DISKUZE K ČLÁNKU Významné úpravy vozu Toro Rosso STR6 v Belgii
Toro Rosso představilo v Belgii významné úpravy svého vozu. Dnes se podíváme na velkou změnu v přední části vozu a na nové zadní křídlo s vyšším efektem systému pro snížení odporu (DRS).
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Významné úpravy vozu Toro Rosso STR6 v Belgii
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
erdedy
22:38 04.09.2011 XXXVyhody/nevyhody... - otazka skor znie "preco" - podla toho ako tento rok vyzera ich voz, skor je to nutne kvoli konceptu ich auta. Vykrojenie v bocniciach (pokial si dobre pamätam) ma za ulohu dostat na zadnu cast auta co najviac "cisteho" prudenia vzduchu (co najmenej ovplyvneneho).
Urcite je toho viac najdi si tu Petrove clanky zo zaciatku sezony, kde analyzuje (aj) novopredstaveny McLaren.
Ak si nieco pamätam zle... Sorry ale tak to tusim bolo -
Petr
07:58 05.09.2011 XXXDíky.
McLaren má nos o něco níže kvůli L-bočnicím, ale ne nejníže ze všech.
[odkaz na stránku]
K výhodám či nevýhodám - vždy záleží na celkové aerodynamické filozofii vozu a vyvážení. Nos je součástí celkového aerodynamického balíku a slouží ke směrování toku vzduchu kolem vozu, zejména k chladičům, spodní části vozu (podlaha - difuzor) a k zadnímu křídlu.
Vyšší nos automaticky neznamená, že je auto lepší (aerodynamicky efektivnější). Obecně jeho vyšší pozicování umožňuje dostat větší množství vzduchu do spodní části vozu.
U některých možná za změnou spíše neš vyšší efektivita mohla stát snaha kopírovat úspěšný design dominantního Red Bullu.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek