DISKUZE K ČLÁNKU Studené a horké foukání aneb co se změnilo v oblasti výfuků
Před Barcelonou vzniklo mezi týmy F1 nebývalé pozdvižení, když se FIA náhle rozhodla omezit využívání výfukových plynů. Stručně se pokusím vysvětlit, o co se jedná, kdo za tím stál, proč k tomu došlo a jak se bude problém dále vyvíjet.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Studené a horké foukání aneb co se změnilo v oblasti výfuků
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
08:07 02.06.2011 XXXVliv na aerodynamiku to nějaký má, ale vzhledem k tomu, že se mění od závodu k závodu (během nižších teplot je podstatně menší) slouží zejména účelům chlazení. [odkaz na stránku]
Jak ji okopírovalo v Monaku Ferrari: [odkaz na stránku]
-
-
-
McMatej
15:46 01.06.2011 XXXNechci být hnidopich, článek je pěkný, jen malá technická poznámka. Píšeš o zpožděném zážehu za stálého přísunu paliva, kdy se směs vznítí ve výfuku. Řekl bych že směs se opožděně vznítí normálně ve válci od jiskry na zapalovací svíčce a pak až hoření pokračuje do výfukového potrubí. -
-
Lojzko
15:04 01.06.2011 XXXZatiaľ však nebolo zmenené nič v tejto oblasti a ani nenadobudlo právoplatnosť. Takže všetko je pri starom až do nadobudnutia právoplatnosti TDO15. Tímy, ktoré to nemajú, majú hold smolu, že to neuviedli do života vo svojich monopostoch, lebo s tým stratili drahocenné sekundy v kvalifikácii a o to viac museli bojovať v závode v premávke. -
-
erdedy
13:04 01.06.2011 XXXJedine co mi na tom vsetkom vadi je, ze par tyzdnov dozadu Gallagher doslova MACHROVAL ako keby ten system vyvinuli oni a vsetci ako keby len kopiruju od nich. Za to davam CSW dalsie
Inak mi je docela jedno ci to zakazu - ved vsetkym rovnako. Ale nie zbrklo ako to predviedli teraz! -
PC
12:33 01.06.2011 XXXTak to bude třeba přidat ke KERSu ještě naftový radiátor, aby to výfukové teplo nahradili teplým vzduchem. Před pilotem v čumáku bude nová vodotěsná bezpečností deformační zóna z pěny, ovšem vysoce sycená naftou (ta z ní bude díky chybě v konstrukci odtékat do radiátoru a ten nějakým špatným zapojením bude dávat těch potřebných 800°C) . F1 si poradí! Určitě stáje už vysondovaly o co jde a technici to právě obchází další skulinou v pravidlech.Takže Bernie bude dál plkat o šetření a sponzoři a firmy vyhodí každý další miliardu euro oknem.Ovce se nažere....
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek