DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Hornerem: Kam se poděl magický dotek Neweyho? Řešení v nedohlednu

Šéf Red Bullu Christian Horner pro oficiální stráky Formule 1 odpovídá na otázky, které se týkají jejich současné nedostatečné výkonnosti, problémů s pohonnou jednotkou Renault, výsledků pilotů i budoucnosti týmu. Připouští, že své potíže jen tak rychle nevyřeší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Hornerem: Kam se poděl magický dotek Neweyho? Řešení v nedohlednu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 26.04.2015 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 13 lidí) 24.04.2015 12:48
Kapore, teď si mimo. Nevidím jediný důvod, proč… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 24.04.2015 09:24
-Velikost rozpočtu a velikost vlastních… »
» Adi (Hlasovalo 10 lidí) 24.04.2015 12:55
Flexi křídla Red Bullu byly trnem v oku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Magický dotek Neweyho? To ještě pořád někdo věří, že úspěch či neúspěch v současné F1 leží na jednom muži?
    Navíc pokud je pravda, že se Newey brání novým technologiím, a přitom většina vývoje aerodynamiky dnes probíhá v CFD, tak podíl Neweyho na vývoji auta bude spíš na psychologické úrovni. Na onom démonickém rýsovacím prkně může dnes kreslit maximálně skicu pro média.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • aribe

      78.98.40.XXX
      ked sa moze arivabene chvalit, ze mu stacilo povedat nech presunu vahu auta viac dopredu a vyriesia sa tym kimiho problemy, tak preco by nemohol mat clovek ako newey najvacsi podiel na uspechu red bullu? 18

      predsa len arivabene je obycajny byvaly manazer PR oddelenia cigaretovej firmy a aj tak vyriesil najvacsi problem vo ferrari jednou vetou, cely minuly rok si s tym cele ferrari nevedelo rady az na to prisiel arivabene
      newey je predsa len vacsia kapacita a ked nieco povie a este k tomu aj pekny obrazok nakresli na svojom rysovacom stole, tak musi dokazat viac ako obycajny manazer 18

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.102.XXX
    :D :D " Dietrich Mateschitz investoval do F1 v posledních 20 letech zřejmě více než kterýkoliv jiný tým či společnost ve sportu.... " skvely vtip. zaujimalo by ma ci by sa vôbec vliezol do prvej trojky. prvy dvaja su myslim jasni a nie nejaky mateschitz. a f1 sledujem az od roku 1998 tak neviem zodpovedne povedat ze by sa v roku 1995 nejake logo redbullu nachadzalo na aute alebo aspon overale.

    inak dobry clanok, rozhovor

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.237.XXX
    Peníze "Dietrich Mateschitz investoval do F1 v posledních 20 letech zřejmě více než kterýkoliv jiný tým či společnost ve sportu."

    A to do těch let započítal jak roky, kdy Red Bull dělal jen sponzory menším týmům (Sauber, Arrows. Ať mi netvrdí, že při sponzoringu Sauberu investoval víc než Ferrari nebo třeba McLaren), tak i poslední roky, kdy už je Red Bull ziskový.

    Tak to je mazec, to prokecnul něco, co možná ani nechtěl. To znamená, že ty roky, kdy už existoval tým Red Bull, ale ještě nebyl ziskový, do toho Dieter musel sypat několikanásobek ve srovnání s těmi nejrozhazovačnějšími ze zbytku pole. A to i když započítám dotování Toro Rosso.

    Teoreticky by tam mohl mít započítanou i investici do Red Bull Ringu, ale ten zase neslouží jenom F1...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      37.188.237.XXX
      ...když jsem si to nechal projít hlavou, tak to nebude tak hrozný.
      Ferrari s McLarenem toho do F1 moc nenainvestovali. Ti mají +- vyrovnaný rozpočet, alespoň oficiálně. Williams dtto, navíc byl po rozchodu s BMW o ligu níž (co se financí týká). Investovali kluci od Toyoty a Hondy (ti jezdili víceméně bez sponzorů. Toyota teda jezdila s logy Panasonic, ale to nebyl klasický finanční sponzoring), ale ti tam zase nebyli tak dlouho.

      Zajímaly by mne souhrnné investice firem jako Petronas, Marlboro, Santander (nějakou dobu byli titulárním sponzorem snad poloviny GP sezóny) nebo třeba Shell...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.237.XXX
        Můj text...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.98.40.XXX
        honda podla niektorych udajov za to kratke posobenie naliala do timu skoro 2mld. dolarov

        ale vsetko su to spekulacie a skutocne hodnoty ti nikto nepovie
        aj rozpocty timov su len odhady a dohady, jedine od williamsu sa da zistit ako tak presny rozpocet, kedze ako verejne obchodovana firma na burze musi zverejnovat dost podrobne info o svojom hospodareni

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Karel

    109.81.245.XXX
    Otázky Dostával dobré otázky na tělo, chlapec. Při odpovědích se asi zapotil. 04

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama