DISKUZE K ČLÁNKU Motor Renault RS27: Zajímavé údaje a technické parametry

Renault Sport F1 je společností, kterou založila automobilka Renault pro hájení svých zájmů ve Formuli 1. Jejím úkolem je stavět motory, které mohou být plně integrovatelné do šasi jeho současných čtyř zákazníků: stájí Caterham, Lotus, Red Bull a Williams. V článku se podíváme na některé technické parametry současného agregátu RS27.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motor Renault RS27: Zajímavé údaje a technické parametry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 14.04.2012 23:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 10.04.2012 13:21
Pokud bych počítal takto: (Nm) = 60 000 x 555 … »
» uzivatel000037 (Hlasovalo 6 lidí) 10.04.2012 21:50
krát 10 lavic, pak odečti nějaký to volno a… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 10.04.2012 14:01
... motory a především jejich parametry byly a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RoboCop

    88.102.212.XXX
    A nechteli by nahodou tech pravidel na motory udelat este vic. Porad nejake trapne omezovani 05

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    89.102.78.XXX
    Hodiny Ty hodiny mi nějak nesedí. 4,5 dne týdně, 12 hodin denně? 20 000 hodin ročně pro každou stolici? To je docela výkon, protože rok má 8760 hodin. Článek o zajímavém tématu, ale vypadá to jako něco z Google překladače.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000037

      uzivatel000037

      213.226.251.XXX
      krát 10 lavic, pak odečti nějaký to volno a dostaneš přibližně na 20000 hodin

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • fr18

      78.157.160.XXX
      Vzdycky, kdyz neco nepochopis, tak rikas, ze to vypada jako z Google prekladace, nebo jsi jen vecny oportunista a potrebujes si akorat rypnout? Clanek je pro me vyjimecne ctivy na to, ze se jedna o technicke veci.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    81.201.62.XXX
    Hmotnosti.. zdravim redakci...super clanek..v navaznosti na tento clanek by me moc zajimaly hmotnosti ruznych casti monopostu.kdyz ctu ze motor vazi 95 kg,paliva spotrebuje 220 l.za zavod, baterie kers vazi 20 kg..tak prosim za clanek o hmotnosti ostatnich jednotlivych casti,vim ze toho mate nad hlavu ,ale clanek o hmotnosti šasi,monokoku,kol, prevodovky,paliv ,maziv, volantu ,helmy pilota :D proste cehokoli co obsahuje formule na startu GP,by nebyl k zahozeni. dekuji, a jestli uz takovy clanek byl,tak prosim jen o odkaz. 01

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    ... motory a především jejich parametry byly a stále jsou v F1 poměrně pečlivě střeženou záležitostí. proto díky za článek.01
    osobně by se mi moc líbilo srovnání všech čtyř motorů v současnosti v F1 používaných, ale to je vzhledem k informacím a k mlžení jednotlivých dodavatelů asi jen zbožné přání, že ano14.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nst

    90.177.76.XXX
    Nevite nekdo,kolik ma monopost formule 1 kroutici moment? Strasne byme to zajimalo,protoze v kazdym clanku se uvadi jen a jen vykon...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Pokud bych počítal takto:
      (Nm) = 60 000 x 555 (kW) / 2 x pí x 18 000 (ot/min)
      tak mi to vychází kolem 294 Nm.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eddie

        95.82.179.XXX
        jj, počítáš dobře, v nějakém starším článku o motoru Mercedes byl uváděn max. kroutící moment kolem 300Nm, pokud si dobře vzpomínám

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • forhe

      213.81.159.XXX
      Jeden z najlepsich clankov k danej problematike: www.norsonic.sk/img/Dynamicke_vlastnosti_automobilu.pdf
      Miestami som sa stracal, ale naozaj stoji za precitanie.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eddie

    95.82.179.XXX
    kliková a váčková hřídel "- kliková a váčková hřídel musí být vyrobeny z železné slitiny
    - každá váčkový hřídel i váčky musí být vyrobeny ze stejného kusu materiálu"
    "kliková hřídel je z nitridované hliníkové slitiny"

    v motoru asi nebudou váčky, ale vačky 03
    ta klikovka je teda z hliníku nebo z oceli? Řekl bych, že z oceli, navíc nitridovaný hliník jsem ještě neviděl.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      194.160.178.XXX
      Kapor Záleží ako je vyrobená kľuka aj vačky. Môže byť kovaním aj odlievaním a to zvádzalo k chybe. Z hliníku sú odlievané piesty. Nitridované v plazme sú samozrejme len čapy a vačky po opracivaní a tiež vložky valcov po konečnom opracovaní. 11

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Překlepy opraveny, klikovka je samozřejmě z nitridované ocelové slitiny.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Super článek04 01 01

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama