DISKUZE K ČLÁNKU Zastávky v boxech byly naplánované už před závodem, tvrdí v rozhovoru Vettel

Trvalo to dlouhých 16 let, než rudé oře z Maranella opět projely pod šachovnicovou vlajkou v Monte Carlu na prvních dvou místech. Ovšem v zákulisí se mohutně debatuje, jak to vlastně bylo. Dohady a spekulace možná objasní rozhovor s vítězem závodu Sebastianem Vettelem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zastávky v boxech byly naplánované už před závodem, tvrdí v rozhovoru Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 30.05.2017 14:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 2 lidé) 29.05.2017 21:44
a) Plánované pitstopy jako pojistka proti SC se… »
» uzivatel001890 (Hlasoval 1 člověk) 29.05.2017 18:44
No jo, já nakonec nic proti Vettelovi nemám, a… »
» mi88ki (Hlasoval 1 člověk) 30.05.2017 08:52
Stejně jako se Kimi propadnul za Vettela, tak se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Stejně jako se Kimi propadnul za Vettela, tak se Max propadnul po boxech za Daniela. Že by Redbull upřednostňoval Ricciarda? Nebo, když dva udělají totéž není to totéž?
    Když to řeknu jednoduše, kdyby Vettel zajel do boxu jako první a na nových gumách undercutnul Kimiho, tak tu dnes řešíme, jak to že Kimi nejel do boxu jako první. Nakonec Seb vyjel před Kimim dost těsně, takže to bylo výkonnostně dost podobné varianty. Pokud Kimi tušil, že to zahřívání pneumatik má větší časovou režii než jízda na ojetých ultra, tak to měl prodiskutovat už před závodem a nezajíždět do boxu dříve než Seb. Jenže Kimi nic neřeší a pak čumí. Možná měl větší obavy z undercutu a teď se může zlobit jen sám na sebe. Po zastávkách jel Kimi strašně pomalu i s porovnáním se Sebem a jeho prvními koly se supersofty, tak zůstává otázka, zda to bylo jen kvůli frustraci nebo jel Seb před zastávkou zkrátka rychleji než Kimi počítal.
    Samozřejmě nevylučuji, že to byla bouda na Kimiho aby Seb vyhrál, ale pak to měl řešit před závodem. Proč stejnou chybu udělal Redbull v případě Maxe, o tom co podělali v Mercedesu loni v případě Lewise ani nemluvě.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.252.XXX
    Jinak koukám teď opakovaně na český přenos a (zas ne úplně soustředěně - znáte to více věcí) ale myslím, že to komentovali celkem dobře... (?)
    Prostě jaká pak týmová režie, pouze jsme trošku kimiho potopili a Sebovi pomohli
    Podle mě je i jasné, proč nejel dál (jak podotýkal Král, když byl pořád rychlej) - protože čert nikdy nespí a SC by byl v tu chvíli katastrofální
    Jinak žádné srovnání času tam nebylo Kimi alias hadr na podlahu šel hned aby pokryl podlahu a Seb měl šanci.
    ale Kimi 01

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      a) Plánované pitstopy jako pojistka proti SC se probírala i na jednom zahraničním webu, ve zdejší diskusi jsem přidal kousek z článku.

      b) Na tom samém webu byl i graf reprezentující časy na kolo - Seb byl rychlejší. To jest to, co bylo možné sledovat na livetimingu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.252.XXX
    No jo, já nakonec nic proti Vettelovi nemám, a hezky to vysvětli :) Přesně jak říkal Kimi, že se důvod najde pro všechno. Opačně to ale dopadnout nemohlo, to by se změnil plán a nebo cokoliv.
    Doufám, že to Kimiho zcela jinak než si lidé v diskusích myslí Nakopne, aby setrval v F1 i příští rok Já mu radím vrátit se na 3 roky ještě do Mclarenu s tím, že by nechtěl přehnané peníze a Alonso ať jde zas do Ferrari jako spasitel - když jim Vettel odejde.

    Jeden týpek napsal na ty druhé stránky do Jedné diskuse skvělý hlod - charakterizoval v něm Vettela a já málem spadl smíchy :
    Petr Hlavica popisuje Vettelova vítězná kola cit :
    2010-2014 kviiik Tenkju gajs tenkju gajs best kar
    2016-2017 kviiik Gracie tutti molto benne
    2018 -2010 kviiiik Danke Schon, ausgecajšnet uberales
    Dobrý ne? 12

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama