f1 news.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek