DISKUZE K ČLÁNKU Změna pneumatik se dotkne aerodynamiky, zavěšení i financí, podle Pirelli je zájmu většiny
Sportovní ředitel Pirelli přiznává, že plánované úpravy pneumatik budou mít vliv i na aerodynamiku monopostů, podle něj z ní však bude těžit většina týmů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Změna pneumatik se dotkne aerodynamiky, zavěšení i financí, podle Pirelli je zájmu většiny
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 11 lidí)
15.05.2013 17:00
pravidla/protesty Já se obávám ještě jedné věci,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Nasir
23:57 15.05.2013 188.175.176.XXXRedakce - vyjádření týmů Pro redakci (Petra): bylo by možné nažhavit vaše kontakty a zkusit vytáhnout z týmů (aspoň většiny z nich) jejich stanovisko? Jednou se tvrdilo, že se změnou většina týmů nesouhlasí, pak zase pravý opak atd. Pokud je pro změnu pneu nutný souhlas všech (!) týmů (min. Lotus nesouhlasí), jak je možné, že toto vůbec Pirelli vyhlašuje? Chybí mi opravdu jasné stanovisko týmů.
A taky stanovisko FIA, hlavně těch, kteří dali Pirelli zadání a pneu schválili. Proč nehájí svoje rozhodnutí? Najednou, když si týmy a někteří "rovnější mezi rovnými" stěžují, tak tito lidé schovávají hlavu do písku a nechávají v tom Pirelli smažit? Pirelli snad nařídilo FIA, že vyrobí pouze takové pneu, jaké samo chce?
Výměna jednou rozdaných karet je nejen neférová a zavání podvodem, ale navíc nemusí nic řešit. Opravdu Pirelli věří, že budou po Kanadě všichni spokojení? Ti, které to poškodí, řeknou, že to bylo děláno v něčí prospěch. Jiní řeknou, že změna je příliš malá a pořád je to špatné. A je to tu zas...-
Petr
07:14 16.05.2013 109.81.245.XXXTýmy to teď moc nechtějí komentovat (nejen pro nás, ani pro zahr. média).. chce to chvíli čas, teprve teď dostali přesné specifikace atd. Pokud něco řeknou, tak jen "mimo záznam." Můžu ale prozradit, že všechny nadšeny nejsou. Ale budeme to dále sledovat a věnovat se tomu.
-
-
-
anonym
17:26 16.05.2013 89.233.187.XXXPopravdě řečeno se v posledních sezónách dělalo vše proto, aby se omezila dominance Red Bullu, takže pochybuji, že změna v konstrukci pneumatik je z důvodu podpory Red Bullu. Současné pneumatiky vyhovují pouze Ferrari a Lotusu, ostatní se s nimi trápí.
Změna v průběhu sezóny určitě není dobrá, ale určitě za ní nemůže Red Bull, nebo kterýkoliv jiný tým, proto je trapné, jak většina na Red Bull nadává.
-
-
CaesarF1
18:03 15.05.2013 109.202.84.XXXJe to šaškárna jak cíp. Navíc bych vůbec nezmiňoval mercedes,protože ten si neporadil s pneu celou minulou sezonu, ne jen letos - to je pokračování Prostě po minulé sezoně měli pirelli za ůkol vyrobit ještě větší křusky, což se jim povedlo, ale už se na tom nedá jezdit.Víc vydrží gumy z mýho civilního auta. Zajimalo by mě, jestli po závodě zametou ten bordel z trati a recyklují to za těžký prachy, když se má pořád šetřit. Zlatá 90. léta. vlastně všechna léta do loňska -
ondrazig
17:45 15.05.2013 89.177.158.XXX? co to jako má být ? :D tak teamy si udělaj auto a postavěj ho na pneumatikách určitého typu a v půlce sezony to změní ? :D to je snad uplně špatnej vtip. prostě red bull brečí brečí a proto se to změní ? :D ale přitom vede šampionát .... tak kde to sme ?
tohle je fakt fraška -
uzivatel000190
17:00 15.05.2013 194.228.20.XXXpravidla/protesty Já se obávám ještě jedné věci, díky tomu, že je to vlastně porušení pravidel a zároveň žádný tým neví co vlastně od té změny má čekat tak hrají mrtvého brouka a po Kanadě pokud to někoho výrazně poškodí případně naopak zvýhodní protivníka začnou se řešit protesty, že tohle se nemělo stát atd a to bude teprve voser.
K té bezpečnosti sice je to trošku paranoidní, ale nesvlíkla se pneu jako na potvoru u TR? případně týmu který tu změnu opravdu potřebuje? První závody nic a když vidí, že jiná cesta než přes "bezpečnost" není tak tohle... -
dannak
16:35 15.05.2013 89.177.52.XXXmodely pneumatik pro tunel Prijde mi trochu zvlastni, ze McL je zminen jako tym, ktery si stezuje na nereprezentativni modely gum prop tunel, ale zaroven hlasoval proti opetovnemu testovani behem sezony. Tam, narozdil od tunelu, by preci mely realne gumy, mohli by si otestovat deformace a podle toho upravit CFD a pripadne korelovat tunel.
A pak je samozrejme jina otazka, proc s nereprezentativnimi modely nema problem Ferrari a Lotus. -
-
ICEman
16:06 15.05.2013 91.148.39.XXXPireli Vzhladom na fakt:
článek 12.6.3 praví: "Specifikace pneumatik budou určeny FIA do 1. září předchozí sezóny. Jakmile o nich bude tímto způsobem rozhodnuto, specifikace pneumatik se v průběhu mistrovské sezóny bez souhlasu všech soutěžících týmů měnit nebudou."
JE TO HANBA-
gtz
00:56 16.05.2013 88.100.224.XXXTo by platilo pokud by byla ta concordská dohoda, pokud není tak Pirelli může měnit směs tak jak chce.
Týmy pouze chtějí, aby na svém autě měly to nej co lze dostat a Pirelli to nesplňuje. 4 zastávky je moc a člověk ani pomalu neví kdo a kde jede. Předjíždění také není nikterak navýšené, protože v tom hraje roli jak strategie tak i DRS.
Pokud FIA chce dělat nějakou šaškárnu kdy budou 2-3 zastávky tak ať to jasně stanoví, že týmu musí v každém závodě xx-krát stavět.
Týmy pak dostanou gumy na kterých mohou jet na 100%.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek