DISKUZE K ČLÁNKU Sauber už okopíroval revoluční systém McLarenu
BMW Sauber je prvním týmem, jenž okopíroval radikální řešení McLarenu, které mu umožňuje v součinnosti s pilotem dosahovat vyšších rychlostí na rovince, aniž by ztrácel přítlak v zatáčkách, tzv. F-duct.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sauber už okopíroval revoluční systém McLarenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000159
(Hlasoval 1 člověk)
25.03.2010 19:08
takovéto obrázky vidím vždy jen tady..! jsou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000159
19:08 25.03.2010 XXXtakovéto obrázky vidím vždy jen tady..! jsou sqelé... palec nahoru pro vás -
dast01
14:17 25.03.2010 XXXDe la Rosa určitě nepřinesl do Sauberu kompletní dokumentaci. Spíš jenom ten nápad. Konkrétní řešení už si museli u Sauberu udělat sami. Je blbost aby to stihli za necelé dva týdny od poslední velké ceny. Tím spíš, že na to nejspíš musí být přizpůsobené celé šasi. Podle mě čekali jestli to McLarenu nezakážou, nebo si nechávali čas, aby mohli přijít s tou pohádkou, že to udělali rychle po posledním závodě, ale to jim asi těžko někdo sežere. -
uzivatel000190
10:17 25.03.2010 XXXTo jsem zvědavej co ještě pedro přinesl Každopádně dobrá práce bod pro ně. -
-
Petr
09:10 25.03.2010 XXXJe to možné. Pedro sám přiznává, že věděl, o co se McLaren snaží. Podle mě ale ne detaily. Měl smlouvu jen do 31. 12. 2009 - za těchto podmínek už tým hodně filtruje informace, které pilotovi poskytne (na nezbytné minimum - do čehož možná už nepatřilo to, že se bude dát ovlivnit nohou).
Myslím, že systém není problém nastavit tak, aby se spínal sám při určitém tlaku - problém při tom ovšem nastává, pokud je na okruhu nějaká velmi rychlá zatáčka - spíná až v mnohem větších rychlostech na delší rovince (u McLarenu jej mohou teoreticky ovlivnit nohou i na kratší rovince, kde je max. rychlost nižší než v nejrycheljší zatáčce). -
-
-
Petr
14:00 25.03.2010 XXXProč to potom nenasadil už v prvním závodě?
Já si myslím, že věděl zhruba, co McLaren chystá a jak by to na zadním křídle mělo fungovat, koncept - o čemž svědčí ta rychlost - ale detaily dedukovali až inženýři a aerodynamici Sauberu po zkoumání MP4-25. Ono to vyplave na povrch, kolik si toho Pedro z Wokingu odnesl. Ostatně, s testováním cizích nápadů a jejich rozvíjením má bohaté zkušenosti.
-
-
-
Petr
08:39 25.03.2010 XXXTaky si nemyslím, že bude tak efektivní jako u McLarenu - jsou teprve na začátku, pár měsíců ve vývoji pozadu a navíc dost limitování homologací - tím co mohou uvnitř upravit.
Každopádně překvapili - tak brzy jsem to nečekal.. a rozhodně ne u Sauberu. (Už se těším na první fotky a na to, jak jim to bude fungovat). -
czoreeno
08:29 25.03.2010 XXXNé že bych chtěl Sauber podceňovat, ale myslím, že systém na systém mclarenu to mít nebude. Přeci jen to vyvíjeli bůh ví jak dlouho a testovali to od začatklů testů, jestli to funguje tak jak má. A když Vettel říka, že to okopírovat nebude vůbec lehké....A ten má za sebou Neweyho....Uvidíme. Každopádně mají u mě hoši od Sauberu plusové body za rychlost a odvahu :)
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek