DISKUZE K ČLÁNKU Úpravy Red Bullu RB7 v Monze: Co pomohlo nejpomalejšímu autu vyhrát nejrychlejší závod?

Red Bull věnoval hodně úsilí speciálnímu balíku pro Monzu. I když má v šampionátu velký náskok a tituly mu nejspíše již nikdo nevezme, neusíná na vavřínech a dále se věnuje vývoji RB7. Díky čemu si svůj náskok udržel i v Monze?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úpravy Red Bullu RB7 v Monze: Co pomohlo nejpomalejšímu autu vyhrát nejrychlejší závod?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 23.09.2011 16:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasoval 1 člověk) 19.09.2011 19:26
Kdyby to bylo motory, mel by takovou trakci i… »
» CaesarF1 (Hlasoval 1 člověk) 22.09.2011 23:30
Jeho kolega Webber měl také upravené přední… »
» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 23.09.2011 08:10
lol, som myslel, že dvojité diffuzory tento rok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    XXX
    U Ferrari nešlo o velikost klapky. Mělo klapku víš než než může být nejvyšší část křídla. [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    lol, som myslel, že dvojité diffuzory tento rok sú zakázané ... 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Ne, podle mě není dvojitý.. je to jen taková větší Gurneyho klapka (nebo spíše už křidélko kolem difuzoru) s meziprostorem. Tohle řešení zřejmě budeme vídat příští rok častěji.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Jeho kolega Webber měl také upravené přední křídlo, ale zkusil ho ještě vylepšit až ho rozšrotoval a skončil závod 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    Parádní článek 04ten difuzor je super04Není divu,že Red bull byl v Monze tak dobrý01Prostě lidí v Red bullu jsou fakt machři01Teď Red bull může zastavit jen karambol nebo technický problém.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike

    XXX
    Lewis byl marnej, ale předjet někoho po jeho vyjetí z dráhy, to opravdu dokazuje lepší nastavení.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    tak nám nastává doba německá,jako před 10lety kdy MSC začal dominovat,seb má všechny předpoklady(před závodem kdy měl kratší převody tak to konkurence viděla optimistickyma jaké bylo překvapení)propočíali to a riskli,odvážnému štestí přeje 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000682

    uzivatel000682

    XXX
    Petr mám jednu otázku: Kde sa dajú nájsť informácie o používaných šasi (čísla) v priebehu sezóny?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Skus napr.: [odkaz na stránku]

      Mozno sa este da najst nieco v oficialnych materialoch (technickych spravach FIA - media centre - F1 - pre/on/post event info... Tech. report - ale tam pokial viem velmi malo)

      Ale predpokladam, ze Petr ma este pristup k inym "oficialnym" datam (pre akreditovanych novinarov ci tak podobne) 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • diamond

    XXX
    Já si myslím, že i motorem. Nemusí mít takový výkon, ale údajně zabírá lépe od spodních otáček. To má velkou výhodu na výjezdu z nich a nemusí se tolik podřazovat. Všiml jsem si , že Red Bull při akceleraci ze zatáčky je o hodně rychlejší než ostatní.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      XXX
      Kdyby to bylo motory, mel by takovou trakci i Renault-Lotus ne ?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nabel

        XXX
        No tak pokud vezmeme za svou tu teorii o motoru, tak je to samozřejmě o přenosu výkonu na trať. Pokud budeš mít nízký přítlak, tak je úplně jedno jakou máš charakteristiku motoru, protože tu sílu nepřeneseš na cestu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Piston

    XXX
    Vždy je to o určité výhodě, kterou má vítězné auto.
    V F1 se vždy ukázalo, že pokud má některý tým výraznou dominanci, používá něco nelegálního.
    Je to pouze o tom jak se týmu daří obcházet pravidla, aby na to nikdo nepřišel.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    RB7 je aerodynamicky čistejšie vozidlo ako Mclareny, preto má nízky odpor a tým pádom aj vyššiu výchlosť na rovinkách, ako Mclareny v Monze. Michael sa z dôb testovania vo Ferrari veľmi dobre pamätá na to, ako nastaviť vozidlo t.j. aké prevody použiť a jeho jazdecký štýl je na veľmi vysokej úrovni, lebo na trati to dokonale ukázal. Lewisov monopost nebol vôbec dobre nastavený, lebo Jenson bol rýchlejší. Bolo to jasne vydieť pri ich vyájomnom súboji aj súboji so M.Schumacherom, cez ktorého sa Jenson dostal až moc jednoducho. Mali by to v Mclarene analyzovať a poučiť sa z toho. 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Jenomže on to dává i druhému Red bullu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lumix

      XXX
      NJ, jenže v tom prvním sedí mistr světa a top jezdec a v tom druhém pouze mírně nadrůměrný jezdce, kvalit, asi jko je Massa. Protoje mezi nimi takový rozdíl. Navíc Seb letos ohromě dospěl... 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Olda

    XXX
    Já jen doufám, že příští rok už ostatní týmy konečně zjistí, díky čemu je RedBull tak rychlý. To není o novém křídle na Monze, oni prostě musí používat technoligii či zrealizovali nějaký nápad, který zkrátka ostatním uniká. Když dá Vettel ostatním v kvaldě přes 0,5s a Monza není vyjímka, sledujeme to celý rok, tak to auto prostě nějakým unikátem disponuje.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama