DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Van der Gardem: Sedačka se dá udělat za 4 hod, s týmem mám dobrý vztah

Giedo van der Garde hovoří o soudní při, kterou momentálně vede se Sauberem. Sedačka se podle něj dá vyrobit rychle, budoucnost týmu ohrožena nebyla. Už se těší, až si tento víkend v Austrálii zazávodí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Van der Gardem: Sedačka se dá udělat za 4 hod, s týmem mám dobrý vztah

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 11.03.2015 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» FantomasMan (Hlasovalo 17 lidí) 11.03.2015 08:38
Zmluva Konečne. Zmluva je zmluva a nie zdrap… »
» MrWashek (Hlasovalo 8 lidí) 11.03.2015 09:34
Ještě to pro Sauber může dopadnout špatně … »
» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 11.03.2015 11:22
Jedna věc je, jaké má vztahy s týmem, druhá je,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Jedna věc je, jaké má vztahy s týmem, druhá je, jak je na tom vztahově s vedením. Bude zajímavé sledovat, jestli před každou velkou cenou se odehraje stání u místního soudu, který rozhodna, zda za Sauber nastoupí Van Der Garde a nebo Nasr. V každém případě je jasné, že ať soud rozhodne jakkoliv, tím kdo prohrál, je Sauber.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.39.XXX
      mna by zaujimalo ze kde je teraz FIA?
      garde vyhral uz sud vo svajci, to mu malo stacit aby fia donutila sauber plnit si zmluvne povinnosti

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ken

        109.81.245.XXX
        Proč by se měla FIA plést do soukromých komerčních záležitostí týmů? 02

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.39.XXX
          lebo je regulatorom toho celeho cirkusu
          ono to tak v sporte chodi ze riadiaci organ dohliada nad dodrzovanim takych veci ako su zmluvne a financne zalezitosti medzi timami a sportovcami

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ken

            109.81.245.XXX
            Není regulátorem soukromých komerčních vztahů týmů, plácáš nesmysly, jak se na anonyma sluší.

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • MJ

              81.90.163.XXX
              no uplnej nesmysl to bejt nemusí, nevim jak to přestně má FIA ale u jiných sportů je to běžný UEFA třeba každou chvilku někoho vylučuje ze šapionátu, že neplatil za hráče nebo podobné. říkaji tomu finančni fair play. Tak že bych se nedivil kdyby FIA měla právo kecat do těchto věcí

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                95.102.39.XXX
                presne tak EUFA resp. narodne futbalove zvazy dohliadaju na zmluvy ktore timy podpisuju s hracmi a tiez dohliadaju ci maju vysporiadane vsetky svoje zavazky voci hracom inak im hrozi ze im nedovoli nastupit do dalsej sezony
                ak by to nerobili tak by v tom bol taky bordel a zbytocne by to vrhalo zly tien na cely futbal, takto si timy nedovolia len tak zrusit platne zmluvy lebo hrozba vylucenia je priliz tvrdy trest aby to riskovali

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  109.81.245.XXX
                  Nepresne tak, F1 nie je futbal. Tam sa vsetko riadi inymi zmluvami (Ecclestone tymy), do ktorych nikto nevidi. FIA tam je let od bezpecnosti, netaraj sprostosti.

                  + 4 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  To záleží na regulích a smlouvách UEFA kontroluje přestupy hráčů a dohlíží i na to, zda mají zaplaceno. V F1 nic takového není. FIA pouze kontroluje, zda jezdec papírově splňuje podmínky startu. Kdyby kontrolovala i to, zda mají jezdci zaplaceno, pravděpodobně by předloni Lotus v druhé půlce sezóny nejezdil, protože neplatil ani Kimimu a dokonce ani Grosjeanovi, byť mzda toho druhého byla více než symbolická.

                  + 6 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            S tím ale FIA skutečně nemá co do činění. Ona může zasáhnout v případě, že pilot nebude splňovat podmínky pro udělení superlicence, ale pokud tým nemá dva dny před tréninkem jasno, který jezdec za něj nastoupí, není to v kompetenci FIA, ale je to interní záležitost toho týmu.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ...

              178.23.219.XXX
              Sauber tím může poškodit (dobré jméno F1) a za to je může v klidu potrestat...

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Arry

    37.48.45.XXX
    Smlouva Pokud má ve smlouvě, že bude za sauber závodit i v roce 2015, tým ho nechá odjet jedno kolo, čímž tuto podmínku splní a pak jej stáhnou do boxů. :-)
    Ale asi ta smlouva bude trošku lépe napsaná... :-)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Diego má pravdu,.. ...lebo on sa nesúdi s ľudmi v tíme, ale s vedením Sauberu, ale nerátal s tým, že radoví pracovníci môžu dostať inštrukcie, aby ho brzdili na úkor iného jazdca tímu, čo môže byť nielen otravné, ale v konečnom dôsledku aj nebezpečné, ak mu dobre neutiahnu pravé predné a to sa odkotúľa niekde preč práve vtedy, keď to bude najmenej potrebné, preto sa čudujem, že neusiloval radšej o sedačku v inom tíme a nežiadal odškodné.09 Asi je ten mladý chlapec veľkým optimistom.

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Ještě to pro Sauber může dopadnout špatně Předpokládám, že Nasr má také platnou smlouvu a jeho manažer a právníci si nenechají líbit, pokud by neměl závodit. Jestli budou požadovat to samé, nebo nějakou kompenzaci, nebo vrácení sponzorských peněz, kdo ví... Možná to Sauber položí.

    Garde si už podle mě v F1 neškrtne, to co teď předvádí mu podle mě víc uškodí než prospěje.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      78.102.112.XXX
      Tak tak, i kdyby ten soud vyhrál, tak jestli si zajezdí jeden závod nebo třeba celou sezonu, ale díky tomu příjde určitě tým o nějaké peníze, takže mechanici na něj nebudou nejhodnější a pokud pojede třeba jen jeden závod, tak mu po pár kolech zahlásí, že něco selhalo ať se vrátí do boxů a odstaví ho...
      Samozřejmě tohle znamená konec jeho kariéry v F1, protože po tomhle ho žádný tým nebude chtít... Otázka ovšem je, jestli nahradí Nasra nebo Ericssona? Já bych to viděl spíš na Ericssona, když Banco du Brazil je v podstatě hlavní sponzor, nebo je tedy alespoň na bočnicích...

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kalty

      Kalty

      165.72.200.XXX
      Já si myslím, že už by se asi do F1 stejně nedostal. Byl v právu, tak to zkusil ne?
      No big deal. Sauber si to posral sám

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Zmluva Konečne. Zmluva je zmluva a nie zdrap papiera. A to si musí uvedomiť aj šéfka tímu Monisha Kaltenbornová. Peniaze od sponzora Giedo van der Garde im boli dobré ale tie boli na základe dohodnutej závodnej sedačky. Čiže je to OK.

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ...

      193.165.74.XXX
      U nás by to rozhodovali minimálně dva roky....

      + 12 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • kik

      165.72.200.XXX
      Tak presne o tomhle by se dalo v historii F1 polemizovat. Napr. v roce 1973 mel J-P. Jarier nekolikaletou smlouvu s Marchem a kdyz dostal nabidku od Ferrari tak ho Mosley nechtel uvolnit prave z duvodu platne smlovy. Nacez mu na konci roku ze je nadbytecny a ze pro nej nema auto.
      Tady je otazkou jak byla smlouva napsana a jak se da interpretovat. Na jednu stranu van der Garda chapu ale na druhou stranu se obavam ze si timhle pristupem definivne pohrbil nadeje na eventuelni budouci prestup do jineho tymu. Problemu ze strany spatne pripravy vozu bych se asi nebal protoze kazdy bod je dobry a Sauber body potrebuje jak prase drbani.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama