DISKUZE K ČLÁNKU FIA od roku 2012 zcela znemožní využívání výfuků pro vytváření přítlaku

FIA ústy svého delegáta Charlieho Whitinga včera dala týmům jasně najevo, že nehodlá upustit od svého rozhodnutí omezit využívání výfuků pro vytváření přítlaků. Ke změně dojde již od Velké ceny Británie, týmy se proto již nyní mohou soustředit na úpravu svých systémů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA od roku 2012 zcela znemožní využívání výfuků pro vytváření přítlaku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.10.2011 10:30 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

kogo

XXX
redbull prohraje s mercedesem b roce 2014

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

viking

XXX
mozna trochu ano, ale bude to pro vsecky uplne stejne dane + to zakazane mapovani pri neseslapnutem plynu, takze to nebude plnit ten stejny efekt jako dnes... ja jsem pro to omezit... tohle se mi od zacatku nelibilo a jsem rad, ze se to zakaze...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Ja si myslím, že pre popredné tými to nebude žiaden problém, dokonca nájdu riešenie, ktoré bude lepšie ako tie súčastné. Myslím si to preto, lebo v tímoch pracujú špičky svetového technického pokroku a žiadny omezenci ! 18 11 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

XXX
v podstate dobré rozhodnutie. Okrem zlepšenia ekológie butú tímy menej plytvať peniazmi na nepodstatné veci. Mám pocit, že aj výfuk umiestený podľa nového predpisu môže vysávať vzduch spod auta (princíp ejektora, fixírky).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

XXX
Po kolika letech se využívání výfuků zakáže? Mám pocit že po 14, první bylo myslim Ferrari, které to začalo 98. posílat na zadní křídlo.

Tohle muselo nastat, vše co začalo auta moc zrychlovat se po čase zakázalo (tubra, V12, V10, přísavná podlaha, patrové difuzory, za chvíli V8...). Nebál bych se, bude zase něco jiného. Hned mě napadá, že výfuky mohou mít libovolný tvar, takže co když nechají výfukové plyny aby ohřívaly podstatnou část difuzoru na principu vedení tepla? Nebo udělat částečně dutou bočnici, kde by vzduch proudil skrz, přes výfuky se ohřál a letěl dát na difuzor.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

XXX
už jsem to tu psal dříve. FIA by měla vydat jednoduchá pravidla zakožená na jasných měřitelných fyzikálních jednotkách a jak se kdo vejde do daných mantinelů je jen na jeho schopnosech a invenci. když se zadané veličiny nebudou měnit, nebude se měnit a draze platit něco, co se za jednu sezonu zakáže02!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kakaa

kakaa

XXX
nevim proč nedovolej všechno

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

BLK

XXX
A v čom má asi byť F1 výnimočná keď nie v aerodynamike ? Keď to takto pojde ďalej, tak to už aj v Octavia Cupe bude viac inovácii ako v F1...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Liborrr

XXX
Tolika hrubek v jednom komentáři... však to bije do očí!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Můžeš mi připomenout ty roky, kdy byly předpisy léta stejný??? Sleduju F1 hodně dlouho, ale nějak si na to nemůžu vzpomenout. Předem díky za informaci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

popik

XXX
FIA je nejaka mimo,driv byly pravidla nejaky leta stejny ted neni sezona aby neco nemenili .. prestava se mi to libit,neco se vymysli a oni to zakazou.F1 ma byt o nejlepsi technice,o vymysleni neceho noveho a oni to takhle kurvy a zakazujou ... cim vic budou zakazovat a vymyslet hovadinny,tim vic ubide fanousku,lidi se prestanou divat na F1 .. zm e strany se mi to uz hnusy tymum nakonec zbide udelat si svuj vlastni sampionat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000587

uzivatel000587

XXX
vcera som zistil ze od fazule su ucinnejsie třešně 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

DBS

XXX
A co teprve Renault,který ty výfuky vyvedl dopředu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

feese

XXX
No to by tak hrálo. Když jim tohle zakážou, tak teď budou muset jíst před závodem kýbl fazolí a samozřejmě vývod z kokpitu bude na difuzory 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000587

uzivatel000587

XXX
podla mna je to dobry k tomu aby znova rozhodovala mechanicka stranka auta ako v ostatnych sutaziach a nie aerodynamika

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Cikki

XXX
Podle mě na tom nejvíce ztratí RedBull, protože hodně využívají ty výfukové plyny (opožděný zážeh atd.) a to jim dávalo větší přítlak v zatáčkách...

pak na tom budou taky ztrátní Ferrari, McLaren a Mercedes... tak teda uvidíme...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Myslím si, že je to dobré řešení. Nebude se už řešit co je legální, co je na hraně a co už za ní. A ničemu to neublíží. Srovnávat to se spodním prádlem je hodně mimo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petřík

XXX
Na jednu stranu nesouhlasím s tím, aby určovala týmům kde mají přesně ukončit výfuk, alej e pravda, že nebýt tohoto řešení, tak se týmy budou imrvére snažit nějak spalování mimo sešlápnutý pedál obejít, čemuž chce FIA evidentně předejít hlavně.

Jen aby to nedopadlo tak, že budou diktovat i jaké nosit spodní prádlo a co jíst.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama