DISKUZE K ČLÁNKU Analýza: Proč se Ferrari nepodařilo okopírovat výfuky McLarenu a s čím se trápí?

Ferrari na počátku sezóny zdaleka zaostává za svými původními prohlášeními o útoku na titul. V Austrálii ani jeden vůz nepostoupil do závěrečné části kvalifikace. V čem spočívá trápení Ferrari a proč se mu nepodařilo okopírovat výfuky McLarenu, které jsou za současných pravidel tím nejlepším způsobem, jak získat zpět co nejvíce přítlaku na zádi?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Analýza: Proč se Ferrari nepodařilo okopírovat výfuky McLarenu a s čím se trápí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 06.05.2012 20:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» g0dlike (Hlasovalo 6 lidí) 22.03.2012 09:50
tak se omlouvám. Koukám, že vlákna už fungujou… »
» McMatej (Hlasovalo 6 lidí) 22.03.2012 12:57
Coanda efekt je když leješ dodu z láhve a leješ… »
» g0dlike (Hlasovali 5 lidé) 22.03.2012 13:11
04 koukám další věc k vyladění...a to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr

      XXX
      Díky.

      "Podle vzoru McL" - myšleno posunutí výfuků dopředu, jako to udělal Red Bull. A třeba se dočkáme i kanálku v bočnicích využívajícího Coanda efektu (jak budou nové bočnice vypadat, zatím nevím, takže to s tou vodou beru ;-) ).

      "Velká výhoda" může znamenat i pouhé zlepšení a dotažení se na úroveň McL či RB (čili zrychlení o sekundu), ne že před nimi budou mít velký náskok (např. zrychlení o 2 sec, což je podle mě nereálné).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    tak se omlouvám. Koukám, že vlákna už fungujou01

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    XXX
    Článek jako vždy výborný. Diskuze se snad postupně také vylepší. Vracel jsem se k jednomu svému kontroverznímu názoru, byl jsem zvědav na reakce a nemohl jsem se v nich vyznat. Samozřejmě, stejně jako nemohou hned předělat auto, tak se nedá ani přeprogramovat a vyladit třeba fórum.
    Blahé paměti mívali výborně naprogramované fóra na auto.cz, bylo tam spousta vychytávek, možnost dodatečné editace svého příspěvku a hlavně velmi přehledný strom řazení a také možnost změny řazení. Tak jak to měli udělané, mohlo by být etalonem fór. Bohužel noví majitelé vše překopali v rámci inovací a řekl bych, že jejich formule1 od těch dob osiřela. Zde to čtu velmi dlouho, nebýt změn u nich, asi bych se zde ani neregistroval.
    Celkem slušně to mají na f1.sk, je tam krásně vidět stromové řazení, tedy reakce na jednotlivé příspěvky. Až tedy na jejich obsahovou úroveň a vzájemné urážení.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      Dřív tu taky byla možnost editace příspěvku pokud se nepletu...pak to zmizelo
      jinak s tim auto.cz souhlas. Staré diskuze byly mnohem přehlednější než ty současné... Celková úroveň webu šla dost dolu...

      Diskuze ve stromu se tady už rýsuje... a příjde mi to dobře udělaný, včetně toho, že zmizely citace...

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        01 No SUPER, člověk se vrátí z cest, mrkne do fóra a má radost. Čisté, přehledné. Díky programátore !

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Jo, už to vypadá dobře!
          Jinak zdravím "kolegu a vyhnance" z auto.cz. :-) To mělo nejen dobrý systém diskuzí, ale i kvalitou byly (v době před hloupou přestavbou) překvapivě dobré. Chodila tam spousta lidí, kteří se uměli vyjadřovat k věci, mělo to hlavu a patu, bez plivání a urážek. Samozřejmě se tam taky objevovali hateři a anonymní pitomci, ale celkově jich nebylo mnoho. Když jsem viděl pár diskuzí na tom neslavném nováckém F1 nebo na formule.cz, tak to byl docela odpad, samé osobní urážky mezi skupinama fanboys, ráj prostoduchých haterů s jejich černobílým pohledem na svět atd. F1news má našlápnuto, redakce se snaží a diskuze taky určitě nejsou nejhorší. 01

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000397

            uzivatel000397

            90.178.29.XXX
            Ahoj Nasire, ani ne tak vyhnance, jako spíše odpadlíka. 03 Tady se mi velmi zamlouvají články, super grafy i úroveň diskuse. Na nováckem F1 jsem registrován jen díky motorkové mutaci. Tam se občas připojím. K jejich F1 ani omylem, prakticky jej ani nečtu. Zdejší forum mi díky citacím, řazení a také že nešlo načíst samostatně, přišlo trochu těžkopádné. Teď se mi to jeví výborně a předpokládám, že se časem ještě objeví další vychytávky. 01
            No a ráno budeme znát první tréninky z Malajsie. 11

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Maxt3r

    XXX
    super! zajímavý čtení 01
    jsem na kluky ze SF zvědavý...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lukeš

    XXX
    Nepřehledná diskuze? V čem je to nepřehledné? Mě se to líbí. Jen chybí avatary, ne?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      Tak dodělal bych určitě reakce na příspěvek klasicky do vláken...a pak třeba to, aby na prvním řádku byl jen nick a topic a obsah příspěvku až na dalším řádku

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        XXX
        Souhlasím, také by se mi zdálo přehlednější,aby příspěvek začínal na novém řádku. Všem co kritizují novou diskusi stylem: "Uff co to je za hroznou diskusi??" Něco se ještě určitě upraví, něco zůstane. Věřte nebo ne, zachvíli si zvyknete. Chce to jen čas.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Petře skvělý článek a navíc jsem se i zasmál:

    "atrakce na výjezdu z pomalých zatáček" 03 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kefi

    XXX
    foto Článek pěkný, jen mě trošku zarazilo, že tam není třeba alespon jedna fotka výfuků McL pro porovnání. ;) Musel jsem hledat jinde, abych přesně viděl, s jakou verzí McL do Austrálie nastoupil. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    XXX
    dodo_mt

    To snad nemyslíš vážně , že doufáš že to bude "hned" fungovat. Pokud sis přečetl článek a to řádně ,tak by si zjistil, že Ferrari bude takřka překopávat celý vůz na alchymii ,které vůbec nerozumí. Tak nevím kde berete pořád ten optimismus. Pokud to Ferrari bude skutečně fungovat, tak se bude jednat o zázrak. Těch změn tam bude mnoho.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    XXX
    No koukám Peter na té diskuzi pořád pracuje. :-D Jen tak dál , teď se to zdá už přehlednější. ;-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    XXX
    Tak to dufam aj ja,tato diskusia je hrozna a strasne nepriehladna.

    Ale clanok na 1+01 01 01 01 01 01
    Toto bolo citanie04

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000360

    uzivatel000360

    XXX
    Super článek díky01
    Doufaám že ta diskuze pod články takhle nezustane, protoze je to dost neprehledny oproti tomu co zde bylo

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Tiez chvalim! Perfektny clanok 01

    Ak sa vyjadril ALO musime zatat zuby a pockat si do SPA. Dufam ze balik bude hned konkurencieschopny. Hamdam sa F nebude motat v strede pola ale potrapi najlepsich.

    dodo

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama