DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen si libuje, že může v Abú Zabí později vstávat. Strategie v Indii nelituje
Kimi Räikkönen se ohlíží za posledním závodem v Indii, kde mu nevyšel strategický risk s jízdou na jedinou zastávku, a popisuje, jak se mu líbí Abú Zabí, kde loni vyhrál.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Räikkönen si libuje, že může v Abú Zabí později vstávat. Strategie v Indii nelituje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovali 4 lidé)
30.10.2013 10:03
Naprosto nesouhlasím. Myslím, že všechny týmy… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:52 30.10.2013 194.160.178.XXXBolo úplne zbytočné riskovať,... ...zo strany tímu Lotus jednozastávkovú stratégiu v Indii, ak dodavateľ pneumazík jasne doporučoval, koľko kôl je možné na každom type pneumatík odjazdiť. Myslím, že zo strany tímov by sa malo zhruba v tolerancii : +,- 2 kolá dodržiavať a FIA by to mala kontrolovať, lebo je to aj na úkor bezpečnosti a stratégia musí byť postavená tak, aby bola v súlade s bezpečnosťou na trati a nato sú pravidlá, aby ich tímy jednoznačne dodržiavali. Inak Kimi v Abú Zabí zlom väz !-
uzivatel001385
10:03 30.10.2013 89.103.251.XXXNaprosto nesouhlasím. Myslím, že všechny týmy mají dostatek času v před závodních trénincích na to, aby si zjistily, kolik je jejich individuální auto schopno ujet kol na té, či oné směsi, než se jízda s ním stane nebezpečnou.
Pirelli může maximální počet kol na danou sadu pouze doporučit. Ale týmy rozhodně nemají povinnost se takovým doporučením řídit, a to ani jen přibližně. Týmy tento problém dokonce řešili před závodem přímo s Whitingem, a ten je ujistil, že je to pouze doporučení, a že se tím řídit rozhodně nemusejí. -
-
Kapor
10:52 30.10.2013 194.160.178.XXXÁno a to je tá nespravodlivosť,.. ...na ktorú poukazujú nielen tímy, ale aj jednotlivý jazdci, že pneumatiky Pirelli nie sú rovnakej kvality, lebo pri výmene za ten istý typ tvrdosti vykazujú celkom iné vlastnosti a v tom je ten najväčší problém súčastných pneumatík Pirelli. Ak by sa doporučenie s danou toleranciou dodržiavalo, tento fenomén nespravodlivosti, výhody len pre vyvolených, by sa odstránil a závody by boli férovejšie. Ale zanieteným fanúšikov so zakrvavenými očami o to ako vidím, vôbec neprekáža.
-
-
Pepan
10:41 30.10.2013 89.24.157.XXXNechápu jak může Pirelli něco takového doporučovat. Je obecně známo, že každý vůz se k pneumatikám chová jinak. Některé vozy jsou ničitelé pnumatik, jiné jsou k nim mnohem ohleduplnější. A taky záleží na tom, kdo v daném autě sedí, protože někteří piloti mají dravější styl jízdy. Stačilo porovnat jízdu Buttona a Hamiltona, když byli v jednom týmu. Button obvykle na pneumatikách vydržel mnohem déle. Takže veškerá taková doporučení jsou vycucaná z palce a nezakládají se na reálných podkladech.-
-
Pepan
11:12 30.10.2013 89.24.157.XXXJedna věc je testovací stolice, druhá věc je provoz na trati. Jinak se ta guma chová na plném autě, jinak na prázdném, jinak na volné trati, jinak v hustém provozu. O dalších kritériích jsem psal v předcházejícím příspěvku. Fakt si myslíš, že tohle všechno umí u Pirelli nasimulovat?-
tom11
13:01 30.10.2013 77.48.94.XXXi kdyby se jim úplně všechno nasimulovat povedlo, nelze z toho udělat jedno univerzální doporučení pro všechny piloty ve všech autech +-2 kola. to je prostě nesmysl. kdyby jim všichni před závodem řekli předpokládanou strategii pro konkrétní auto s konkrétním pilotem, tak si myslím, že by dokázali přibližně určit v jaké fázi ujede na daných gumách kolik kol. ale je to zcela individuální a další faktory, jako provoz na trati atd., by tam zahrnout mohli jen velmi stěží. takže celkově nesmysl............
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
George RUSSELL - Kvalifikace (9:00)
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek