DISKUZE K ČLÁNKU Button a Dennis: Tým je základ úspěchu

Jenson Button a Ron Dennis o tom, jak se bude vyvíjet Formule 1 v příštích letech. Jedna věc zůstane stejná: vůle vítězit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button a Dennis: Tým je základ úspěchu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 20.06.2013 13:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 20.06.2013 12:45
Lojzíku, při množství a délkách Tvých příspěvků… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jakub

    178.209.143.XXX
    hodně hezkej a zajímavej článek 01

    + 11 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Cez to všetko je to veľmi zaujímavé,... ...čítanie, lebo ja si na prkotiny nepotrpím, sem tam mi nedoklepne klávesnica písmeno a preto na mňa bratia Češi často hromžia, čo som to zase zavesil. Ono preložiť niečo autenticky je veľmi hažké, pokiaľ človek aspoň trochu nepozná aktérov a nepohybuje sa v ich blízkom kruhu, preto to terba brať sprostredkovane a pre maličkosti sa zbytočne nezožierať. Ale ako vidieť, najhlavnejšie je to, že Ron a Jenson si rozumejú a to je dôkaz, že v tíme je všetko v poriadku, tak ako keď Jenson jazdil predtým pre Rossa a získal titul. Jenson je ideálny závodník a vie sa prispôsobiť nielen vedúcim osobnostiam v tíme, ktorým Ron ako vedúci predstavenstva v Mclarene je, ale aj Martinovi a všetkým s ktorými spolupracuje, lebo ešte som nepočul, že by niekto na neho povedal niečo zlé, alebo sa pohádal s mechanikom, ako je to obviklé v iných tímoch. Jenson je proste vzor pretekára gentlemana. Ron vstup žien nevidí moc ružovo do F1 preto, lebo najmä to brzdenie bez posilovača si vyžaduje enormné úsilie aj jazdcov mužov, ktorí musia za týmto účelom posilovať, aby celý závod zvládli, aj keď im v tom pomáha preťaženie. Formula E je budúcnosť, ktorá príde veľmi skoro po hybridoch, lebo tie sú veľmi drahé a sú neefektívne z dôvodu, že ak by sa použil pseudoadiabaticý spôsob, t.j. studené spaľovanie paliva, dosiahol by sa tým vyšší výkon aj krútiaci moment, nižšie opotrebenie dielov motora, ktoré je spôsobené práve vysokým tepelným zaťažením, pričom by tam systém MGUH nemal opodstatnenie a pôvodný KERS by úplne postačoval na rekuperáciu energie nie do ión-lítiových akumulátorov, ale kondenzátorových jednotiek, čo by bolo omnoho lacnejšie aj účelnejšie, ak uvážim, že spotreba paliva o 1/3 nižšia, by ostala realitou. Nie je totiž dobre ak kráľovná motoristického športu F1 sa pustí po ceste, z ktorj sa bude musieť po čase vracať na inú, tú správnu. 14

    + 31 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      Lojzíku, při množství a délkách Tvých příspěvků je jasné, že Ti klávesnice občas nedoklepne. Už je hodně opotřebovaná, viď18

      + 6 / − 23

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama