DISKUZE K ČLÁNKU Tajemství elektroniky monopostu F1
Bývalý šéfkonstruktér Renaultu a současný konzultant Virginu v jedné osobě - Pat Symonds - odhalil pro časopis F1 Racing tajemství elektroniky monopostu Formule 1. O co se vlastně jedná a k čemu slouží?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tajemství elektroniky monopostu F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
tom11
13:14 04.10.2011 XXXpřesně tak, pánové. pokud se všichni chovají slušně, je špičkování mezi fanoušky jednotlivých týmů a jezdců naprosto v pořádku a naopak může být kořením každé diskuse. ale vše má své meze. tím pubescentem, co navíc nedrží slovo, myslíš Petře toho, jak se rozčiloval kvůli komentáři Schumacherovy vehody po poslední GP? chápu, že to dokáže naštvat a určitě to zamrzí, ale kašli na něj. třeba z toho ještě vyroste, možná ho rodiče ještě stihnou poučit o slušném chování a vzájemném respektu mezi lidmi.... -
tom11
11:25 04.10.2011 XXXhmmm, pěkné. skoro dva kilometry kabelů a to ty auta nemají ani parkovací, ani potkávací, ani dálková, ani směrová světla, couvaček jsem si taky nevšimnul, o brzdových a mlhových světlech ani nemluvě. chybí jim houkačka a nemají ani stěrače, klimošku, audio soupravu a zásuvku pro zapalovač asi taky ne, že jo........
ale vážně - pěknej článek , souhlas s kolegou erdedym a ještě kdyby se nebál zeptat...-
erdedy
12:01 04.10.2011 XXXNie-nie... Netreba za tym nic hladat, nechcel som sa pytat na vselijake (Flaviove ci daslich) konspiracie - ako k tomu McLE prisiel ci nejake "bacdoor-y a hidden feat." v prospech McL...
Aj ked to tak mozno vypadalo
Moja otazka bola prosta (vlastne ma napadol stary vtip ):
spolupracoval Microsoft na software pre tuto jednotku?
Uz mam aj odpoved: Ano!
Tak uz chapem, preco boli nedavno staznosti na vela tlacitok na volante... Ked tam musia mat este aj Ctrl+Alt+Del-
-
-
Petr
12:22 04.10.2011 XXXTo bolo aj na Toma. Ty mi od počátku tykáš
(což je samozřejmě v poho, horší mi tu hned tyká nějaký puberťák s tím, že jsem si dovolil moc, když jsem ve svém článku vyjádřil vlastní názor, přičemž pohrozí finančními postihy či tím, že se tady už nikdy neobjeví).
Jen škoda, že takový pokrytec pak nedodrží své slovo a ještě v ten den desetkrát náš web zkontroluje a někdy i přispěje pod další článek.-
erdedy
12:39 04.10.2011 XXXAk budes mat niekedy "mat moc casu" a by si "velmi" chcel vidiet vaznu hyteriu/demagogiu (a neviem co este), dam Ti link na jednu nemenovanu SK diskusiu... Tam sa uz asi ani neda inak prispievat, len tak isto ako ostatny... Ale to len tak na okraj.
A na roznych pubescentov sa vybodni
Vlastny nazor redaktora sice rozdeluje citatelov ale nakoniec - je to "len subjektivny nazor" a nikto nikoho nenuti suhlasit
A ked som sa uz tak rozbehol... dalsi ale velmi "hnusny vtipek" mam "na klavesnici"... (tyka sa spominanych hidden feat. v ECU)
Ale to az niekedy inokedy (alebo lepsie povedane radsej "nikdy"), lebo ma tu uz fakt "zabijete"...-
Petr
12:54 04.10.2011 XXXNo tak to bych nemohl psát, to je v poho. Pokud by mě to nebavilo a nepřinášelo mi to uspokojení, dávno bych s tím seknul. Ale třeba na to jednou dojde.
Po každém závodě si někdo zaslouží pochvalu či kritiku, a protože každý tým má své vášnivé fanoušky, tak nevyhnutelně někoho potěšíš a někoho zároveň musíš naštvat. Je přirozené (či dokonce to je dobře, názorová pestrost je vždy k prospěchu), že s nějakým názorem v článku každý nesouhlasí, horší ale je, když své výhrady či opačný názor nedokáže sdělit slušně.
V Čechách obecně internetové diskuse taky většinou stojí za houby, nepomohla ani povinná registrace se zveřejňováním adresy po písemným doručení hesla na ni (o což se pokusily některé servery). Někdy se ani nedivím, že zahraniční renomované weby diskusi pod články nenabízejí, max. v separátním fóru, o které se stará (moderuje, cenzuruje) nějaký admin.
Hele, a když máš fórek k tématu, kdo by tě za něj zabíjel?
-
-
-
-
-
-
-
Petr
11:53 04.10.2011 XXXJá jsem RSS cca před rokem přestal používat, ale mám za to, že to u nás normálně funguje. Zkuste [odkaz na stránku]-
-
uzivatel000221
20:30 04.10.2011 XXXJá používám tohle: [odkaz na stránku]
Doufám, že to není proti pravidlům, dát sem tenhle link. Jestli jo, taxe omlouvám a smažte to, já už to víckrát neudělám
-
-
-
-
ERacer
11:08 04.10.2011 XXXPřesně tak jak jsem říkal a tvrdil, F1 nikdy neměla a nikdy nebude mít nic ani kapičku oleje společného s běžným provozem. Jak po elektronické stránce tak po mechanické a už vůbec ne po motorové. Takže nechápu kde pořád lidi berou ty hloupé řeči že snížení obsahu a válců je z důvodu přiblížení běžnému provozu. Vždyť i motor V12 se používá v běžném provozu (např BMW 7) takže nevím oč jde a proč se snižuje. Zase jen peníze. No nic škoda slov...
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek