DISKUZE K ČLÁNKU Riccardo Patrese: mojím najväčším problémom na trati som bol ja sám

Patrese v rozhovore porovnával súčasnú F1 s minulosťou a vyjadril sa o potrebe trestov.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Riccardo Patrese: mojím najväčším problémom na trati som bol ja sám

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 23.05.2013 11:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2013 14:09
Má omluva autorovi. Neumím číst a "trestov… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 22.05.2013 19:14
Napsal jsi to naprosto přesně. Mluvíš mi z duše… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 22.05.2013 10:20
Patrese Na začátku článku se píše: "Patrese… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    omezení účinnosti brzd Mě zaujala ta myšlenka ohledně omezení výkonu brzd. Už mě párkrát napadlo, že by nebylo od věci, kdyby byly brzdné dráhy delší. Případná chyba pilota na brzdách, následný výlet mimo trať a průlet zatáčkou ve vyšší rychlosti ohrožující jezdce v závodní stopě (viz např. Grosjean ve Spa, případně v Monze se to děje častěji) by pak nemusela znamenat tak silné následky.
    Dnes je to tak, že auto v brzdné zóně, které není na trati, ale např. se smýká na trávě, nedokáže účinně zpomalit a potom se stává neřízenou střelou. Pokud by byl brzdný bod dále od zatáčky, tak by rozdíl ve zpomalení ve stopě a mimo dráhu byl menší a bezpečnější. Navíc by byla větší možnost jít do zatáčky "na srdíčku" a pokusit se udělat soupeře na brzdách. To by mohly být pěkné předjížděcí manévry ;) Dneska je na to strašně málo času...

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    188.120.195.XXX
    Nemůžu si pomoct, ale od jisté doby, když se řekne Patrese, vybavím si vždycky Riccardovu vyvádějící manželku, když jí svezl na Jerezu s erkovým Civicem 18: [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.235.XXX
    Patrese Patrese toho v F1 dokázal spoustu, ale stejně si ho vždycky vybavím v tomhle
    [odkaz na stránku]
    krásným Arrowsu (mimochodem velmi ambiciózní konstrukce vzhledem k velikosti týmu)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    212.80.82.XXX
    Patrese Riccardo zažil tři různé dekády v F1!Dlouho byl jezdcem s nejvyšším počtem startů v F1.Zkušeností na rozdávání.A velice uznávaný mezi jezdci!
    Při vzpomínce na něho se mě okamžitě vybaví V.C.Portugalska 1992,kde se podruhé narodil!
    03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza

    147.251.225.XXX
    fotka Uu husta fotka 01 a peknej rozhovor,v zasade ma pravdu no

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno Riccardo bolo to pekné obdobie,.. ...zvyčajne je to už v živote tak, že všetko čo bolo, bolo naozaj krajšie, lebo nielen motošport, ale aj svet sa mení k horšiemu, sú všade čoraz väčšie extrémy, čo povedie čoraz k vačšej nespokojnosti, samozrejme nie tých prežratých, ktorým obezita vytláča oči, behajú po mejdanoch s detským samopalom a modrými sluchátkami na ušiach a ako hovoríme, ak sa dejiny opakujú k lepšiemu pomôže len revolúcia a potom, možno budú aj testy, lebo počítače budú na istý čas nefunkčné. 18

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Patrese Na začátku článku se píše: "Patrese v rozhovore porovnával súčasnú F1 s minulosťou a vyjadril sa o potrebe trestov."
    Přečetl jsem si článek pozorně 2x, ale nikde jsem se nedočetl, že by se Riccardo vyjádřil o POTREBE TESTOV.18 Na přímou otázku o testech odpovídá: „Filozofia rozhodovania komisárov sa v posledných rokoch zmenila....atd." (o testech ani slovo).
    Tak se mi zdá, že se cestou ze Slovenska do Čech kamsi zatoulal kus rozhovoru.03
    Jinak to je pro mě zajimavý rozhovor a Patreseho názory naprosto sdílím, s malinkou výjimkou. Pro mě bylo ještě více atraktivní závodění z dob "před Patrésem." 01

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Má omluva autorovi. Neumím číst a "trestov" není "testov".
      Už jsem se bál, že se potichoučku začíná tlačit na znovuzavedení testování.
      S tresty souhlasím, pokud budou za stejné prohřešky u každého stejné. I když si Patrese svým způsobem protiřečí. Když na jedné straně vyzdvihuje a obdivuje Dijon a na druhé straně schvaluje nutnost ještě více trestat v už tak dost sterilních závodech.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Tak ale když se na Dijon podíváš, uvidíš tam sice třeba přivření pomalé zatáčky, ale něco takového jako kličkování na rovince, aby soupeř přišel o výhodu aeropytle, tam nenajdeš. Dovedeš si představit, jak by to vypadalo za tehdejších pravidel dnes? Tenkrát se prostě jezdilo jinak. Řekl bych, že piloti, vědomi si obrovského nebezpečí, vůči sobě měli mnohem víc respektu. S dnešní bezpečností je to se vzájemným respektem mizérie a jak jinak ho vynutit, když ne represí?

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Napsal jsi to naprosto přesně. Mluvíš mi z duše. A také jsem to nemyslel jako kritiku Patreseho, jen takový postřeh. Je pravda, že se tehdá jezdilo jinak. Mnohem tvrději, ale fér. Dnes se tak tvrdě nejezdí, ale o to je to zákeřnější. A jak jsem napsal výše, s represemi nemám problém, pokud budou za stejné prohřešky stejné. Čili pokud se budou trestat příčiny a nikoliv následky.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Hemmis

          90.177.28.XXX
          ted mě došlo že ty nový pravidla jsou asi problémem Josse the Bosse proto že on jezdil starým agresivním stylem který ostatní nechápaly a podletoho to tak vypadalo

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama