DISKUZE K ČLÁNKU Panely cudnosti: Jak letos týmy zakryly ošklivé přechody mezi nosem a šasi (+foto)

Loni jsme si těžce zvykali na nevzhledné přední části monopostů, které obsahovaly ošklivé přechody mezi nosy a přední stranou šasi. Letos je pravidla umožnila překrýt, jak k tomu týmy obecně přistoupily?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Panely cudnosti: Jak letos týmy zakryly ošklivé přechody mezi nosem a šasi (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 01.03.2013 08:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001276 (Hlasovalo 7 lidí) 27.02.2013 16:14
vzhled Nemůžu si pomoct, ale nejhezčí formuli má… »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 28.02.2013 20:13
O překlad od jinud se nejedná, Michalis již… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 28.02.2013 20:15
V podstatě se jedná o lehký kus z karbonových… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Severin

    147.175.127.XXX
    moc mi to nedalo Bohužel, to podstatné jsem se nedozvěděl. Jak se ten panel zachová při nárazu a jak, pokud na nos "vyleze" další auto. Jestli je to pevné či křehké, nebo je to něco jako guma. Hezky jsou rozkresleny konkrétní řešení, ale čekal jsem více informací o vlastnostech toho panelu. Jestli to bude možné, prosím autora o aktualizaci článku o tyto informace.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      (IP: 178.23.219.2) RE: moc mi to nedalo Jedná se o překlad od jinud, takže odpověď nečekej.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        O překlad od jinud se nejedná, Michalis již delší dobu píše pro náš web - tohle jsi u něj asi nečetl, že? [odkaz na stránku] Klidně ho kontaktuj ;-) Vzhledem k tvému tónu se vůbec nedivím, že se nepodepíšeš.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      V podstatě se jedná o lehký kus z karbonových vláken, nestrukturální záležitost. Co by tě více zajímalo? V tom článku šlo hlavně o to rozkreslit hlavní typy toho panelu cudnosti.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Severin

        147.175.127.XXX
        Jak jsem psal, fotky jsou fajn, ta část článku je dobrá. Fakt je, že jsem čekal info o vlastnostech. Ve tvé odpovědi jsi něco naznačil, bude mi to muset stačit.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    80.239.242.XXX
    . Spočiatku som si myslel, že to Mercedes pobabral oproti Sauberu, ktorý sa snaží dostť vzduch z nosu nad auto. Teraz sa mi vidí, že pri vybočení dostane Mercedes viac vzduchu nad bočnicu ku coanda výfuku práve v zákrute, kde je treba prítlak.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mil

    85.93.104.XXX
    Perfektní článek na zajímavé téma + super obrázky.
    Ale!!! Přečetl si autor po sobě, co stvořil? Zejména ten překlad pravidel, to je děs. 20
    Pouze poslední věta odstavce je správně česky, bohužel té zase nerozumím, co si pod tím představit, zejména když se dívám na řešení Sauberu19. Nešel by ještě jedn obrázek pro nás netechniky?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    46.13.68.XXX
    Konečně pořádně vidím jak se týmy s těmi nosy popasovaly. Fotky nových aut jsem samozřejmě viděl a celou zimu se na ně těšil. Ale rozeznat jak který je odlišný mi moc nešlo ..Takhle názorně je to super.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    82.208.4.XXX
    Takovéhle články mám nejradši!!!01

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001276

    uzivatel001276

    93.99.205.XXX
    vzhled Nemůžu si pomoct, ale nejhezčí formuli má tenhle rok zase Sauber a těsně za ním opět McLaren.

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama