DISKUZE K ČLÁNKU Jak se letos snaží špičkové týmy využívat výfuky?
Během předsezónních testů se u předních týmů objevilo několik zajímavých řešení výfuků, které jsou letos řešeny jinak. O co nejrychlejší stáje F1 v této oblasti snaží?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak se letos snaží špičkové týmy využívat výfuky?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000907
(Hlasovali 5 lidé)
09.03.2012 14:26
JJ chybičky se vloudili (vlastně vloudily), ale… »
» uzivatel000718
(Hlasovali 2 lidé)
09.03.2012 15:32
Podle mě je nejlepší řešení nechat si s výfuky… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
1958MrLotus1994
10:52 10.03.2012 XXXKaždá doba nebo spíše dekáda ve F1 je jiná.Můžu směle prohlásit,že se dá nazvat doba před,,Chapmanem,,a po,,Chapmanovi,,.Ale v každé době formule potřebovala přítlak.Jak ho docílit.Dříve nebyli pravidla tak strašně omezená,že umožnovala konstruktérům více kreativity.Dnes jsme rádi za to když se na monopostu objeví nějaké nové křidélko nebo jiná maličkost.V poslední době je trend dvojitých(ted už zakázaných)foukaných difusorů.Usměrnovat výfukové plyny tak aby zvyšovali přítlak.Já sám nejsem zastánce tohoto řešení,ale pravidla jsou tak nastavena,že nic jiného nezbývá.Sám bych byl pro návrat,,Ground efektu,,!Přece jenom doba pokročila materiál a technika jsou na vyšší ůrovni než v dobách na konci 70.a na začátku 80.let.Určitě tam vidím větší potenciál pro konstruktéry,než v dnešním foukaném trendu! -
erdedy
10:03 10.03.2012 XXXTo on skusal aj tu, len akurat tu to ("bohudík") okamzite mazu!
A tak to ma byt! Kazen musi byt!
Lojzko:
A Ty sa tu nehraj na nejakeho ludomila ci "demokrata", je to presne tak ako pise Boris!
Pri akomkolvek naznaku nesuhlasu, okamzite bezdovodne utocis a oplzlo nadavas na vsetky strany! Co sa mimochodom, predpokladam stane aj zachvilu.
Ale "sem" to nepatri...!!! -
-
Nasir
20:12 09.03.2012 XXXA co místo nich? Budou splodiny tahat ven dírama všude možně v bočnicích, podlaze, kokpitu? To by se Newey vyřádil - RB10 by vypadal jako ementál a nejvíc splodin by odcházelo Vettelovi třeba za hlavou - svým záklonem/předklonem by ovlivňoval průchod spalin a míru přítlaku.
Jinak nechtěl jsem začínat nějaký flame, ale ta Kapporova představa o přesném pořadí odvozeném jen tak z jedné inovace nebo jednoho řešení mi přišla jako úlet. Tak jsem se zeptal, jestli to má nějaké opodstatnění.
Jen aby nakonec neměli pravdu v tom Lotusu/Rencku, že budou dohánět RB a McLaren na čele - a ten zbytek bude tím pádem někde za nima s malými odstupy (pokud měl Grosjean opravdu zřetelně lepší simulaci závodu než Alonso - myslím, že zpočátku jezdili podobné časy, ale musel bych se na to podívat).
-
-
boris
22:39 09.03.2012 XXXked bude F1 na elektro pohon tak vyfuky netreba :)
a Kapor ma samozrejme pravdu on je najvacsi odbornik siroko daleko na vsetko okolo F1, pozna detailne vsetky auta kedze pracuje vo vsetkych timoch takze co napise to je pravda. Vsetci by ste si mali nesmierne vazit ze Lojzko/Ono/Consignori/Radiaot/Kapor/Kaňour vam to vysvetli :)-
Kapor
08:58 10.03.2012 XXXJa som prezentoval môj názor bez toho, aby som niekoho osočoval, alebo menoval odborníkom, alebo nie, lebo nakoniec ani jeden prispievateľ nie je odborník, lebo priamy kontakt na žiaden tým nemá a môže veci a udalosti len prognózovať podľa zverejnených článkov tu, alebo niekde inde. Preto je úplne zbytočne sa urážať a osočovať druhých, že slobodne uvedú svoj názor do tohoto fóra. Ja som ho uvedol a ostatní tiež. Len niektorým to nedá, aby druhých za ich názor osočavali aurážali, čo je u normálneho človeka nepochopiteľné. žijeme predsa v demokratickej spoločnosti, kde každý môže slobodne vyjadriť svoj názor spôsobo, aby niekoho osočoval. Tu vidieť ľudí s návykmi z minulého režimu, že niektorí si svoje myšlienky presadzovali cez jedinú stranu a ich aparáty, lebo si mysleli, že keď sú v jedinej strane, vždy musia mať aj pravdu a diskusia jednoducho neexistovala.
-
-
Kapor
18:26 09.03.2012 XXXAk Mclaren a Red Bull vsadili na riešenia zvýšenia prítlaku úpravou kanálikou v kapotáži, Mercedes zase vsadil na mximálmu rýchlosť dosahovanú na rovinkách využitím F-šachty na zadnom krídle spolu s DRS. Z toho usudzujem, že Mercedes sa javí ako tretie, Lotus štvrté a Ferrari až piate najlepšie auto v tomto roku. V Maranelle, bude asi horúco a bude sa ostošesť prerábať celé auto, podľa toho, čo Fernando nafotil v boxoch, keď archivoval celú RB8 na svoj smatphon.-
David-SCOTT
11:00 10.03.2012 XXXNechápu proč by tu někdo nemohl mítnázor na pořadí. Já s tím souhlasím a dokonce bych Ferdy posunul ještě níže, pokud za 14 dní neudělali zázrak. Jelikož tomu, ale teď šéfuji italové tak tomu nevěřím. Nejlepší doba Ferdů byla když se tam pohybovali Němci, Angličani a Frantíci.
-
-
uzivatel000718
15:32 09.03.2012 XXXPodle mě je nejlepší řešení nechat si s výfuky dělat co chtějí. Zamezí se tím tomu, aby některý tým opět něco vymýšlel a na poslední chvíly mu to FIA zatrhla. Omezit takto generovaný přítlak, resp následky, může FIA udělat jinak.
Jinak už jen týden! Budu sice v práci ale pondělí volno, tak do té doby nezapnu internet a nechám se překvapit opakovačkou včetně všech komerečních reklam na Novy. -
-
uzivatel000907
14:26 09.03.2012 XXXJJ chybičky se vloudili (vlastně vloudily), ale to se stává. I mě se někdy stane
Ale k věci. Vlastně k věci vůbec ... jen jsem chtěl zopakovat, když ho nahoře vidím ... ten McLaren je nádherný (nefandím jim, ne ne, tím to není), ale jeden z nejhezčích McLarenů od 80-tých let -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek