DISKUZE K ČLÁNKU Motor Renault RS27: Zajímavé údaje a technické parametry

Renault Sport F1 je společností, kterou založila automobilka Renault pro hájení svých zájmů ve Formuli 1. Jejím úkolem je stavět motory, které mohou být plně integrovatelné do šasi jeho současných čtyř zákazníků: stájí Caterham, Lotus, Red Bull a Williams. V článku se podíváme na některé technické parametry současného agregátu RS27.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motor Renault RS27: Zajímavé údaje a technické parametry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 14.04.2012 23:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 10.04.2012 13:21
Pokud bych počítal takto: (Nm) = 60 000 x 555 … »
» uzivatel000037 (Hlasovalo 6 lidí) 10.04.2012 21:50
krát 10 lavic, pak odečti nějaký to volno a… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 10.04.2012 14:01
... motory a především jejich parametry byly a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RoboCop

    88.102.212.XXX
    A nechteli by nahodou tech pravidel na motory udelat este vic. Porad nejake trapne omezovani 05

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    89.102.78.XXX
    Hodiny Ty hodiny mi nějak nesedí. 4,5 dne týdně, 12 hodin denně? 20 000 hodin ročně pro každou stolici? To je docela výkon, protože rok má 8760 hodin. Článek o zajímavém tématu, ale vypadá to jako něco z Google překladače.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000037

      uzivatel000037

      213.226.251.XXX
      krát 10 lavic, pak odečti nějaký to volno a dostaneš přibližně na 20000 hodin

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • fr18

      78.157.160.XXX
      Vzdycky, kdyz neco nepochopis, tak rikas, ze to vypada jako z Google prekladace, nebo jsi jen vecny oportunista a potrebujes si akorat rypnout? Clanek je pro me vyjimecne ctivy na to, ze se jedna o technicke veci.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    81.201.62.XXX
    Hmotnosti.. zdravim redakci...super clanek..v navaznosti na tento clanek by me moc zajimaly hmotnosti ruznych casti monopostu.kdyz ctu ze motor vazi 95 kg,paliva spotrebuje 220 l.za zavod, baterie kers vazi 20 kg..tak prosim za clanek o hmotnosti ostatnich jednotlivych casti,vim ze toho mate nad hlavu ,ale clanek o hmotnosti šasi,monokoku,kol, prevodovky,paliv ,maziv, volantu ,helmy pilota :D proste cehokoli co obsahuje formule na startu GP,by nebyl k zahozeni. dekuji, a jestli uz takovy clanek byl,tak prosim jen o odkaz. 01

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    ... motory a především jejich parametry byly a stále jsou v F1 poměrně pečlivě střeženou záležitostí. proto díky za článek.01
    osobně by se mi moc líbilo srovnání všech čtyř motorů v současnosti v F1 používaných, ale to je vzhledem k informacím a k mlžení jednotlivých dodavatelů asi jen zbožné přání, že ano14.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nst

    90.177.76.XXX
    Nevite nekdo,kolik ma monopost formule 1 kroutici moment? Strasne byme to zajimalo,protoze v kazdym clanku se uvadi jen a jen vykon...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Pokud bych počítal takto:
      (Nm) = 60 000 x 555 (kW) / 2 x pí x 18 000 (ot/min)
      tak mi to vychází kolem 294 Nm.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eddie

        95.82.179.XXX
        jj, počítáš dobře, v nějakém starším článku o motoru Mercedes byl uváděn max. kroutící moment kolem 300Nm, pokud si dobře vzpomínám

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • forhe

      213.81.159.XXX
      Jeden z najlepsich clankov k danej problematike: www.norsonic.sk/img/Dynamicke_vlastnosti_automobilu.pdf
      Miestami som sa stracal, ale naozaj stoji za precitanie.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eddie

    95.82.179.XXX
    kliková a váčková hřídel "- kliková a váčková hřídel musí být vyrobeny z železné slitiny
    - každá váčkový hřídel i váčky musí být vyrobeny ze stejného kusu materiálu"
    "kliková hřídel je z nitridované hliníkové slitiny"

    v motoru asi nebudou váčky, ale vačky 03
    ta klikovka je teda z hliníku nebo z oceli? Řekl bych, že z oceli, navíc nitridovaný hliník jsem ještě neviděl.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      194.160.178.XXX
      Kapor Záleží ako je vyrobená kľuka aj vačky. Môže byť kovaním aj odlievaním a to zvádzalo k chybe. Z hliníku sú odlievané piesty. Nitridované v plazme sú samozrejme len čapy a vačky po opracivaní a tiež vložky valcov po konečnom opracovaní. 11

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Překlepy opraveny, klikovka je samozřejmě z nitridované ocelové slitiny.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Super článek04 01 01

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama