DISKUZE K ČLÁNKU Hlavní úpravy McLarenu MP4-26 v posledních závodech
Které změny patřily k těm největším, k nimž sáhl McLaren ve Valencii a v Silverstone? Zaměříme se dnes na jeho nové přední a zadní křídlo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hlavní úpravy McLarenu MP4-26 v posledních závodech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Petr
07:21 18.07.2011 XXXFEA = Finite Element Analysis (analýza metodou konečných prvků). Jedná se o počítačovou analýzu sloužicí k simulaci průběhů napětí, deformací a pevnosti na vytvořeném fyzikálním modelu.
Používá se například k výpočtu toho, jak silné musí být prvky monopostu (např. bočnice zadního křídla), aby se při daných tlacích (při max. rychlostech) nepraskly.
(Někdy o tom něco více sepíšu - je třeba CAD model, který se diskretizuje, pro každý bod vzniknou tři rovnice, provádějí se výpočty, které se graficky interpretují podobně jako u CFD).
-
-
Inkognito
20:59 17.07.2011 XXXCo já vím, tak Mclaren před sezonou právěže na ostatní spíše ztrácel, opravte mě jestli se pletu.
To stimž eho nenasadili jsem myslel ve spojitosti s Ferrari, ktere mělo stejný čas na to otestovat novinky a nakonec je nasadilo. Tohle bylo to, co mi vrtalo hlavou když jsem psal svůj první příspěvek. -
Inkognito
19:54 17.07.2011 XXXTo, že to křídlo nenasadil možná předznamenává slepou větev. Nechci být až tak skeptický ale proč ho nenasadili? Nejspíš potřebuje ještě vyladit, což trochu ničí smysl tohoto článku.
Ale tohoto článku si vážím, není mnoho webů, které se zabývají těmito záležitostmi :) (nejste-li jediní)