DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen si libuje, že může v Abú Zabí později vstávat. Strategie v Indii nelituje

Kimi Räikkönen se ohlíží za posledním závodem v Indii, kde mu nevyšel strategický risk s jízdou na jedinou zastávku, a popisuje, jak se mu líbí Abú Zabí, kde loni vyhrál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen si libuje, že může v Abú Zabí později vstávat. Strategie v Indii nelituje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 30.10.2013 17:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovali 4 lidé) 30.10.2013 10:03
Naprosto nesouhlasím. Myslím, že všechny týmy… »
» skejpa (Hlasovali 3 lidé) 30.10.2013 09:56
Podle mě to zavinily ty brzdy. Kdyby se mu… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 30.10.2013 10:41
Nechápu jak může Pirelli něco takového… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bolo úplne zbytočné riskovať,... ...zo strany tímu Lotus jednozastávkovú stratégiu v Indii, ak dodavateľ pneumazík jasne doporučoval, koľko kôl je možné na každom type pneumatík odjazdiť. Myslím, že zo strany tímov by sa malo zhruba v tolerancii : +,- 2 kolá dodržiavať a FIA by to mala kontrolovať, lebo je to aj na úkor bezpečnosti a stratégia musí byť postavená tak, aby bola v súlade s bezpečnosťou na trati a nato sú pravidlá, aby ich tímy jednoznačne dodržiavali. Inak Kimi v Abú Zabí zlom väz ! 01

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      37.188.225.XXX
      Podle mě to zavinily ty brzdy. Kdyby se mu nepřehřívali, možná by i ty pneumatiky vydrželi o chlup víc.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001385

      uzivatel001385

      89.103.251.XXX
      Naprosto nesouhlasím. Myslím, že všechny týmy mají dostatek času v před závodních trénincích na to, aby si zjistily, kolik je jejich individuální auto schopno ujet kol na té, či oné směsi, než se jízda s ním stane nebezpečnou.

      Pirelli může maximální počet kol na danou sadu pouze doporučit. Ale týmy rozhodně nemají povinnost se takovým doporučením řídit, a to ani jen přibližně. Týmy tento problém dokonce řešili před závodem přímo s Whitingem, a ten je ujistil, že je to pouze doporučení, a že se tím řídit rozhodně nemusejí.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      A proto odjel Grosjean na jedné sadě 47 kol a jistě by vydržel i o něco déle když dokázal za sebou udržet Massu na novějších gumách...tudíž Grosjean neodjel +,- 2 kola, ale hned 17...

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Áno a to je tá nespravodlivosť,.. ...na ktorú poukazujú nielen tímy, ale aj jednotlivý jazdci, že pneumatiky Pirelli nie sú rovnakej kvality, lebo pri výmene za ten istý typ tvrdosti vykazujú celkom iné vlastnosti a v tom je ten najväčší problém súčastných pneumatík Pirelli. Ak by sa doporučenie s danou toleranciou dodržiavalo, tento fenomén nespravodlivosti, výhody len pre vyvolených, by sa odstránil a závody by boli férovejšie. Ale zanieteným fanúšikov so zakrvavenými očami o to ako vidím, vôbec neprekáža. 18 11

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Nechápu jak může Pirelli něco takového doporučovat. Je obecně známo, že každý vůz se k pneumatikám chová jinak. Některé vozy jsou ničitelé pnumatik, jiné jsou k nim mnohem ohleduplnější. A taky záleží na tom, kdo v daném autě sedí, protože někteří piloti mají dravější styl jízdy. Stačilo porovnat jízdu Buttona a Hamiltona, když byli v jednom týmu. Button obvykle na pneumatikách vydržel mnohem déle. Takže veškerá taková doporučení jsou vycucaná z palce a nezakládají se na reálných podkladech.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ešte povedz Pepo,.. ...že Pirelli je takmchudé, že nemá ani testovacie stolice a preto to ich riaditeľ spoločnosti, len tak pustí pred VC do vetra. 18

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Jedna věc je testovací stolice, druhá věc je provoz na trati. Jinak se ta guma chová na plném autě, jinak na prázdném, jinak na volné trati, jinak v hustém provozu. O dalších kritériích jsem psal v předcházejícím příspěvku. Fakt si myslíš, že tohle všechno umí u Pirelli nasimulovat?12

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            i kdyby se jim úplně všechno nasimulovat povedlo, nelze z toho udělat jedno univerzální doporučení pro všechny piloty ve všech autech +-2 kola. to je prostě nesmysl. kdyby jim všichni před závodem řekli předpokládanou strategii pro konkrétní auto s konkrétním pilotem, tak si myslím, že by dokázali přibližně určit v jaké fázi ujede na daných gumách kolik kol. ale je to zcela individuální a další faktory, jako provoz na trati atd., by tam zahrnout mohli jen velmi stěží. takže celkově nesmysl............

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Přesně. Právě proto mě udivuje, z čeho při tom doporučení vycházeli. Z karet nebo křišťálové koule?12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama