DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Ztrátu stáhneme do 3 závodů, Renaultu to potrvá déle. Vettel nám musí poděkovat

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se v rozhovoru pro AMuS vrací k Velké ceně Austrálie 2017. Renault sice v kvalifikaci nedokáže navyšovat výkon o půl sekundy jako Ferrari či Mercedes, přesto si odnášejí několik pozitivních poznatků. Pokud jde o šasi, jeho by se jeho tým mohl do tří závodů vrátit do hry o vítězství. Pokud však jde o pohonnou jednotku Renault, tak to potrvá déle.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Ztrátu stáhneme do 3 závodů, Renaultu to potrvá déle. Vettel nám musí poděkovat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 29.03.2017 22:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 28.03.2017 23:58
No právě proto MV zaútočit nemohl, protože KR si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fifo

    fifo

    78.141.69.XXX
    Priznajme si to. Uvod nevisiel. "Proaktivne" zavesy zakazali, motor tiez neni nejake terno (a este problem s MG-K), no a aero sa muselo osekat kvoli motoru. Ked sa to zoberie vsetko dokopy je to este vyborny vysledok.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Max by mohl v závěru úspěšně zaútočit, ale to by nesměl jet Kimi v závěru tak rychle. Z druhé strany nechápu, proč jel do té doby Kimi tak pomalu? To měl za úkol, držet si Maxe na zádech, aby jim přehřál to jejich šlapadlo? :-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      No právě proto MV zaútočit nemohl, protože KR si to prostě zkušeně pohlídal. Podle mě jel pomalu, protože během závodu vyhodnotil, že na VB prostě nemá, MV byl daleko a v závěru si ho prostě pohlídal tím zrychlením. A proč to udělal je na snadě. Každý motor musí vydržet minimálně 5 závodů, tak proč ho ničit, když není reálná šance na postup v pořadí ????

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      Jenom pro zpestření. Pan HM důvod neútočení MV vysvětluje jinak.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nehledej za tím senzaci. Jeho rychlost odpovídá rychlosti v kvaldě a nesmyslnosti to na konci zbytečně honit. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama