DISKUZE K ČLÁNKU Průvodce uhlíkovými vlákny v F1

Uhlíková vlákna jsou velmi základním stavebním prvkem vozů všech týmů ve Formuli 1. 80 % šasi je vyrobeno právě z nich. V dnešním článku si vysvětlíme, o jaký materiál se vlastně jedná, a zodpovíme si některé nejběžnější dotazy, které se ho týkají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Průvodce uhlíkovými vlákny v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 17.12.2010 12:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 14.12.2010 12:42
To není rozhovor s nikým. Jedná se o výběr těch… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 16.12.2010 23:30
Jo ty nevíš, že? 04 »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 16.12.2010 00:11
Ano, v tomto článku se jedná o zobecnění. Z jeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Úroveň webu nic moc - to bys nebyl opět ty, aby sis do něčeho nepíchnul. Proč sem teda pravidelně chodíš?
    Neříkám, že je vše perfektní a že neděláme chyby, jsme také jen lidé. Ale snažíme se zlepšovat, naslouchat kritice, přinášet zajímavé (výjimečně i exkluzivní) informace a úroveň držet na lokální poměry a možnosti vysoko (jestli jsi za rok žádnou změnu k lepšímu nepostřehl, budiž - ani by mě to z tvé strany moc nepřekvapilo).
    Klidně mi doporuč jiný český web (pokud možno kromě tvého excelentního blogu, kde vychází jeden článek za týden), který bychom si měli vzít za vzor.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    XXX
    kua, skoda, vidim pod clankem 25 prispevku, tak jsem se tesil na plodnou diskusi jako byla u clanko o CFD. A ono se to strhne do bitky o hovne. Nevim jestli je clanek nejak editovany po utoku dvou hnidopichu, ale na zacatku se jasne rika ze kompozitni material je slozen s uhlikovych vlaken a dalsich slozek, takze nevim, proc potom resite nejakou zamenu pojmu, kdyz je hned od zavatku jasne, jak se veci maji. Osobne doufam, ze budou dalsi clanky, kde bude vice novych pojmu a vysvetleni technologickych postupu jako u CFD. Nenechte se v redakci otravit takovymi hnupy a piste dal. Ikdyz jsem vedel vetsinu toho, co se tu pise, i tak jsem se dozvedel neco noveho a jsem spokojen. takze dobra prace, prosim pokracovat a nenechat se rozptylovat bezvyznamnymi kapkami v mori. 01

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Omlouvam se, tohle jsme si meli vyresit jinak nez tady ve foru, je to ma chyba.
      Clanek editovany nebyl.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • xo

    XXX
    Víš co, ona je ta zvědavost silnější, než já. Prosímpěkně, rozveď proč jsem podle tebe bývalý kolega. To by mě hrozně zajímalo.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    XXX
    A jéje....
    Tak tu sa nam to rozbehlo... 04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • xo

    XXX
    12

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Tvrdohlavě se snažíš dále prosadit svou, v pořádku, žádné překvapení. O PR oddělení tady nikdo nemluvil (nekomunikoval jsem v této věci s PR oddělením nějakého týmu).
    Snažíš se překrucovat fakta tak, abys působil zdání nejchytřejšího člověka ve vesmíru. Stejně jako tvrzením, že když jsem se "pustil do vysvětlování něčeho, měl bych říkat pravdu," 04 což je pojem pro tebe na míle vzdálený.
    Ve výkladu článku není nic nepravdivého. Ano, mohl jsem rozvést některé věci, ty bys vybral to, někdo jiný ono - nezmínil jsem se o stovkách detailů, které jsou však pro účely jednoduchého článku postradatelné. S pravdou to nemá vůbec nic společného.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, v tomto článku se jedná o zobecnění. Z jeho úrovně je poznat, že není určen pracovníkům oddělení F1 zabývající se výrobou kompozitů. A ano, pod obecným pojmem uhlíková vlákna jsou zde myšleny i kompozity. Mimochodem, naprosto stejně s tímto pojmem pracoval jistý tým F1 při vysvětlování problematiky uhlíkových vláken veřejnosti.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    XXX
    Petr - skvelý článok! Aspoň sme si nachvilu oddýchli od "politiky" (Lotus VS Lotus apod.) 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    To není rozhovor s nikým.
    Jedná se o výběr těch nejčastějších dotazů týkajících se karbonových vláken.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Seattleman

    XXX
    Chcem sa spýtať autora textu: toto je rozhovor s ...?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama