DISKUZE K ČLÁNKU Významné úpravy vozu Toro Rosso STR6 v Belgii

Toro Rosso představilo v Belgii významné úpravy svého vozu. Dnes se podíváme na velkou změnu v přední části vozu a na nové zadní křídlo s vyšším efektem systému pro snížení odporu (DRS).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Významné úpravy vozu Toro Rosso STR6 v Belgii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 05.09.2011 07:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 04.09.2011 22:38
Vyhody/nevyhody... - otazka skor znie "… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 05.09.2011 07:58
Díky. McLaren má nos o něco níže kvůli L… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • oggy111

    XXX
    ako vzdy, pekna analyza ...ale co mi vrta hlavou je nizky nos McLarenu, ake to ma vyhody ?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Vyhody/nevyhody... - otazka skor znie "preco" - podla toho ako tento rok vyzera ich voz, skor je to nutne kvoli konceptu ich auta. Vykrojenie v bocniciach (pokial si dobre pamätam) ma za ulohu dostat na zadnu cast auta co najviac "cisteho" prudenia vzduchu (co najmenej ovplyvneneho).
      Urcite je toho viac najdi si tu Petrove clanky zo zaciatku sezony, kde analyzuje (aj) novopredstaveny McLaren.

      Ak si nieco pamätam zle... Sorry 12 ale tak to tusim bolo 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Díky.

      McLaren má nos o něco níže kvůli L-bočnicím, ale ne nejníže ze všech.

      [odkaz na stránku]

      K výhodám či nevýhodám - vždy záleží na celkové aerodynamické filozofii vozu a vyvážení. Nos je součástí celkového aerodynamického balíku a slouží ke směrování toku vzduchu kolem vozu, zejména k chladičům, spodní části vozu (podlaha - difuzor) a k zadnímu křídlu.
      Vyšší nos automaticky neznamená, že je auto lepší (aerodynamicky efektivnější). Obecně jeho vyšší pozicování umožňuje dostat větší množství vzduchu do spodní části vozu.
      U některých možná za změnou spíše neš vyšší efektivita mohla stát snaha kopírovat úspěšný design dominantního Red Bullu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama