DISKUZE K ČLÁNKU Toto Wolff: Lewis i Nico mohou tvrdě závodit o vítězství

Šéf týmu Mercedes dává svým svěřencům volnou ruku. Mohou tvrdě závodit o stupínek nejvyšší, ačkoliv tým na boxové zdi bude mít šedivé vlasy. Po zisku doublu si Toto Wolff rád dá vychlazené pivo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toto Wolff: Lewis i Nico mohou tvrdě závodit o vítězství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 12.05.2014 08:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» zipp (Hlasovali 2 lidé) 11.05.2014 13:29
co to kecáš? Strategie byla na délce celýho… »
» zipp (Hlasovali 2 lidé) 11.05.2014 13:31
navíc nico měl šanci lewise předjet mnohokrát,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Úspech Mercedesu,... ...nestúpa a nepadá na základe nejakej osoby v tíme Mercedes, ale je to súhra náhod, že nielen Lewis je divergentný, podľa známeho to Amerického trileru, ale aj pohonná jednotka a celé šasi. Autu nechýba prítlak a má malý aerodynamický odpor, čo ho jasne radí na čelo pred red Bull, ktorý stále hodne naň strácajú. 01 Ak to takto pôjde ďalej a Lewis nebude mať žiadnu závadu, môže prekonať rekord Sebastiana z r. 2013 v počte vyhratých veľkých cien za sebou. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.177.107.XXX
    Oni své piloty nenechávají závodit. Dnes se to znovu ukázalo. Zkraje závodu, kdy Rosberg začal Hamiltona stahovat, ho tým upozornil, ať udržuje dvou vteřinový rozestup a šetří gumy. Po první zastávce je tým drzel od sebe pouzitim rozdilne smesi. Po nepovedené druhé zastávce Hamiltona nechali Rosberga krouzit jeste nekolik kol, aby si Hamilton mohl vyjet naskok. Jakmile Rosberg snizil po druhem pitu svou ztratu na Hamiltona z 6,5 sekund na necele 4, hned mu bylo vysvetleno, ze bude lepsi si schovat utok na zaver zavodu. Cilovou pasku pak protnul na vyrazne zachovalejsich pneumatikach nez Hamilton...

    Kdyby je Mercedes vazne nechal zavodit, tak by se setrenim gum vubec nezabyval. Maji takovy naskok, ze by to stacilo i na absolvovani nouzoveho pitu. Navic agresivnejsi strategie na tri zastavky se dnes jevila byt tou lepsi (viz Vettel).

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.136.XXX
      oni ich nechavaju medzi sebou na trati bojovat ale v boxoch robia vsetko aby rosberga udrzali co najdalej od lujza a pokial mozno tak aby to velmi nepripominalo neoblubenu TR :)

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.29.XXX
    Já myslím že určitě je nechaj plně bojovat, neb si to můžou dovolit, nikdo jim totiž neslape na paty.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym I.

    178.40.136.XXX
    ked mozu tvrdo zavodit tak preco rosberga v bahrajne odpratali zlou(za normalnych okolnosti) strategiou?

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.181.129.XXX
      hm, zmena stratégie dávala vtedy Nicovi jedinú šancu, a do toho prišiel ešte SC. len nevyužil ponúknutú šancu. alebo nemal na Lewisa? 03

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym I.

        178.40.136.XXX
        jedinu sancu? :) nebud smiesny
        to akoze mercedes vedel ze pride ten SC? :)
        za normalnych podmienok bez SC(pocitat s nim je totalna sprostost) bola ta strategia jednoducho pomalsia a to mercedes dobre vedel, ved preto ju rosbergovi nasadil
        ak by isli normalnu strategiu taku ako mal lujzo tak cely pretek medzi sebou bojuju a toho sa v mercedese obavali

        takze nech si ujo wolff odpusti tie sprostosti ze mozu medzi sebou bojovat, lebo to jednoducho tak nieje. mercedes sa chce hrat na tim ktory neuplatnuje TR a nechava svojich jazdcov bojovat ale fakty hovoria nieco ine
        nieje to sice take okate ako to byva vo ferrari ale TR v prospech lujza tak funguje

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zipp

          zipp

          89.103.184.XXX
          co to kecáš? Strategie byla na délce celýho závodu pomalejší o pár desetin sekundy a hlavně rosberg sám prohlásil, že strategie se během závodu vyvíjely přesně, jako měli dopředu domluveno s týmem a že kdyby se měl rozhodnout znovu, udělal by vše úplně stejně.

          Nerozhlašuj lži

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.136.XXX
            bez SC by rosberg s tou strategiou nemal sancu lujza dostihut
            tak tu netaraj nezmysly

            kazdemu nezaslepenemu je jasne co bolo hlavnou ulohou zmeny strategie

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.182.20.XXX
              No nemel by sanci, ale jen proto, ze je Lewis rychlejsi 18 Takze SC byl stejne jeho jedina nadeje..

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • zipp

          zipp

          89.103.184.XXX
          navíc nico měl šanci lewise předjet mnohokrát, ale prostě na to neměl. Naopak na konci závodu, díky té (dle tvýho názoru špatné, pomalejší) alternativní strategii, měl novou šanci a ne zrovna malou! 10 kol a nový a o sekundu rychlejší pneumatiky?
          Nico byl po závodě naštvanej hlavně sám na sebe, protože rychlejší opravdu trochu byl, ale nedokázal toho využít

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama