DISKUZE K ČLÁNKU Hlavní designér Sauberu o vývoji vozu pro rok 2014: Co se změní s turbomotory?
Hlavní designér Sauberu Matt Morris v rozhovoru pro Auto Motor und Sport popisuje letošní problémy s jejich vozem, vliv pneumatik na vývoj a o to, co se z pohledu návrhu mění s příchodem nových motorů pro sezónu 2014.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hlavní designér Sauberu o vývoji vozu pro rok 2014: Co se změní s turbomotory?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 9 lidí)
03.06.2013 10:42
Pneu Hmm je to docela frajer, žádné velké nářky… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000190
10:42 03.06.2013 194.228.20.XXXPneu Hmm je to docela frajer, žádné velké nářky jako někdo jiný, že za jejich problém můžou pneu. -
kakaa
10:09 03.06.2013 85.71.85.XXXno je dost možný, že jednou přijde zákaz stavění auta dřív než o prvním závodě a budeme koukat jak v melbourne dvě hodiny montujou, příští závod to samý, pak kdo postaví a vyjede už do konce sezóny nesmí tankovat, přezouvat nic nastavovat ani opravovat, při defektu má smůlu dojezdí na třech a pod.-
Kapor
12:45 03.06.2013 194.160.178.XXXÁno, to bude ono,.. ...Ferrari a Mercedes prídu s 3D tlačiarňami a okrem všetkých dielov na ich F1-ku, si pred tréningom vytlačia aj pneumatiky podľa počasia, aké práve budú potrebovať a Pirelli, alebo iný dodávateľ pneumatík, budú namydlení !
-
-
Kapor
09:56 03.06.2013 194.160.178.XXXOkrem aerodynamiky,.. ...bude alfa a omega dobré vyriešenie chladenia a to najmä komponentov rekuperácie s turba, kde bude na novom aute najviac závad, lebo na rôznych tratiach sa systém bude správať odlišne a nie sú s tým žiadne skúsenosti. Na testovanie bude krátky čas.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek