DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Hornerem: Kam se poděl magický dotek Neweyho? Řešení v nedohlednu
Šéf Red Bullu Christian Horner pro oficiální stráky Formule 1 odpovídá na otázky, které se týkají jejich současné nedostatečné výkonnosti, problémů s pohonnou jednotkou Renault, výsledků pilotů i budoucnosti týmu. Připouští, že své potíže jen tak rychle nevyřeší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Hornerem: Kam se poděl magický dotek Neweyho? Řešení v nedohlednu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
achmed-cz
16:48 23.04.2015 212.24.138.XXXMagický dotek Neweyho? To ještě pořád někdo věří, že úspěch či neúspěch v současné F1 leží na jednom muži?
Navíc pokud je pravda, že se Newey brání novým technologiím, a přitom většina vývoje aerodynamiky dnes probíhá v CFD, tak podíl Neweyho na vývoji auta bude spíš na psychologické úrovni. Na onom démonickém rýsovacím prkně může dnes kreslit maximálně skicu pro média.-
aribe
19:00 23.04.2015 78.98.40.XXXked sa moze arivabene chvalit, ze mu stacilo povedat nech presunu vahu auta viac dopredu a vyriesia sa tym kimiho problemy, tak preco by nemohol mat clovek ako newey najvacsi podiel na uspechu red bullu?
predsa len arivabene je obycajny byvaly manazer PR oddelenia cigaretovej firmy a aj tak vyriesil najvacsi problem vo ferrari jednou vetou, cely minuly rok si s tym cele ferrari nevedelo rady az na to prisiel arivabene
newey je predsa len vacsia kapacita a ked nieco povie a este k tomu aj pekny obrazok nakresli na svojom rysovacom stole, tak musi dokazat viac ako obycajny manazer
-
-
Dlhy
15:34 23.04.2015 188.123.102.XXX:D :D " Dietrich Mateschitz investoval do F1 v posledních 20 letech zřejmě více než kterýkoliv jiný tým či společnost ve sportu.... " skvely vtip. zaujimalo by ma ci by sa vôbec vliezol do prvej trojky. prvy dvaja su myslim jasni a nie nejaky mateschitz. a f1 sledujem az od roku 1998 tak neviem zodpovedne povedat ze by sa v roku 1995 nejake logo redbullu nachadzalo na aute alebo aspon overale.
inak dobry clanok, rozhovor -
rock
15:31 23.04.2015 37.188.237.XXXPeníze "Dietrich Mateschitz investoval do F1 v posledních 20 letech zřejmě více než kterýkoliv jiný tým či společnost ve sportu."
A to do těch let započítal jak roky, kdy Red Bull dělal jen sponzory menším týmům (Sauber, Arrows. Ať mi netvrdí, že při sponzoringu Sauberu investoval víc než Ferrari nebo třeba McLaren), tak i poslední roky, kdy už je Red Bull ziskový.
Tak to je mazec, to prokecnul něco, co možná ani nechtěl. To znamená, že ty roky, kdy už existoval tým Red Bull, ale ještě nebyl ziskový, do toho Dieter musel sypat několikanásobek ve srovnání s těmi nejrozhazovačnějšími ze zbytku pole. A to i když započítám dotování Toro Rosso.
Teoreticky by tam mohl mít započítanou i investici do Red Bull Ringu, ale ten zase neslouží jenom F1...-
anonym
16:05 23.04.2015 37.188.237.XXX...když jsem si to nechal projít hlavou, tak to nebude tak hrozný.
Ferrari s McLarenem toho do F1 moc nenainvestovali. Ti mají +- vyrovnaný rozpočet, alespoň oficiálně. Williams dtto, navíc byl po rozchodu s BMW o ligu níž (co se financí týká). Investovali kluci od Toyoty a Hondy (ti jezdili víceméně bez sponzorů. Toyota teda jezdila s logy Panasonic, ale to nebyl klasický finanční sponzoring), ale ti tam zase nebyli tak dlouho.
Zajímaly by mne souhrnné investice firem jako Petronas, Marlboro, Santander (nějakou dobu byli titulárním sponzorem snad poloviny GP sezóny) nebo třeba Shell...-
anonym
18:53 23.04.2015 78.98.40.XXXhonda podla niektorych udajov za to kratke posobenie naliala do timu skoro 2mld. dolarov
ale vsetko su to spekulacie a skutocne hodnoty ti nikto nepovie
aj rozpocty timov su len odhady a dohady, jedine od williamsu sa da zistit ako tak presny rozpocet, kedze ako verejne obchodovana firma na burze musi zverejnovat dost podrobne info o svojom hospodareni
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek