DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na Mercedes W03 + technické specifikace (+ foto)

Na počátku rušného týdne představil Mercedes v barcelonských boxech před začátkem testování svůj nový monopost W03. Po ochutnávkách v podobě videí a fotografií, které jste si na našich stránkách již mohli prohlédnout, nastal čas se na něj blíže podívat a uvést si jeho obecné technické specifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na Mercedes W03 + technické specifikace (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 28.02.2012 18:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» virtual (Hlasovali 3 lidé) 28.02.2012 10:44
Taky mi to nějak nesedí. Carbon (uhlík) se… »
» virtual (Hlasovali 3 lidé) 28.02.2012 10:47
...materiálu z uhlíkovými vlákny) si tými "… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 28.02.2012 11:21
Od dodavatelů to sice celé berou, ale jedná se o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • virtual

    virtual

    XXX
    Čert ví, jak si to pojmenovávají, odbornou terminologii v AJ neznám. Každpádně bych čekal, že vláknové uhlíkové kompozity nebudou nejvhodnější, že karbon-keramické materiály budou odolnější a pevnější. Ale tam to asi letí taky všechno rychle kupředu... že by námět na článek? 03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Od dodavatelů to sice celé berou, ale jedná se o karbon (uhlíkové kompozity). Z oficiálního materiálu Mercedesu:
    [odkaz na stránku]

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    XXX
    ...materiálu z uhlíkovými vlákny) si tými "pečou"... má být s uhlíkovými a týmy, samozřejmě. Práce kvapná, málo platná 10

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Ono v podstate záleží na tom, aké bude nové auto spoľahlivé a rýchle a ako sa bude dať vyvíjať počas sezóny. Musí aj nejako vyzerať a ak sa tím Mercedes rozhodol ísť týmto smerom, treba ich rešpektovať, lebo určite vedia, prečo tak urobili. 08

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vwp

    XXX
    ta fotka zepředu mi připomíná tohle [odkaz na stránku]
    03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      přesně o tomhle píše "stefa" o několik příspěvků niže. ale že by se mi to líbilo, to tedy nějak ne. a to mám na mysli jak letadlo, tak auto 02....

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • KingGeorge

    XXX
    Karbonové kotouče existují, snesou větší teplotu než ty obyčejné ocelové-ty se teplem deformují...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • virtual

      virtual

      XXX
      Taky mi to nějak nesedí. Carbon (uhlík) se přidává do litiny tradičních kotoučů kvůli vyšší teplotní odolnosti. Z carbonu (kompozitního materiálu z uhlíkovými vlákny) si tými "pečou" spoustu dílů jako monokok, křídla, difuzor apod., protože je lehký a pevný. Brzdové systémi co vím berou celé od dodavatelů a jedná se o keramiku...?

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • a

    XXX
    zestrany vypadá nos luxusně, skoro jako by nebyl, ale ze předu to vypadá nejhůř ze všech, jak sekačka na trávu

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • stefa

    XXX
    Mě se W03 líbí. Nos monopostu považuji za nejhezčí. :D připomíná mi Airbus Beluga :)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Vím přesně kde se inspirovali s tím čumákem:

    [odkaz na stránku]

    01 01 01 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferkin

    XXX
    všiml jsem si docela i velké podobnosti předních křídel Red Bullu a Mercedesu 04
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Mě se W03 líbí.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kojir

    XXX
    karbonové destičky a kotouče? Je to chyba nebo je to opravdu možné?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fer

    XXX
    Všechny ostatní krom ferrari mají push rod.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • LukySnupy

    XXX
    "...jako všechny ostatní týmy vpředu zůstal u zavěšení typu push-rod..."

    už jsi viděl přední zavěšení Ferrari?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    Dobrej článek. Možná by nebylo marné, kdyby si ho autor po sobě ještě přečetl 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    XXX
    01 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama