DISKUZE K ČLÁNKU Vylepšení, která z Ferrari 150° Italia udělala v Silverstone vítězný vůz

Jaké změny provedlo Ferrari v Silverstone na svém voze? Které novinky pomohly k prvnímu vítězství v sezóně?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vylepšení, která z Ferrari 150° Italia udělala v Silverstone vítězný vůz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 25.07.2011 19:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000495 (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2011 17:16
JJ double RedBullu určitě bude. Ferrari se vrátí… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 15.07.2011 10:19
Petr: Ako vzdy, zasa super clanok! 01»
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 15.07.2011 12:14
do...pr... Mal som pre Teba pripraveny mensi … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Femmami

    XXX
    Díky za supr článek 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000774

    uzivatel000774

    XXX
    Skvělý článek 01 01 01
    Jinak Ferrari si zaslouží pochvalu takhle zrychlit a možná nebýt toho špatného tunelu, vypadalo to na čele jinak!

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Uther009

    XXX
    Ještě by stálo za připomenutí že Ferrari má lehké problémy se spotřebou ,takže třeba ani nemůže foukat tak jako Mercedes a myslím že přejde na cold-blowig jako Renault / RBR ..jinak supr článek 04

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000505

    uzivatel000505

    XXX
    jeste jedna mala zmena ... ty dve predni kamery, ktere byli puvodne na nosu Ferrari byly presunuty na pilíře predniho kridla 03

    btw: supr clanek dekuju moc 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000773

    uzivatel000773

    XXX
    V německu byto mohlo zase vyjít ale přál bysi double 12 12. jinak supr članek 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000495

      uzivatel000495

      XXX
      JJ double RedBullu určitě bude. Ferrari se vrátí z5 na pozici druhého nejsilnějšího týmu 03 To třetí a čtvrté místo jim bude velmi slušet. Hlavně že jsou před McLarenem. 01

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Bombera

    XXX
    Diky moc super clanek 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    18 18 paráda -dnes mi to ale ide... 06

    Petr: pomóóóc 08
    tu prvu cast som chcel dat len ako doplnok - uplne len "moj subjektivny nazor" na konci... 06 ale nic kaslem na to. Ci prerobim to a potom odmazes? 19
    Sorry.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Tak nejedna sa o nic ine ako taky suhrn 19 vsetkeho, co sa da najst na tejto stranke (mozno este na par inych).
    Skusim to "pozhrnat" 19 ani neni moc velmi co

    Momentalne sa vyuzivaju dva sposoby fukania vyfukovych plynov do difuzora - "cold-blow" a "hot-blow" (nazov je len ciste zo samotnej podstaty)
    Nemusim sa vobec rozpisovat 04, uz to z mna urobil davno niekto iny (konkretne Petr 03 ) [odkaz na stránku] 01

    Da sa povedat, ze riesenie Renault/RedBull (cold-blow) je velmi "elegantné" aj ked nie tak efektivne ako Mercedesu.
    Druha zaujimava vec je, ze Renault/RedBull ale pouzival aj rezim "opozdeneho spalovania" (riesenie pre hot-blow) v kvalifikaciach a Vettel potom "vytiahol z rukava" tu zazracnu 0,5-1sek. na kolo.
    "Len v kvalifikacii" - preto, ze zrovna na ich motor to malo "destrukcne" ucinky.
    "Mala spekulacia" (sice starsia...) 06: Minuly rok v Korei, sa "pravdepodobne" Vettelovi rozsypal motor prave kvoli tomu, ze mu dali hodne "do drzky" uz v kvalde. 19

    Mercedes (a dalsi) siel cestou inou - v "zaklade" pouziva "opozdeny zazih" pre hot-blow. Ich motoru to "nerobi zle" a Mercedes tvrdi, ze takto "uvolnuju tlak v klukovej skrini" a dokonca tym zvysuju spolahlivost. Renault deklaruje, ze pouziva svoj system k chladniu.

    Tak alebo onak, nedavno pri cirkuse z vyfukmi/fukanim/mapovanim vysli najavo niektore zaujimave veci a potvrdili sa niektore "teorie/dohady" ako to vlastne ktory vyrobca robi/chce robit.
    Vyzera to tak, ze Cosworth mal asi najväcsie problemy so zmenou mapovania. Ferrari pravdepodobne mali tak isto problem, no u nich sa tazko hada, lebo mali fakt aj "ine" (mono väcsie) problemy. V kazdom pripade po tomto dnesnom clanku sa da usudit, ze rezim "opozdeneho spalovania" nebol ani pre ich motor uplne vhodny.

    A to je tak cca vsetko. 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    XXX
    Na zadním křídle Ferrari ty 3 nebo 4 vodorovné drážky letos střídají pravidelně. Ad foukání - nemůže se po stranách Ferrari plést pushrod? Když se dívám na zavěšení RB, tak se mi nezdá, že by museli kvůli pullrod nějak zesilovat závěsy, spíš naopak...
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    do...pr...
    Mal som pre Teba pripraveny mensi "elaborat" 06 ale uklikol som sa a zmizlo mi to...
    Takze len v skratke 06:
    Ferrari bude (asi) vyuzivat cold-blow s podobnym systemom (sktiaca klapka po/otvorena) ako pouziva Renault/RedBull.
    Je sice v konecnom dosledku menej efektivny ako riesenie Mercedesu (opozdene spalovanie) ale nema "tak" destrukcne ucinky/nezatazuje motor.
    Ze ho nepouzivali skor? - motory roznych vyrobcov sa od seba (urcite) odlisuju (viac ako su schopny priznat oni sami, ked sa hadaju o vykone 06 ).
    Znamena to, ze "to" co je vhodne pre jeden motor, nemusi byt vobec jednoduche (mozno az v extreme nemozne) aplikovat na iny aby sa nenarusila splahlivost.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000363

    uzivatel000363

    XXX
    Díky za shrnutí a rozbor, jako vždy 01.
    To s tím předním křídlem je zajímavé, buď je tak dobré, anebo neměli dostatek prostředků (lidských) pro řešení dalšího dílu. Někde jste tu psali, že přední křídlo dělá až 60% aerodynamiky, jestli si dobře pamatuju (nechce se mi přesné číslo hledat, ale byla to víc jak většina co vím).

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Inkognito

    XXX
    No kdybych to měl popsat vlastními slovy. Podle mě je dobře že se nesoustředili na ofukání difuzoru, ale na earodynamický balíček, který měli beztak špatně spočítanej kvůli svému zkryplenému tunelu. Teď když mají auto přibližně na stejné úrovni jako RB tak se tomu můžou věnovat a zkusit z toho vytřískat pár desetinek na kolo.

    A kdo ví, třeba konečně ukážou v kvaldě RB záda. Jsem hodně zvědavý na ohlášené novinky do německa. Zejména jeslti bude zas Vettel brečet že RB musí zlepšit vůz. 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Petr:
    Ako vzdy, zasa super clanok! 01

    Motor:
    Hladal som (teda - nie nejak extra intenzivne 04 ), ku ktoremu systemu sa Ferrari "priklonilo" 06 a pozrime sa - tu to mam "hned na podnose" a este aj v zrozumitelnom jazyku! 11

    Diky!

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ashen

    XXX
    Pekny clanek, parada 03

    Kurna doufam, ze to fakt zabere a kdyby se v nemecku podarila vyhrat i kvalda, to by limonady cumely 04 Je jasne ze bodovy naskok SV je velky ale kdyby cerveni a sem tak i stribrni vyhrali kvaldu, tak by mozna SV delal nejake chyby a treba by aj nejaky zavod nedojel ... hned by celkove poradi bylo zajimavejsi 03

    Pouze pro ferraristy 04
    a nebo jeste lepe, kdyz by SV bojoval v zavode v top 6, tak pri predjizdecim pokusu by ho mohl LH sestrelit 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      To doufam, je jen spatny vtip, ne ? myslim z,e spousta ferraristu dokaze ocenit i kvality jinych jezdcu, zvlast z tradicne konkurencni staje. PRece rivalita a prani havarie neni to same, ne ? !!!
      ale k samotnemu oredjizdeni, nevim jestli SV je fakt az takovej borec, rad bych nejaky primy boj s LH videl, protoze se porad nemuzu ubranit pocitu, ze 90% uspechu SV je skvele neweyho auto, nic vic.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ashen

        XXX
        Ja to nemyslel nejak zle a uz vubec bych nikomu nepral nejakou bouracku. A byla to spis narazka na posledni predjizdeci manevry LH a taky na vypadky SV a uprime i kdyz respekt u souperu je a kdyz zaslouzene vyhraji, tak si reknu OK, byli lepsi ale v zavode radeji uvidim jak do sebe strci stribrni s limonadama nez cerveni 03

        a na to jak by to SV zvladl zavod kdyz by od zacatku byl "v poli" by me taky hodne zajimalo

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          XXX
          OK 03 uz jsem se lekl, ze jsi podobny, jako nekteri jini "fanousci", napr. na konkurecnim webu...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • LOL2000

    XXX
    Nejsou ale náhodou ty NOVÉ tvrdší specifikace, měkčí než byli ty původní?Vůbec bych se nedivil, kdyby si Ferrari tuhle věc nějakým způsobem prolobovalo.V tomhle byli vždycky nejlepší. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama