DISKUZE K ČLÁNKU Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po závodu v Bahrajnu rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 ztrátu Red Bullu, stahování náskoku nejlepších a nastiňuje, kdy se dočkáme dalších pokroků na straně šasi a pohonné jednotky Renaultu, jenž je částečně zodpovědný za jejich manko. Důrazně také požaduje zjednodušení motorů a vstup nezávislého dodavatele, jinak by podle něj mohl rakouský tým vrcholnou disciplínu motorsportu opustit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 24.04.2017 08:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 20.04.2017 12:05
Nashledanou. »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2017 16:12
Vidíš, kdybys se mnou nesouhlasil, nedostal bys… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2017 12:49
Presne, oni nechteji nezavisleho dodavatele nebo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Marko píše, že na začátku sezóny ztráceli 1.8 sec a nyní už jen polovinu. Vzhledem k tomu, že žádné zásadní změny v motoru Renault nebyly avizovány, jak je pak možné, že i bez nějakého zásadního update motoru udělali náhle takový progres? Asi to s tím deficitem Renaultu nebylo tak horké jak původně tvrdili 03.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    pidro

    88.100.206.XXX
    Ať jdou,sodovkáři a to rychle!

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Zajímavé, z Mcl nikoho takto mluvit neslyším a to mají daleko víc problémů s motorem než renault. Ten chlap je hrozný .. oni musí být první ...šasi mají nejlepší a motory taky musí dostat nejlepší, jinak půjdou pryč. No už aby to bylo.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002152

    uzivatel002152

    185.82.160.XXX
    Helmutovi spíše sbohem. dodávat RBR motory je skoro za trest. Když vyhrávali, tak o Renaultu nemluvlli...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      62.200.229.XXX
      Protože nevyhrávali kvůli motoru (kterej byl i tehdy nejhorší), ale díky svýmu aeru. Teď ovšem díky motoru výrazně ztrácí, proto jim to vadí

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        nejhorší nebyl. byl sice mírně méně výkonný, než některá konkurence, ale měl zase jiné výhody - ovladatelnost, výborné možnosti mapování, hmotnost.....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Neprobehla nekde anketa na nejmene sympaticky tym F1?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka Massa

    Jirka Massa

    92.62.237.XXX
    Redbulláci říkají, že mají skvělou aerodynamiku, tak chtějí vyrovnané motory, aby oni vyhrávali. Mercedes má třeba horší aero, tak těží z lepšího motoru. Když vyrovnáme motory, měli bysme ale i standartizovat aero díly.. Ale pak z toho bude Indycar! Jediné řešení jsou dlouhodobě neměná pravidla!

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Presne, oni nechteji nezavisleho dodavatele nebo vyrovnanost, ale chteji jen vyhravat. Neni to tym, na kterem by stala minulost ani budoucnost F1.
      Nechci byt hruby, ale uz by ten Helmut mel tahnout.
      Jinak je videt, ze Helmut nevi o cem mluvi. Kdyz se podivame na Hondu je videt, ze spalovak potrebuje hodne slusny a dlouhy vyvoj. Nezavisly dodavatel, bez naleziteho vyvoje nebude mit co nabidnout. V F1 uz asi diru do sveta neudela obyc spalovak zapalujici svickou, tak jak si mysli Helmut. Bez obravkeho zazemi a penez zadna firma nebude moci nabidnout spalovak, ktery bude mit na titul. Takze bych rekl, ze mimo automobilek nebude schopny dodavatel zadny, minimalne ne par roku, nez probehne nalezity vyvoj. Vyvoj muze trvat klidne 5 let po zmene od roku 2021 a to uz tu snad Helmut nebude.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • fifo

      fifo

      213.94.78.XXX
      to mozno platilo, ale teraz to uz tak neni. ich aero rozhodne neni najlepsie a ked si pozries ich vyhlasenia, sami to priznavaju. Preto chcu prepracovat sasi, slubuju daco pre Barcelonu.
      Nejak im to tuto zimu nevyslo. Dovody neviem, vacsinou byvaju v aere velmi silny.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nashledanou.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      01

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Vidíš, kdybys se mnou nesouhlasil, nedostal bys záporný paleček. 11

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          zapornej palecek je znameni, ze to myslime dobre 11

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Chlapci jedno mínus máte oba ode mne. Já si myslím, že F1 by bez RB a STR nebyla atraktivnější. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            A tak jsem jim dal každému hned plus, aby rovnováha "kladů a záporů", "dobra a zla" zůstala zachována.
            Pamatuji doby v F1 bez RedBullíčků a byly dost atraktivní. Nevím, proč by najednou bez nich byla F1 neatraktivní?
            Jediné, o co bychom přišli, jsou neustálé skuhrání, nářky a vydírání (odchodem) pana Marka. A to mi tedy chybět nebude.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              To je o tom, že nečteš co píšu, ale co chceš abych psal. Zkus se zamyslet, jestli není "trošičku" rozdíl mezi spojeními "nebyla atraktivní" x "nebyla atraktivnější".
              Mně osobně třeba vůbec nevadí, že Mercedes nevyhrál v posledních 3 sezonách místo 3 závodů, aspoň 8. To je jen jeden z důvodů. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama