DISKUZE K ČLÁNKU Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po závodu v Bahrajnu rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 ztrátu Red Bullu, stahování náskoku nejlepších a nastiňuje, kdy se dočkáme dalších pokroků na straně šasi a pohonné jednotky Renaultu, jenž je částečně zodpovědný za jejich manko. Důrazně také požaduje zjednodušení motorů a vstup nezávislého dodavatele, jinak by podle něj mohl rakouský tým vrcholnou disciplínu motorsportu opustit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 4 lidé)
20.04.2017 12:49
Presne, oni nechteji nezavisleho dodavatele nebo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
08:19 24.04.2017 165.72.200.XXXMarko píše, že na začátku sezóny ztráceli 1.8 sec a nyní už jen polovinu. Vzhledem k tomu, že žádné zásadní změny v motoru Renault nebyly avizovány, jak je pak možné, že i bez nějakého zásadního update motoru udělali náhle takový progres? Asi to s tím deficitem Renaultu nebylo tak horké jak původně tvrdili . -
uzivatel002152
14:36 20.04.2017 185.82.160.XXXHelmutovi spíše sbohem. dodávat RBR motory je skoro za trest. Když vyhrávali, tak o Renaultu nemluvlli... -
-
-
-
Jirka Massa
12:28 20.04.2017 92.62.237.XXXRedbulláci říkají, že mají skvělou aerodynamiku, tak chtějí vyrovnané motory, aby oni vyhrávali. Mercedes má třeba horší aero, tak těží z lepšího motoru. Když vyrovnáme motory, měli bysme ale i standartizovat aero díly.. Ale pak z toho bude Indycar! Jediné řešení jsou dlouhodobě neměná pravidla!-
uzivatel001639
12:49 20.04.2017 89.111.77.XXXPresne, oni nechteji nezavisleho dodavatele nebo vyrovnanost, ale chteji jen vyhravat. Neni to tym, na kterem by stala minulost ani budoucnost F1.
Nechci byt hruby, ale uz by ten Helmut mel tahnout.
Jinak je videt, ze Helmut nevi o cem mluvi. Kdyz se podivame na Hondu je videt, ze spalovak potrebuje hodne slusny a dlouhy vyvoj. Nezavisly dodavatel, bez naleziteho vyvoje nebude mit co nabidnout. V F1 uz asi diru do sveta neudela obyc spalovak zapalujici svickou, tak jak si mysli Helmut. Bez obravkeho zazemi a penez zadna firma nebude moci nabidnout spalovak, ktery bude mit na titul. Takze bych rekl, ze mimo automobilek nebude schopny dodavatel zadny, minimalne ne par roku, nez probehne nalezity vyvoj. Vyvoj muze trvat klidne 5 let po zmene od roku 2021 a to uz tu snad Helmut nebude. -
fifo
15:28 20.04.2017 213.94.78.XXXto mozno platilo, ale teraz to uz tak neni. ich aero rozhodne neni najlepsie a ked si pozries ich vyhlasenia, sami to priznavaju. Preto chcu prepracovat sasi, slubuju daco pre Barcelonu.
Nejak im to tuto zimu nevyslo. Dovody neviem, vacsinou byvaju v aere velmi silny.
-
-
-
-
-
-
-
odin
19:03 22.04.2017 77.240.103.XXXA tak jsem jim dal každému hned plus, aby rovnováha "kladů a záporů", "dobra a zla" zůstala zachována.
Pamatuji doby v F1 bez RedBullíčků a byly dost atraktivní. Nevím, proč by najednou bez nich byla F1 neatraktivní?
Jediné, o co bychom přišli, jsou neustálé skuhrání, nářky a vydírání (odchodem) pana Marka. A to mi tedy chybět nebude.-
Mike17
20:21 22.04.2017 93.99.87.XXXTo je o tom, že nečteš co píšu, ale co chceš abych psal. Zkus se zamyslet, jestli není "trošičku" rozdíl mezi spojeními "nebyla atraktivní" x "nebyla atraktivnější".
Mně osobně třeba vůbec nevadí, že Mercedes nevyhrál v posledních 3 sezonách místo 3 závodů, aspoň 8. To je jen jeden z důvodů.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek