DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na McLaren MP4-28 + technické specifikace

McLaren ve čtvrtek předsdtavil nové auto MP4-28. Nevěnoval se pouze drobnému vylepšování detailů, ale odvážil se k provedení několika větších změn. Blíže se na ně podíváme včetně jeho obecných technických specifikací.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na McLaren MP4-28 + technické specifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 14.02.2013 14:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000634 (Hlasovalo 8 lidí) 05.02.2013 09:33
Pochvala Musím se přidat k poděkování, článek je… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 05.02.2013 07:53
Komentáře > neon, Plecháček, Mike, kaptain:… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 05.02.2013 07:52
Já jsem o tom přemýšlel, ale jsou trochu z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001128

    uzivatel001128

    89.203.165.XXX
    :) ahoj,
    můžu mít trochu zpětně otázku??
    Proč Mcleren opustil od svého inikátního zavěšení předních kol (díky kterému neměl na špičce schod), ale zvolil zavěšení pull,kvuly němuž musel řešit problém se schodem a překrývat ho panelem?

    Předem díky za odpoveď,
    s přáním krásného dne, faster

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Zaměňuješ trochu příčinu s následkem. Základem bylo zvednout nos - dostat dolů více vzduchu, což pomáhá vyššímu přítlaku na zádi. S tím se zvedlo těžiště, což ve Wokingu kompenzovali pull-rodem. Hlavním důvodem tété změny je podle mě aerodynamický zisk (tvarovaná tyč pull-rodu lépe uhlazuje zvířené proudění za předním křídlem než tyč push-rodu). Se zvednutím nosu jinak mohli klidně zůstat i u push-rodu, neznamená to, že ho po úpravě zavěšení MUSELI zvedat nebo že kvůli pull-rodu museli použít panel cudnosti.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • AAA

    91.127.2.XXX
    Vidno, že McLaren to s titulom myslí vážne. Tento rok by to snáď mohlo klapnúť, keďže každý sa skôr či neskôr preorientuje na rok 2014.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000634

    uzivatel000634

    109.231.140.XXX
    Pochvala Musím se přidat k poděkování, článek je opravdu super, takové mam nejradši a určitě se těším na další. 01 11

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Komentáře > neon, Plecháček, Mike, kaptain: Díky!

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kaptain

    90.182.76.XXX
    pohled shora, vozi nejsou stejne siroke, mozna uprava? Super clanek je mozne upravit obrazek z pohledu shora aby sirky vozu byli stejne?
    Velmi pekny clanek a nakonec i mp4-28. DIky

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Já jsem o tom přemýšlel, ale jsou trochu z jiného úhlu, tak jsem je pak v článku jednoduše umístil vedle sebe. Tady jsou upravené tak, aby si rozměry trochu odpovídali ("schytal to" MP4-27): [odkaz na stránku]

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Majk

    158.196.121.XXX
    parádní článek Pochvala :-)

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Plecháček

    85.207.10.XXX
    Geniální jsou články toho typu 11 14

    Suprovej je pohyblivej obrázek přechodu z loňského nižšího na letošní vyšší nos.

    P.S. Ten přední letošní Einkei vypadá jak klasickej plechovej disk. 12

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • neon

    88.102.190.XXX
    super pekny clanek jako vzdy !... tyhle clanky maj lidi hodne radi :))) , a kdyz se jeste pise o ackovy staji tak jeste lepe

    + 17 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama