DISKUZE K ČLÁNKU Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po závodu v Bahrajnu rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 ztrátu Red Bullu, stahování náskoku nejlepších a nastiňuje, kdy se dočkáme dalších pokroků na straně šasi a pohonné jednotky Renaultu, jenž je částečně zodpovědný za jejich manko. Důrazně také požaduje zjednodušení motorů a vstup nezávislého dodavatele, jinak by podle něj mohl rakouský tým vrcholnou disciplínu motorsportu opustit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 4 lidé)
20.04.2017 12:49
Presne, oni nechteji nezavisleho dodavatele nebo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
odin
22:14 22.04.2017 77.240.103.XXXRozdíl ve spojení trošičku je. Akorát není jasné ke kterému období se vztahuje ta atraktivní a ke kterému ta atraktivnější F1.
To jako, když vyhrává Mercedes tak je F1 atraktivní a když vyhrávali RedBullíčci byla atraktivnější?
Vzhledem k tvým názorům, bych se ani nedivil, kdybys to takto cítil...-
Mike17
13:38 23.04.2017 93.99.87.XXXTy si z toho vyvozuješ zase stupidity. Já psal, že by F1 nebyla atraktivnější. Je úžasné, co si zase z této naprosto jednoduché věty odvozuješ ty. Já to beru celkově. Najdou se 2 sezony (2011, 2013), které byly díky RB možná méně atraktivní. V ostatních, za celou jejich existenci, atraktivitu zvýšili. Minimálně tím, že byly na trati o 4 vozy více a nikdy žádný jejich vůz nebyl mezi těmi,co tam byli jen "do počtu". Většinou byli (aspoň samotný RB) nadprůměrným týmem a někdy díky nim byl šampionát napínavý až do konce (2009,2010,2012). Přínos posledních 3 sezon jsem už zmínil.
Takže netuším, proč by celkově byla F1 bez nich atraktivnější.-
odin
15:06 23.04.2017 77.240.103.XXXPokud chceš aby ostatní cítili rozdíl v tom co píšeš, pak musíš psát jasněji.
Když napíšeš "nebyla bez nich atraktivnější", pak musíš uvést alespoň období s kterým srovnáváš. Pokud toto neuděláš, pak si lze vyvodit, že srovnáváš s celým obdobím existence F1, kdy tam RedBull nefiguroval. A v tom případě najdu sezóny, které byly rozhodně atraktivnější, než sezóny s RedBully.
A pokud se chceš koukat do budoucnosti "s a bez" RedBullů, pak si myslím, že jde pouze o spekulace, bez jakýchkoliv argumentů. To prostě vědět nemůžeš.
Ale vlastně ty víš všechno. Dokonce i to, že v Číně Kimi lhal, když si stěžoval na výkon auta. Tak mi vysvětli, proč mu hned následující trénink v Bahrajnu odešlo turbo po dvou kolech? Nemohlo být náhodou příčinou jeho problémů v minulém závodě? Ale nečekám, že dokážeš uznat svůj omyl. Tak toho raději nechám...-
Mike17
15:20 23.04.2017 93.99.87.XXXJakože jsem když jsem napsal, že bez RB by nebyla F1 atraktivnější, tak jsem tím myslel v dobách, kdy RB nejezdil??? Tobě to dává smysl???
Asi celkem logicky jsem myslel období, kdy RB jezdil ne?
A v současné době její straktivitu snižuje čím? Že nejsou na špici jen 2 týmy??? No to je fakt peklo.
Uznám svůj omyl, když ho udělám. A já ho udělal?
1. Neřekl jsem, že nějakou poruchu mít nemohl, jen že nebyla velká, když to na jeho zrychlení nebylo nijak poznat. Chápu, pro tvé černobílé vidění je to totéž, vnímavější jedinci si všimnou rozdílu.
2. Jeho porucha turba nějak souvisela s výkonem v předešlém závodě??? Nějaký důkaz, nebo aspoň indicie?
Svůj omyl jsem už přiznal několikrát, nemám s tím probém. Což se o tobě říct nedá. Viz minulá diskuse právě o Kimiho Číně, kdy jsem ti zcela jasně na číslech dokázal, že problém byl v rychlosti Kimiho a ne v "nesprávné" strategii Ferrari.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek