DISKUZE K ČLÁNKU Co lze vyčíst z telemetrie Caterhamu v Monaku

Krátce se podíváme na obrázek z telemetrie Caterhamu v Monaku a co obecně z něj lze vyčíst o požadavcích na motor. Podobné grafy jsou dobře známé hráčům simulátorů, týmy F1 však svá data ukazují velmi zřídka.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co lze vyčíst z telemetrie Caterhamu v Monaku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 01.06.2012 21:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» ladys (Hlasovalo 49 lidí) 30.05.2012 21:17
O tom jsme se nedohadovali :-) Ale pěkné… »
» ladys (Hlasovalo 43 lidí) 01.06.2012 21:47
Kanda taky prověří, který šampión udělá obtisk … »
» Hr3bec (Hlasovalo 41 lidí) 30.05.2012 16:33
DRS Škoda, že nepovolí DRS v tunelu až po to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • ladys

                            ladys

                            178.23.219.XXX
                            Forhe,Ssisoun okolo 1000m je roviný úsek kde se vyhýbají prohloubené části,určitě tam není takový hrbol aby šli auta zadním kolem do vzduchu. Těch pilek na grafu otáček je více a to pod plným plynem třeba v tunelu...a jsou tam kmity o 500ot za zlomek času, to fakt nevím co to znamená?
                            Jedině,že by docházelo ke zkreslení při přenosu dat?
                            14-18tis ot. to je změna na jedničku než mrneš 03 ,pokud zvedne jedno kolo,musí zasáhnout diferenciál-jinak by ho to po dopadu asi roztočilo..
                            Pokud zvedne obě zadní do vzduchu,tak asi sundá nohu z plynu 12

                            Téma pro redakci,jaký používají vozy F1 diferenciál a omezovač 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • uzivatel000532

                              uzivatel000532

                              89.24.90.XXX
                              Úplně detailně jsem ty data nezkoumal. Spíš mě to tak napadlo, protože v omezovači nebo těsně jsou skoro pořád a jak je vidět, motoru to nijak zásadně neškodí, takže jsem si spíš myslel že mu budou vadit takovýhle rázy. Pak je otázkou, jestli elektronika diferenciálu, dokáže tak rychle zareagovat na nějakém hrbolu. I když by to asi v dnešní době měla zvládnout 03 . Spíš sem to tak odhadnul co by mu mohlo vadit, protože omezovač mu tolik vadit nemůže 12

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    147.229.7.XXX
    La Rascasse Nechci působit jako hnidopich. Není sešlápnutí plynu spíš na rovince mezi zatáčkami 18 a 19 (La Rascasse a Anthony Noghes)? Aspoň soudím podle grafu, možná by to při zvětšení vypadalo jinak. Jen mě to zaujalo, když to srovnám se simulátorem.
    Ale jinak super článek. Je zajímavé kouknout se na skutečné grafy.
    Díky.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Super! Petr, parádička! 01 01 01
    Diky!

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jsem rád, že se líbí. 03 Díky.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.103.186.XXX
        Inak, 21 pacia sa mi (sem-tam) tie ulohy (perfektne uvolnenie 03 ... mimo pivo... 12 ), co dava "ten/jeden" isty nemenovany "matematik" (myslim "s...")11

        Komunikujes s nim aj o aerodynamike/CFD (asi ano)? Videl som jeho blog parkrat (posledne - vyfuky?). Vyborné! (Resp. zajtra/pozajtra Ti dufam napisem. Uvidim, podla toho "kedy" mi dovezu "strk" na "stavbu" ... 20)
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • forhe

        213.81.159.XXX
        Zaujimalo by ma ci existuju aj udaje o pretazeni (pozdlzne aj priecne). Rad by som videl pre porovnanie jednotlive udaje o pretazeni roznych pilotov. Niekde, myslim ze na BBC bola pekna studia prace s volantom roznych pilotov v Monaku v zakrute cislo 1. Bolo tam pekne vidiet rozdiel ako Alonso zvolil viac-menej jeden uhol a druhy jazdec (uz si nespomeniem kto to bolo) s volantom vyraznejsie "seka". Redaktor to "sekanie" myslim prisudil horsiemu gripu, resp. hladaniu tej hranice prilnavosti. No skratka zaujimave to bolo :)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama