DISKUZE K ČLÁNKU Vylepšení, která z Ferrari 150° Italia udělala v Silverstone vítězný vůz
Jaké změny provedlo Ferrari v Silverstone na svém voze? Které novinky pomohly k prvnímu vítězství v sezóně?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vylepšení, která z Ferrari 150° Italia udělala v Silverstone vítězný vůz
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000495
(Hlasovali 2 lidé)
15.07.2011 17:16
JJ double RedBullu určitě bude. Ferrari se vrátí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000774
22:08 15.07.2011 XXXSkvělý článek
Jinak Ferrari si zaslouží pochvalu takhle zrychlit a možná nebýt toho špatného tunelu, vypadalo to na čele jinak! -
uzivatel000505
17:09 15.07.2011 XXXjeste jedna mala zmena ... ty dve predni kamery, ktere byli puvodne na nosu Ferrari byly presunuty na pilíře predniho kridla
btw: supr clanek dekuju moc -
uzivatel000773
17:07 15.07.2011 XXXV německu byto mohlo zase vyjít ale přál bysi double . jinak supr članek-
uzivatel000495
17:16 15.07.2011 XXXJJ double RedBullu určitě bude. Ferrari se vrátí z5 na pozici druhého nejsilnějšího týmu To třetí a čtvrté místo jim bude velmi slušet. Hlavně že jsou před McLarenem.
-
-
erdedy
13:29 15.07.2011 XXXTak nejedna sa o nic ine ako taky suhrn vsetkeho, co sa da najst na tejto stranke (mozno este na par inych).
Skusim to "pozhrnat" ani neni moc velmi co
Momentalne sa vyuzivaju dva sposoby fukania vyfukovych plynov do difuzora - "cold-blow" a "hot-blow" (nazov je len ciste zo samotnej podstaty)
Nemusim sa vobec rozpisovat , uz to z mna urobil davno niekto iny (konkretne Petr ) [odkaz na stránku]
Da sa povedat, ze riesenie Renault/RedBull (cold-blow) je velmi "elegantné" aj ked nie tak efektivne ako Mercedesu.
Druha zaujimava vec je, ze Renault/RedBull ale pouzival aj rezim "opozdeneho spalovania" (riesenie pre hot-blow) v kvalifikaciach a Vettel potom "vytiahol z rukava" tu zazracnu 0,5-1sek. na kolo.
"Len v kvalifikacii" - preto, ze zrovna na ich motor to malo "destrukcne" ucinky.
"Mala spekulacia" (sice starsia...) : Minuly rok v Korei, sa "pravdepodobne" Vettelovi rozsypal motor prave kvoli tomu, ze mu dali hodne "do drzky" uz v kvalde.
Mercedes (a dalsi) siel cestou inou - v "zaklade" pouziva "opozdeny zazih" pre hot-blow. Ich motoru to "nerobi zle" a Mercedes tvrdi, ze takto "uvolnuju tlak v klukovej skrini" a dokonca tym zvysuju spolahlivost. Renault deklaruje, ze pouziva svoj system k chladniu.
Tak alebo onak, nedavno pri cirkuse z vyfukmi/fukanim/mapovanim vysli najavo niektore zaujimave veci a potvrdili sa niektore "teorie/dohady" ako to vlastne ktory vyrobca robi/chce robit.
Vyzera to tak, ze Cosworth mal asi najväcsie problemy so zmenou mapovania. Ferrari pravdepodobne mali tak isto problem, no u nich sa tazko hada, lebo mali fakt aj "ine" (mono väcsie) problemy. V kazdom pripade po tomto dnesnom clanku sa da usudit, ze rezim "opozdeneho spalovania" nebol ani pre ich motor uplne vhodny.
A to je tak cca vsetko. -
jiras
13:20 15.07.2011 XXXNa zadním křídle Ferrari ty 3 nebo 4 vodorovné drážky letos střídají pravidelně. Ad foukání - nemůže se po stranách Ferrari plést pushrod? Když se dívám na zavěšení RB, tak se mi nezdá, že by museli kvůli pullrod nějak zesilovat závěsy, spíš naopak...
[odkaz na stránku] -
erdedy
12:14 15.07.2011 XXXdo...pr...
Mal som pre Teba pripraveny mensi "elaborat" ale uklikol som sa a zmizlo mi to...
Takze len v skratke :
Ferrari bude (asi) vyuzivat cold-blow s podobnym systemom (sktiaca klapka po/otvorena) ako pouziva Renault/RedBull.
Je sice v konecnom dosledku menej efektivny ako riesenie Mercedesu (opozdene spalovanie) ale nema "tak" destrukcne ucinky/nezatazuje motor.
Ze ho nepouzivali skor? - motory roznych vyrobcov sa od seba (urcite) odlisuju (viac ako su schopny priznat oni sami, ked sa hadaju o vykone ).
Znamena to, ze "to" co je vhodne pre jeden motor, nemusi byt vobec jednoduche (mozno az v extreme nemozne) aplikovat na iny aby sa nenarusila splahlivost. -
uzivatel000363
11:28 15.07.2011 XXXDíky za shrnutí a rozbor, jako vždy .
To s tím předním křídlem je zajímavé, buď je tak dobré, anebo neměli dostatek prostředků (lidských) pro řešení dalšího dílu. Někde jste tu psali, že přední křídlo dělá až 60% aerodynamiky, jestli si dobře pamatuju (nechce se mi přesné číslo hledat, ale byla to víc jak většina co vím). -
Inkognito
11:25 15.07.2011 XXXNo kdybych to měl popsat vlastními slovy. Podle mě je dobře že se nesoustředili na ofukání difuzoru, ale na earodynamický balíček, který měli beztak špatně spočítanej kvůli svému zkryplenému tunelu. Teď když mají auto přibližně na stejné úrovni jako RB tak se tomu můžou věnovat a zkusit z toho vytřískat pár desetinek na kolo.
A kdo ví, třeba konečně ukážou v kvaldě RB záda. Jsem hodně zvědavý na ohlášené novinky do německa. Zejména jeslti bude zas Vettel brečet že RB musí zlepšit vůz. -
Ashen
10:08 15.07.2011 XXXPekny clanek, parada
Kurna doufam, ze to fakt zabere a kdyby se v nemecku podarila vyhrat i kvalda, to by limonady cumely Je jasne ze bodovy naskok SV je velky ale kdyby cerveni a sem tak i stribrni vyhrali kvaldu, tak by mozna SV delal nejake chyby a treba by aj nejaky zavod nedojel ... hned by celkove poradi bylo zajimavejsi
Pouze pro ferraristy
a nebo jeste lepe, kdyz by SV bojoval v zavode v top 6, tak pri predjizdecim pokusu by ho mohl LH sestrelit-
dannak
12:39 15.07.2011 XXXTo doufam, je jen spatny vtip, ne ? myslim z,e spousta ferraristu dokaze ocenit i kvality jinych jezdcu, zvlast z tradicne konkurencni staje. PRece rivalita a prani havarie neni to same, ne ? !!!
ale k samotnemu oredjizdeni, nevim jestli SV je fakt az takovej borec, rad bych nejaky primy boj s LH videl, protoze se porad nemuzu ubranit pocitu, ze 90% uspechu SV je skvele neweyho auto, nic vic.-
Ashen
13:09 15.07.2011 XXXJa to nemyslel nejak zle a uz vubec bych nikomu nepral nejakou bouracku. A byla to spis narazka na posledni predjizdeci manevry LH a taky na vypadky SV a uprime i kdyz respekt u souperu je a kdyz zaslouzene vyhraji, tak si reknu OK, byli lepsi ale v zavode radeji uvidim jak do sebe strci stribrni s limonadama nez cerveni
a na to jak by to SV zvladl zavod kdyz by od zacatku byl "v poli" by me taky hodne zajimalo
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek