DISKUZE K ČLÁNKU Co lze vyčíst z telemetrie Caterhamu v Monaku
Krátce se podíváme na obrázek z telemetrie Caterhamu v Monaku a co obecně z něj lze vyčíst o požadavcích na motor. Podobné grafy jsou dobře známé hráčům simulátorů, týmy F1 však svá data ukazují velmi zřídka.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co lze vyčíst z telemetrie Caterhamu v Monaku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ladys
19:43 01.06.2012 178.23.219.XXXForhe,Ssisoun okolo 1000m je roviný úsek kde se vyhýbají prohloubené části,určitě tam není takový hrbol aby šli auta zadním kolem do vzduchu. Těch pilek na grafu otáček je více a to pod plným plynem třeba v tunelu...a jsou tam kmity o 500ot za zlomek času, to fakt nevím co to znamená?
Jedině,že by docházelo ke zkreslení při přenosu dat?
14-18tis ot. to je změna na jedničku než mrneš ,pokud zvedne jedno kolo,musí zasáhnout diferenciál-jinak by ho to po dopadu asi roztočilo..
Pokud zvedne obě zadní do vzduchu,tak asi sundá nohu z plynu
Téma pro redakci,jaký používají vozy F1 diferenciál a omezovač-
uzivatel000532
20:10 01.06.2012 89.24.90.XXXÚplně detailně jsem ty data nezkoumal. Spíš mě to tak napadlo, protože v omezovači nebo těsně jsou skoro pořád a jak je vidět, motoru to nijak zásadně neškodí, takže jsem si spíš myslel že mu budou vadit takovýhle rázy. Pak je otázkou, jestli elektronika diferenciálu, dokáže tak rychle zareagovat na nějakém hrbolu. I když by to asi v dnešní době měla zvládnout . Spíš sem to tak odhadnul co by mu mohlo vadit, protože omezovač mu tolik vadit nemůže
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:13 30.05.2012 147.229.7.XXXLa Rascasse Nechci působit jako hnidopich. Není sešlápnutí plynu spíš na rovince mezi zatáčkami 18 a 19 (La Rascasse a Anthony Noghes)? Aspoň soudím podle grafu, možná by to při zvětšení vypadalo jinak. Jen mě to zaujalo, když to srovnám se simulátorem.
Ale jinak super článek. Je zajímavé kouknout se na skutečné grafy.
Díky. -
-
-
-
anonym
23:10 30.05.2012 95.103.186.XXXInak, pacia sa mi (sem-tam) tie ulohy (perfektne uvolnenie ... mimo pivo... ), co dava "ten/jeden" isty nemenovany "matematik" (myslim "s...")
Komunikujes s nim aj o aerodynamike/CFD (asi ano)? Videl som jeho blog parkrat (posledne - vyfuky?). Vyborné! (Resp. zajtra/pozajtra Ti dufam napisem. Uvidim, podla toho "kedy" mi dovezu "strk" na "stavbu" ... )
Příspěvek byl redakčně upraven. -
forhe
16:13 30.05.2012 213.81.159.XXXZaujimalo by ma ci existuju aj udaje o pretazeni (pozdlzne aj priecne). Rad by som videl pre porovnanie jednotlive udaje o pretazeni roznych pilotov. Niekde, myslim ze na BBC bola pekna studia prace s volantom roznych pilotov v Monaku v zakrute cislo 1. Bolo tam pekne vidiet rozdiel ako Alonso zvolil viac-menej jeden uhol a druhy jazdec (uz si nespomeniem kto to bolo) s volantom vyraznejsie "seka". Redaktor to "sekanie" myslim prisudil horsiemu gripu, resp. hladaniu tej hranice prilnavosti. No skratka zaujimave to bolo :)-
uzivatel000922
20:55 30.05.2012 195.28.75.XXXmyslim ze to bol Vettel, ale nie som si isty...a nebolo to na BBC, ale na Sky...aspon co tak ja videl -
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek