DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Dominance výrobců motorů škodí, zákazníci nedostávají stejný software

Adrian Newey hovoří o současném stavu Formule 1, které podle něj ke škodě dominují výrobci motoru, a popisuje věci, které hrály do karet Red Bullu v letech 2010 - 2013, kdy získal čtyři tituly v řadě za sebou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey: Dominance výrobců motorů škodí, zákazníci nedostávají stejný software

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 22.12.2015 11:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 14 lidí) 21.12.2015 09:00
Pokud chce Newey stejné motory, software a benzín… »
» Cooper (Hlasovalo 9 lidí) 21.12.2015 15:59
Vidím to stejně jako ty. Zajímalo by mě co by… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 21.12.2015 18:31
Je zajímavé, že Newey by si nejradši z těch… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud chce Newey stejné motory, software a benzín, tak k tomu dodejme ještě stejný podvozek, aerodynamiku a vše bude záležet jenom na jezdcích. Ale to je pak F1 zbytečná a stačí na to některá z nižších sérií. Uniformita by totiž v F1 zlikvidovala to, co tuto formuli činí tím čím je, nebo čím by měla být.

    + 14 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      188.120.212.XXX
      Vidím to stejně jako ty. Zajímalo by mě co by říkal Newey kdyby začali všichni motoráři fňukat jako celej RB že chtějí taky to jejich nejlepší šasi jestli by Marko hned běžel a všem hned vytroubil jak to dělat aby měli lepší přítlak... i když nevím jestli marko umí na trubku? 13

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Je zajímavé, že Newey by si nejradši z těch pravidel vyzobal jen to, co by se hodilo Red Bullu. Motory nedělají a asi nikdy dělat nebudou, tak bude záhodno, aby celé startovní pole mělo stejné motory. Nikdo mu nebere, že je snad nejlepší v aerodynamice, tak v té by nechal volné pole působnosti všem týmům. Jenže podle mě je F1 o různorodosti nejen v aeru, ale i v motorech a všem ostatním.

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.134.XXX
          ...a teď už jde jenom o to, jak vyvážit motor x šasi+aero x pilot tak, aby každý hrálo stejně důležitou roli.
          A furt si myslím, že tým s rozpočtem 50 megaUSD by nemusel dostávat 5 sekund na kolo, když v IndyCar stačí desetinovej rozpočet na reálnou šanci na vítězství v nějakém tom závodě (a poloviční na vítězství v sezóně)

          + 9 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            188.120.212.XXX
            Souhlas. Ale jak to vše vyvážit? o to by se asi měla zasadit FIA ? možná kdyby nevymýšleli předražené motory ? nebo alespoň uvolnit vývoj a testování?

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama