DISKUZE K ČLÁNKU Změna pneumatik se dotkne aerodynamiky, zavěšení i financí, podle Pirelli je zájmu většiny

Sportovní ředitel Pirelli přiznává, že plánované úpravy pneumatik budou mít vliv i na aerodynamiku monopostů, podle něj z ní však bude těžit většina týmů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změna pneumatik se dotkne aerodynamiky, zavěšení i financí, podle Pirelli je zájmu většiny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 17.05.2013 15:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» ondrazig (Hlasovalo 27 lidí) 15.05.2013 17:45
? co to jako má být ? :D tak teamy si udělaj… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 11 lidí) 15.05.2013 17:00
pravidla/protesty Já se obávám ještě jedné věci,… »
» tom11 (Hlasovalo 10 lidí) 15.05.2013 16:36
Velká hanba! A ještě se vymlouvají, že je to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mynona

    165.72.200.XXX
    Zaplať Schumi,
    že konečně v Pirelli přiznali, že to trochu přehnali. Dejte týmům pořádné gumy, aby na nich jezdci mohli podávat max. výkony a stopněte ty přiblblé závody v udržbě gum 01

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.176.XXX
    Redakce - vyjádření týmů Pro redakci (Petra): bylo by možné nažhavit vaše kontakty a zkusit vytáhnout z týmů (aspoň většiny z nich) jejich stanovisko? Jednou se tvrdilo, že se změnou většina týmů nesouhlasí, pak zase pravý opak atd. Pokud je pro změnu pneu nutný souhlas všech (!) týmů (min. Lotus nesouhlasí), jak je možné, že toto vůbec Pirelli vyhlašuje? Chybí mi opravdu jasné stanovisko týmů.

    A taky stanovisko FIA, hlavně těch, kteří dali Pirelli zadání a pneu schválili. Proč nehájí svoje rozhodnutí? Najednou, když si týmy a někteří "rovnější mezi rovnými" stěžují, tak tito lidé schovávají hlavu do písku a nechávají v tom Pirelli smažit? Pirelli snad nařídilo FIA, že vyrobí pouze takové pneu, jaké samo chce?

    Výměna jednou rozdaných karet je nejen neférová a zavání podvodem, ale navíc nemusí nic řešit. Opravdu Pirelli věří, že budou po Kanadě všichni spokojení? Ti, které to poškodí, řeknou, že to bylo děláno v něčí prospěch. Jiní řeknou, že změna je příliš malá a pořád je to špatné. A je to tu zas...

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Týmy to teď moc nechtějí komentovat (nejen pro nás, ani pro zahr. média).. chce to chvíli čas, teprve teď dostali přesné specifikace atd. Pokud něco řeknou, tak jen "mimo záznam." Můžu ale prozradit, že všechny nadšeny nejsou. Ale budeme to dále sledovat a věnovat se tomu.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.175.XXX
    Co všechno neudělají aby furt vyhrával RedBull.02 02 02 02

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.233.187.XXX
      Popravdě řečeno se v posledních sezónách dělalo vše proto, aby se omezila dominance Red Bullu, takže pochybuji, že změna v konstrukci pneumatik je z důvodu podpory Red Bullu. Současné pneumatiky vyhovují pouze Ferrari a Lotusu, ostatní se s nimi trápí.

      Změna v průběhu sezóny určitě není dobrá, ale určitě za ní nemůže Red Bull, nebo kterýkoliv jiný tým, proto je trapné, jak většina na Red Bull nadává.

      + 2 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    89.203.143.XXX
    Horší jak v Barceloně to s opotřebením už nebude. Barcelona byl extrém.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno ja tiež súhlasím,.. ...že väčší prítlak u monopostov F1, je dôležitý tak, ako malý bombový rozptyl, "Hlava XXII." 11

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.84.XXX
    Je to šaškárna jak cíp. Navíc bych vůbec nezmiňoval mercedes,protože ten si neporadil s pneu celou minulou sezonu, ne jen letos - to je pokračování03 Prostě po minulé sezoně měli pirelli za ůkol vyrobit ještě větší křusky, což se jim povedlo, ale už se na tom nedá jezdit.Víc vydrží gumy z mýho civilního auta. Zajimalo by mě, jestli po závodě zametou ten bordel z trati a recyklují to za těžký prachy, když se má pořád šetřit. Zlatá 90. léta. vlastně všechna léta do loňska04

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ondrazig

    ondrazig

    89.177.158.XXX
    ? co to jako má být ? :D tak teamy si udělaj auto a postavěj ho na pneumatikách určitého typu a v půlce sezony to změní ? :D to je snad uplně špatnej vtip. prostě red bull brečí brečí a proto se to změní ? :D ale přitom vede šampionát .... tak kde to sme ?

    tohle je fakt fraška

    + 27 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    188.75.128.XXX
    Gumy Komedie 02

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    pravidla/protesty Já se obávám ještě jedné věci, díky tomu, že je to vlastně porušení pravidel a zároveň žádný tým neví co vlastně od té změny má čekat tak hrají mrtvého brouka a po Kanadě pokud to někoho výrazně poškodí případně naopak zvýhodní protivníka začnou se řešit protesty, že tohle se nemělo stát atd a to bude teprve voser. 02
    K té bezpečnosti sice je to trošku paranoidní, ale nesvlíkla se pneu jako na potvoru u TR? případně týmu který tu změnu opravdu potřebuje? První závody nic a když vidí, že jiná cesta než přes "bezpečnost" není tak tohle...

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    89.177.52.XXX
    modely pneumatik pro tunel Prijde mi trochu zvlastni, ze McL je zminen jako tym, ktery si stezuje na nereprezentativni modely gum prop tunel, ale zaroven hlasoval proti opetovnemu testovani behem sezony. Tam, narozdil od tunelu, by preci mely realne gumy, mohli by si otestovat deformace a podle toho upravit CFD a pripadne korelovat tunel.
    A pak je samozrejme jina otazka, proc s nereprezentativnimi modely nema problem Ferrari a Lotus.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Benett

      81.201.60.XXX
      Hlasování proti povolení testování je kvůli Ferrari, které by díky své vlastní trati hned u továrny mohlo testovat novinky hodně rychle a relativně levně.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • gtz

        88.100.224.XXX
        Negativní,
        to jejich testování by přineslo pouze dominanci Ferrari a nic jiného.

        Nikdo jiný takový okruh nemá a každý auto dělá bez toho, že by každou změnu testoval. Takže to testování by pouze zvýhodnilo Ferrari.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • ICEman

    91.148.39.XXX
    Pireli Vzhladom na fakt:

    článek 12.6.3 praví: "Specifikace pneumatik budou určeny FIA do 1. září předchozí sezóny. Jakmile o nich bude tímto způsobem rozhodnuto, specifikace pneumatik se v průběhu mistrovské sezóny bez souhlasu všech soutěžících týmů měnit nebudou."


    JE TO HANBA 02

    + 18 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      Velká hanba! A ještě se vymlouvají, že je to kvůli bezpečnosti! 17

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • gtz

      88.100.224.XXX
      To by platilo pokud by byla ta concordská dohoda, pokud není tak Pirelli může měnit směs tak jak chce.
      Týmy pouze chtějí, aby na svém autě měly to nej co lze dostat a Pirelli to nesplňuje. 4 zastávky je moc a člověk ani pomalu neví kdo a kde jede. Předjíždění také není nikterak navýšené, protože v tom hraje roli jak strategie tak i DRS.
      Pokud FIA chce dělat nějakou šaškárnu kdy budou 2-3 zastávky tak ať to jasně stanoví, že týmu musí v každém závodě xx-krát stavět.
      Týmy pak dostanou gumy na kterých mohou jet na 100%.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama