DISKUZE K ČLÁNKU Riccardo Patrese: mojím najväčším problémom na trati som bol ja sám
Patrese v rozhovore porovnával súčasnú F1 s minulosťou a vyjadril sa o potrebe trestov.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Riccardo Patrese: mojím najväčším problémom na trati som bol ja sám
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chasnik
22:45 22.05.2013 217.117.213.XXXomezení účinnosti brzd Mě zaujala ta myšlenka ohledně omezení výkonu brzd. Už mě párkrát napadlo, že by nebylo od věci, kdyby byly brzdné dráhy delší. Případná chyba pilota na brzdách, následný výlet mimo trať a průlet zatáčkou ve vyšší rychlosti ohrožující jezdce v závodní stopě (viz např. Grosjean ve Spa, případně v Monze se to děje častěji) by pak nemusela znamenat tak silné následky.
Dnes je to tak, že auto v brzdné zóně, které není na trati, ale např. se smýká na trávě, nedokáže účinně zpomalit a potom se stává neřízenou střelou. Pokud by byl brzdný bod dále od zatáčky, tak by rozdíl ve zpomalení ve stopě a mimo dráhu byl menší a bezpečnější. Navíc by byla větší možnost jít do zatáčky "na srdíčku" a pokusit se udělat soupeře na brzdách. To by mohly být pěkné předjížděcí manévry ;) Dneska je na to strašně málo času... -
anonym
18:45 22.05.2013 188.120.195.XXXNemůžu si pomoct, ale od jisté doby, když se řekne Patrese, vybavím si vždycky Riccardovu vyvádějící manželku, když jí svezl na Jerezu s erkovým Civicem : [odkaz na stránku] -
rock
15:43 22.05.2013 37.188.235.XXXPatrese Patrese toho v F1 dokázal spoustu, ale stejně si ho vždycky vybavím v tomhle
[odkaz na stránku]
krásným Arrowsu (mimochodem velmi ambiciózní konstrukce vzhledem k velikosti týmu) -
1958MrLotus1994
11:51 22.05.2013 212.80.82.XXXPatrese Riccardo zažil tři různé dekády v F1!Dlouho byl jezdcem s nejvyšším počtem startů v F1.Zkušeností na rozdávání.A velice uznávaný mezi jezdci!
Při vzpomínce na něho se mě okamžitě vybaví V.C.Portugalska 1992,kde se podruhé narodil!
-
Kapor
11:10 22.05.2013 194.160.178.XXXÁno Riccardo bolo to pekné obdobie,.. ...zvyčajne je to už v živote tak, že všetko čo bolo, bolo naozaj krajšie, lebo nielen motošport, ale aj svet sa mení k horšiemu, sú všade čoraz väčšie extrémy, čo povedie čoraz k vačšej nespokojnosti, samozrejme nie tých prežratých, ktorým obezita vytláča oči, behajú po mejdanoch s detským samopalom a modrými sluchátkami na ušiach a ako hovoríme, ak sa dejiny opakujú k lepšiemu pomôže len revolúcia a potom, možno budú aj testy, lebo počítače budú na istý čas nefunkčné. -
odin
10:20 22.05.2013 77.240.96.XXXPatrese Na začátku článku se píše: "Patrese v rozhovore porovnával súčasnú F1 s minulosťou a vyjadril sa o potrebe trestov."
Přečetl jsem si článek pozorně 2x, ale nikde jsem se nedočetl, že by se Riccardo vyjádřil o POTREBE TESTOV. Na přímou otázku o testech odpovídá: „Filozofia rozhodovania komisárov sa v posledných rokoch zmenila....atd." (o testech ani slovo).
Tak se mi zdá, že se cestou ze Slovenska do Čech kamsi zatoulal kus rozhovoru.
Jinak to je pro mě zajimavý rozhovor a Patreseho názory naprosto sdílím, s malinkou výjimkou. Pro mě bylo ještě více atraktivní závodění z dob "před Patrésem."-
odin
14:09 22.05.2013 77.240.96.XXXMá omluva autorovi. Neumím číst a "trestov" není "testov".
Už jsem se bál, že se potichoučku začíná tlačit na znovuzavedení testování.
S tresty souhlasím, pokud budou za stejné prohřešky u každého stejné. I když si Patrese svým způsobem protiřečí. Když na jedné straně vyzdvihuje a obdivuje Dijon a na druhé straně schvaluje nutnost ještě více trestat v už tak dost sterilních závodech.-
anonym
18:25 22.05.2013 188.120.195.XXXTak ale když se na Dijon podíváš, uvidíš tam sice třeba přivření pomalé zatáčky, ale něco takového jako kličkování na rovince, aby soupeř přišel o výhodu aeropytle, tam nenajdeš. Dovedeš si představit, jak by to vypadalo za tehdejších pravidel dnes? Tenkrát se prostě jezdilo jinak. Řekl bych, že piloti, vědomi si obrovského nebezpečí, vůči sobě měli mnohem víc respektu. S dnešní bezpečností je to se vzájemným respektem mizérie a jak jinak ho vynutit, když ne represí?-
odin
19:14 22.05.2013 77.240.96.XXXNapsal jsi to naprosto přesně. Mluvíš mi z duše. A také jsem to nemyslel jako kritiku Patreseho, jen takový postřeh. Je pravda, že se tehdá jezdilo jinak. Mnohem tvrději, ale fér. Dnes se tak tvrdě nejezdí, ale o to je to zákeřnější. A jak jsem napsal výše, s represemi nemám problém, pokud budou za stejné prohřešky stejné. Čili pokud se budou trestat příčiny a nikoliv následky.
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek