DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor se Smedleyem: Williams vstoupil do druhé fáze vývoje vozu FW37

Ředitel výkonnosti Williamsu Rob Smedley pro Esquire hovoří o své práci, letošní sezóně, logistických výzvách i vývoji příštího vozu FW37.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor se Smedleyem: Williams vstoupil do druhé fáze vývoje vozu FW37

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 02.12.2014 18:04 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    V podstate aj u Wiliamsu,... ...by prospelo ak by sa to auto viac podobalo šasi Mercedesu, lebo tak by bol medzi nimi a týmto vedúcim tímom v F1 menší výkonnostný rozdiel. 01

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Nezbývá než se modlit, aby se neopakoval ten šok z přechodu mezi sezónami 2012 a 2013. V jedné vyhrají závod a ve druhé mají problém se kvalifikovat do druhé části. Doteď nepochopím co se tam v těch letech v návrhu auta stalo, že za stále stejných podmínek a pravidel udělali z rychlého a dobrého auta tak příšernou plečku, se kterou si celý rok nevěděli rady. 20

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.199.XXX
      coanda vyfuky v 2012 ich nemali
      az ku koncu sezony 2013 ked na aute uz zmenili takmer vsetko prisli na to ze ten problem bol v coanda vyfukoch

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        přesně tak COANDA výfuky byly největší brzdou v roce 2013.
        Jenomže oni o tom problému věděly už na začátku sezony myslel jsem si že vyzkouší výfuky po vzoru Red Bul(ve Španělsku) nebo se vrátí k výfukum z roku 2012,ale to udělaly až přišel Pat Symonds.V Abu Zabi 2013 byly na autě výfuky z roku 2012 a auto bylo o něco rychlejší,v Austinu to potvrdil Bottas který získal první body v sezoně 2013.
        [odkaz na stránku]

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama