DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen si libuje, že může v Abú Zabí později vstávat. Strategie v Indii nelituje

Kimi Räikkönen se ohlíží za posledním závodem v Indii, kde mu nevyšel strategický risk s jízdou na jedinou zastávku, a popisuje, jak se mu líbí Abú Zabí, kde loni vyhrál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen si libuje, že může v Abú Zabí později vstávat. Strategie v Indii nelituje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 30.10.2013 17:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovali 4 lidé) 30.10.2013 10:03
Naprosto nesouhlasím. Myslím, že všechny týmy… »
» skejpa (Hlasovali 3 lidé) 30.10.2013 09:56
Podle mě to zavinily ty brzdy. Kdyby se mu… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 30.10.2013 10:41
Nechápu jak může Pirelli něco takového… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bolo úplne zbytočné riskovať,... ...zo strany tímu Lotus jednozastávkovú stratégiu v Indii, ak dodavateľ pneumazík jasne doporučoval, koľko kôl je možné na každom type pneumatík odjazdiť. Myslím, že zo strany tímov by sa malo zhruba v tolerancii : +,- 2 kolá dodržiavať a FIA by to mala kontrolovať, lebo je to aj na úkor bezpečnosti a stratégia musí byť postavená tak, aby bola v súlade s bezpečnosťou na trati a nato sú pravidlá, aby ich tímy jednoznačne dodržiavali. Inak Kimi v Abú Zabí zlom väz ! 01

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      37.188.225.XXX
      Podle mě to zavinily ty brzdy. Kdyby se mu nepřehřívali, možná by i ty pneumatiky vydrželi o chlup víc.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001385

      uzivatel001385

      89.103.251.XXX
      Naprosto nesouhlasím. Myslím, že všechny týmy mají dostatek času v před závodních trénincích na to, aby si zjistily, kolik je jejich individuální auto schopno ujet kol na té, či oné směsi, než se jízda s ním stane nebezpečnou.

      Pirelli může maximální počet kol na danou sadu pouze doporučit. Ale týmy rozhodně nemají povinnost se takovým doporučením řídit, a to ani jen přibližně. Týmy tento problém dokonce řešili před závodem přímo s Whitingem, a ten je ujistil, že je to pouze doporučení, a že se tím řídit rozhodně nemusejí.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      A proto odjel Grosjean na jedné sadě 47 kol a jistě by vydržel i o něco déle když dokázal za sebou udržet Massu na novějších gumách...tudíž Grosjean neodjel +,- 2 kola, ale hned 17...

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Áno a to je tá nespravodlivosť,.. ...na ktorú poukazujú nielen tímy, ale aj jednotlivý jazdci, že pneumatiky Pirelli nie sú rovnakej kvality, lebo pri výmene za ten istý typ tvrdosti vykazujú celkom iné vlastnosti a v tom je ten najväčší problém súčastných pneumatík Pirelli. Ak by sa doporučenie s danou toleranciou dodržiavalo, tento fenomén nespravodlivosti, výhody len pre vyvolených, by sa odstránil a závody by boli férovejšie. Ale zanieteným fanúšikov so zakrvavenými očami o to ako vidím, vôbec neprekáža. 18 11

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Nechápu jak může Pirelli něco takového doporučovat. Je obecně známo, že každý vůz se k pneumatikám chová jinak. Některé vozy jsou ničitelé pnumatik, jiné jsou k nim mnohem ohleduplnější. A taky záleží na tom, kdo v daném autě sedí, protože někteří piloti mají dravější styl jízdy. Stačilo porovnat jízdu Buttona a Hamiltona, když byli v jednom týmu. Button obvykle na pneumatikách vydržel mnohem déle. Takže veškerá taková doporučení jsou vycucaná z palce a nezakládají se na reálných podkladech.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ešte povedz Pepo,.. ...že Pirelli je takmchudé, že nemá ani testovacie stolice a preto to ich riaditeľ spoločnosti, len tak pustí pred VC do vetra. 18

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Jedna věc je testovací stolice, druhá věc je provoz na trati. Jinak se ta guma chová na plném autě, jinak na prázdném, jinak na volné trati, jinak v hustém provozu. O dalších kritériích jsem psal v předcházejícím příspěvku. Fakt si myslíš, že tohle všechno umí u Pirelli nasimulovat?12

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            i kdyby se jim úplně všechno nasimulovat povedlo, nelze z toho udělat jedno univerzální doporučení pro všechny piloty ve všech autech +-2 kola. to je prostě nesmysl. kdyby jim všichni před závodem řekli předpokládanou strategii pro konkrétní auto s konkrétním pilotem, tak si myslím, že by dokázali přibližně určit v jaké fázi ujede na daných gumách kolik kol. ale je to zcela individuální a další faktory, jako provoz na trati atd., by tam zahrnout mohli jen velmi stěží. takže celkově nesmysl............

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Přesně. Právě proto mě udivuje, z čeho při tom doporučení vycházeli. Z karet nebo křišťálové koule?12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama