DISKUZE K ČLÁNKU Tajemství elektroniky monopostu F1

Bývalý šéfkonstruktér Renaultu a současný konzultant Virginu v jedné osobě - Pat Symonds - odhalil pro časopis F1 Racing tajemství elektroniky monopostu Formule 1. O co se vlastně jedná a k čemu slouží?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tajemství elektroniky monopostu F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 04.10.2011 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 04.10.2011 12:22
To bolo aj na Toma. Ty mi od počátku tykáš 04»
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 04.10.2011 12:54
No tak to bych nemohl psát, to je v poho. Pokud… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.10.2011 13:14
přesně tak, pánové. pokud se všichni chovají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    XXX
    a ze sa mi to rozsypalo... 15 16 18 19

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Upraveno. Když se pustíš do manuální editace, nesmíš zapomenout na všechny tagy a závorky 03

      Jdu raději něco napsat, už mi tam půl hodiny běhá rozpitvaný Tombazis a příští monopost Ferrari.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Čiže jednoducho povedané, ECU KERSu je subsystém hlavnej ECU monopostu F1 ! 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    přesně tak, pánové. pokud se všichni chovají slušně, je špičkování mezi fanoušky jednotlivých týmů a jezdců naprosto v pořádku a naopak může být kořením každé diskuse. ale vše má své meze. tím pubescentem, co navíc nedrží slovo, myslíš Petře toho, jak se rozčiloval kvůli komentáři Schumacherovy vehody po poslední GP? chápu, že to dokáže naštvat a určitě to zamrzí, ale kašli na něj. třeba z toho ještě vyroste, možná ho rodiče ještě stihnou poučit o slušném chování a vzájemném respektu mezi lidmi....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Axamith

    XXX
    Dotaz pro redakci : neplánujete aplikovat RSS? Bylo by příjemné sledovat nové články přes čtečku ( diskuze není nutná ). Děkuji za odpověď.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    hmmm, pěkné. skoro dva kilometry kabelů a to ty auta nemají ani parkovací, ani potkávací, ani dálková, ani směrová světla, couvaček jsem si taky nevšimnul, o brzdových a mlhových světlech ani nemluvě. chybí jim houkačka a nemají ani stěrače, klimošku, audio soupravu a zásuvku pro zapalovač asi taky ne, že jo........ 18

    ale vážně - pěknej článek 01, souhlas s kolegou erdedym a ještě kdyby se nebál zeptat... 03

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Nie-nie... 06 Netreba za tym nic hladat, nechcel som sa pytat na vselijake (Flaviove ci daslich) konspiracie - ako k tomu McLE prisiel ci nejake "bacdoor-y a hidden feat." v prospech McL... 06
      Aj ked to tak mozno vypadalo

      Moja otazka bola prosta (vlastne ma napadol stary vtip 03 ):
      spolupracoval Microsoft na software pre tuto jednotku?

      Uz mam aj odpoved: Ano! 03

      Tak uz chapem, preco boli nedavno staznosti na vela tlacitok na volante... 06 Ked tam musia mat este aj Ctrl+Alt+Del

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        11
        No vidíte, já bych to tak vtipně nedokázal.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          XXX
          A sak.a... nieco som prepiskol... - odkedy mi "vykáš"?!?!?! 16 12

          Ci to bolo aj na toma11? 04

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            XXX
            To bolo aj na Toma. Ty mi od počátku tykáš 04
            (což je samozřejmě v poho, horší mi tu hned tyká nějaký puberťák s tím, že jsem si dovolil moc, když jsem ve svém článku vyjádřil vlastní názor, přičemž pohrozí finančními postihy či tím, že se tady už nikdy neobjeví). 12
            Jen škoda, že takový pokrytec pak nedodrží své slovo a ještě v ten den desetkrát náš web zkontroluje a někdy i přispěje pod další článek. 04

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              XXX
              Ak budes mat niekedy "mat moc casu" a by si "velmi" chcel vidiet vaznu hyteriu/demagogiu (a neviem co este), dam Ti link na jednu nemenovanu SK diskusiu... 06 Tam sa uz asi ani neda inak prispievat, len tak isto ako ostatny... 18 Ale to len tak na okraj.

              A na roznych pubescentov sa vybodni 03
              Vlastny nazor redaktora sice rozdeluje citatelov ale nakoniec - je to "len subjektivny nazor" a nikto nikoho nenuti suhlasit 03

              A ked som sa uz tak rozbehol... dalsi ale velmi "hnusny vtipek" mam "na klavesnici"... 06 (tyka sa spominanych hidden feat. v ECU)

              Ale to az niekedy inokedy (alebo lepsie povedane radsej "nikdy"), lebo ma tu uz fakt "zabijete"... 06

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                XXX
                No tak to bych nemohl psát, to je v poho. Pokud by mě to nebavilo a nepřinášelo mi to uspokojení, dávno bych s tím seknul. Ale třeba na to jednou dojde.

                Po každém závodě si někdo zaslouží pochvalu či kritiku, a protože každý tým má své vášnivé fanoušky, tak nevyhnutelně někoho potěšíš a někoho zároveň musíš naštvat. Je přirozené (či dokonce to je dobře, názorová pestrost je vždy k prospěchu), že s nějakým názorem v článku každý nesouhlasí, horší ale je, když své výhrady či opačný názor nedokáže sdělit slušně.

                V Čechách obecně internetové diskuse taky většinou stojí za houby, nepomohla ani povinná registrace se zveřejňováním adresy po písemným doručení hesla na ni (o což se pokusily některé servery). Někdy se ani nedivím, že zahraniční renomované weby diskusi pod články nenabízejí, max. v separátním fóru, o které se stará (moderuje, cenzuruje) nějaký admin.

                Hele, a když máš fórek k tématu, kdo by tě za něj zabíjel? 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  XXX
                  Jo.. Slusnost je az na poslednom mieste 02

                  a ten "fórek" radsej... - mohol by ma niekto obvinit z "rasistickych, sexistickych ci neviem este akych" 04 narazok... 18
                  A nieje to az take vtipne...

                  OkOk (poslem radsej mejlom) 06

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Já jsem RSS cca před rokem přestal používat, ale mám za to, že to u nás normálně funguje. Zkuste [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Jasne OK. Je to jeden z komponentov [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Přesně tak jak jsem říkal a tvrdil, F1 nikdy neměla a nikdy nebude mít nic ani kapičku oleje společného s běžným provozem. Jak po elektronické stránce tak po mechanické a už vůbec ne po motorové. Takže nechápu kde pořád lidi berou ty hloupé řeči že snížení obsahu a válců je z důvodu přiblížení běžnému provozu. Vždyť i motor V12 se používá v běžném provozu (např BMW 7) takže nevím oč jde a proč se snižuje. Zase jen peníze. No nic škoda slov...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    este jedna vec - nechcem tu vyryvat (chapem, ze asi je uvedeny len ilustracny obrazok) ale na obrazku nieje SECU ale SIU-400 (sensor interface) 19

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama