DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na změny pravidel od roku 2023: Jak chce FIA zkrotit poskakování v F1?

Zástupci FIA, Formule 1 a technickými řediteli týmů schválili některá doporučení technického poradního výboru (TAC), který měl navrhnout opatření pro zmírnění poskakování nové generace monopostů, které velkou část přítlaku vytvářejí pomocí přísavného efektu podlah. Jak se to projeví v technických pravidlech pro příští sezónu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na změny pravidel od roku 2023: Jak chce FIA zkrotit poskakování v F1?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 22.07.2022 10:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 20.07.2022 15:00
ta starostlivost FIA o bezpečnost a zdraví je… »
» badys (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2022 08:34
S každým dalším nařízením, s každým číselným… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 21.07.2022 13:32
Z tohohle pohledu není co zvedat... Bezpečnost je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    S každým dalším nařízením, s každým číselným limitem se zvětšuje kontrola jejich dodržování. Bezpečnost bych řešil hlavně u maršálů a diváků , piloti si musí být rizika závodění vědomi. Vždyt i to vědomí rizika dělají ty závody ,závody. Snad nechceme , aby nám adrenalin zvedal tak akorá prvek "Masi"

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Z tohohle pohledu není co zvedat... Bezpečnost je v F1 maximální a jako taková je jedním ze nejbezpečnějších sportů na světě...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    ta starostlivost FIA o bezpečnost a zdraví je opravdu velice záslužná. jen si tak říkám, jestli se za realitou necourají v uctivé vzdálenosti s pověstným křížkem po funuse. jestli by se raději neměli zaměřit do vlastních řad aby sjednotili rozhodování svých komisařů během závodů i celé sezony, a neřešili již prakticky vyřešené.
    ano, pro příští sezonu mohou pravidla upravit. v tom problém asi není, i když už je poměrně dlouho a týmy určitě na autech "2023" určitě pracují. klidně zvedněme podlahu, upravme kanálky atd atd. ale proč to schovávat pod roušku bezpečnosti? ne - oni chtějí ovlivnit výkonnost, ne bezpečnost. a další senzory, když ty současné dokáží v pohodě změřit vše požadované? to má být to šetření nákladů?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama