DISKUZE K ČLÁNKU Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech
V minulých článcích jsme se již několikrát zmiňovali, v čem spočíval přínos umístění výfuků Red Bullu po bočních stranách dole u podlahy při tvorbě přítlaku. Dnes bych chtěl poukázat na další oblast, která pomohla díky foukání zvýšit přítlak - totiž sofistikovaná křidélka na brzdových kanálcích. Proč jsou tak efektivní?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000532
(Hlasovali 3 lidé)
31.12.2011 12:09
Tak snad tento odkaz ukončí dohady o tom co se v… »
» uzivatel000718
(Hlasovali 2 lidé)
31.12.2011 15:19
Musíme si uvědomit jednu věc. Difuzor nepracuje… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
09:41 30.12.2011 XXXMôže to súvisieť okrem chladenia bŕzd a dobrým odvodom ohriateho vzduchu od nich, so súčastným vytváraním určitej bariery za difuzorom na zadnej časti vozidla a tým úmernému zvýšeniu tlaku v difuzore, čím sa zvyšuje jeho účinnosť, ktorá sa násobí so vzrastajúcou rýchlosťou monopostu.-
-
Kapor
16:21 30.12.2011 XXXNie, je to len moja teoretická úvaha, lebo nie som členom žiadneho z tímov F1, ktoré vlastnia počítač takých kvalít, na ktorých metóda CFD spoľahlivo beží (nakoľko bežne výkonné PC na to nepostačuje, možno ani grafická stanica CAD) a nemám prístup ani do aerodynamického tunela.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek