DISKUZE K ČLÁNKU FIA od roku 2012 zcela znemožní využívání výfuků pro vytváření přítlaku

FIA ústy svého delegáta Charlieho Whitinga včera dala týmům jasně najevo, že nehodlá upustit od svého rozhodnutí omezit využívání výfuků pro vytváření přítlaků. Ke změně dojde již od Velké ceny Británie, týmy se proto již nyní mohou soustředit na úpravu svých systémů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA od roku 2012 zcela znemožní využívání výfuků pro vytváření přítlaku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.10.2011 10:30 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kogo

    XXX
    redbull prohraje s mercedesem b roce 2014

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Ja si myslím, že pre popredné tými to nebude žiaden problém, dokonca nájdu riešenie, ktoré bude lepšie ako tie súčastné. Myslím si to preto, lebo v tímoch pracujú špičky svetového technického pokroku a žiadny omezenci ! 18 11 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    v podstate dobré rozhodnutie. Okrem zlepšenia ekológie butú tímy menej plytvať peniazmi na nepodstatné veci. Mám pocit, že aj výfuk umiestený podľa nového predpisu môže vysávať vzduch spod auta (princíp ejektora, fixírky).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • viking

      XXX
      mozna trochu ano, ale bude to pro vsecky uplne stejne dane + to zakazane mapovani pri neseslapnutem plynu, takze to nebude plnit ten stejny efekt jako dnes... ja jsem pro to omezit... tohle se mi od zacatku nelibilo a jsem rad, ze se to zakaze...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    už jsem to tu psal dříve. FIA by měla vydat jednoduchá pravidla zakožená na jasných měřitelných fyzikálních jednotkách a jak se kdo vejde do daných mantinelů je jen na jeho schopnosech a invenci. když se zadané veličiny nebudou měnit, nebude se měnit a draze platit něco, co se za jednu sezonu zakáže02!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    XXX
    nevim proč nedovolej všechno

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BLK

    XXX
    A v čom má asi byť F1 výnimočná keď nie v aerodynamike ? Keď to takto pojde ďalej, tak to už aj v Octavia Cupe bude viac inovácii ako v F1...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    XXX
    Po kolika letech se využívání výfuků zakáže? Mám pocit že po 14, první bylo myslim Ferrari, které to začalo 98. posílat na zadní křídlo.

    Tohle muselo nastat, vše co začalo auta moc zrychlovat se po čase zakázalo (tubra, V12, V10, přísavná podlaha, patrové difuzory, za chvíli V8...). Nebál bych se, bude zase něco jiného. Hned mě napadá, že výfuky mohou mít libovolný tvar, takže co když nechají výfukové plyny aby ohřívaly podstatnou část difuzoru na principu vedení tepla? Nebo udělat částečně dutou bočnici, kde by vzduch proudil skrz, přes výfuky se ohřál a letěl dát na difuzor.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • popik

    XXX
    FIA je nejaka mimo,driv byly pravidla nejaky leta stejny ted neni sezona aby neco nemenili .. prestava se mi to libit,neco se vymysli a oni to zakazou.F1 ma byt o nejlepsi technice,o vymysleni neceho noveho a oni to takhle kurvy a zakazujou ... cim vic budou zakazovat a vymyslet hovadinny,tim vic ubide fanousku,lidi se prestanou divat na F1 .. zm e strany se mi to uz hnusy tymum nakonec zbide udelat si svuj vlastni sampionat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Můžeš mi připomenout ty roky, kdy byly předpisy léta stejný??? Sleduju F1 hodně dlouho, ale nějak si na to nemůžu vzpomenout. Předem díky za informaci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Liborrr

      XXX
      Tolika hrubek v jednom komentáři... však to bije do očí!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • feese

    XXX
    No to by tak hrálo. Když jim tohle zakážou, tak teď budou muset jíst před závodem kýbl fazolí a samozřejmě vývod z kokpitu bude na difuzory 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    podla mna je to dobry k tomu aby znova rozhodovala mechanicka stranka auta ako v ostatnych sutaziach a nie aerodynamika

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cikki

    XXX
    Podle mě na tom nejvíce ztratí RedBull, protože hodně využívají ty výfukové plyny (opožděný zážeh atd.) a to jim dávalo větší přítlak v zatáčkách...

    pak na tom budou taky ztrátní Ferrari, McLaren a Mercedes... tak teda uvidíme...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Myslím si, že je to dobré řešení. Nebude se už řešit co je legální, co je na hraně a co už za ní. A ničemu to neublíží. Srovnávat to se spodním prádlem je hodně mimo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petřík

    XXX
    Na jednu stranu nesouhlasím s tím, aby určovala týmům kde mají přesně ukončit výfuk, alej e pravda, že nebýt tohoto řešení, tak se týmy budou imrvére snažit nějak spalování mimo sešlápnutý pedál obejít, čemuž chce FIA evidentně předejít hlavně.

    Jen aby to nedopadlo tak, že budou diktovat i jaké nosit spodní prádlo a co jíst.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama