DISKUZE K ČLÁNKU Boullier o změnách pneumatik, závodu v Barceloně, odchodu Allisona a vývoji vozu

Rozhovor s šéfem Lotusu Ericem Boullierem o závodě v Barceloně, o změnách pneumatik uprostřed sezóny i o odchodu technického ředitele Jamese Allisona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier o změnách pneumatik, závodu v Barceloně, odchodu Allisona a vývoji vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 18.05.2013 23:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 8 lidí) 17.05.2013 13:02
Za mně teda odvádí velmi slušnou práci a tudíž… »
» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 17.05.2013 14:07
A jak se tvářil v půlce roku 06 Renault když mu… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 17.05.2013 12:20
Minulý rok tým oslavil v Monaku 500. velkou cenu.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Terajšia situácia bola najmä nevýhodná pre Red Bull,.. ...ale pre Lotus to nebude nič podstatné, lebo oni okrem dobrej aerodynamiky majú najlepšie vyladený podvozok a to im ostane aj do budúcna, takže ak doteraz so sračkovými pneumatikami vydržali na trati čo najdlhšie, tak to bude aj do budúcna, ak tie pneumatiky vydržia viac a bude to snáď ešte viditeľnejšie, lebo budú mať do závodu vidinu o jednu výmenu menej ako konkurencia samozrejme s tým, že si dôkladne preštudujú dáta s tréningov so simulácie preteku. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Minulý rok tým oslavil v Monaku 500. velkou cenu. Že je haňba něobchlusně takhle parazitovat na práci i slávě jiných.02

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Za mně teda odvádí velmi slušnou práci a tudíž jsem ochoten jim trochu toho parazitování odpoustit. Soušasný Lotus tomu předchozímu image rozhodně nekazí. Toť můj názor, chápu ale, že se s ním každý neztotožní.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Práci opravdu odvádějí vynikající, ale přivlastňovat si úspěchy jiných je krádež.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Jens

    109.81.245.XXX
    Konkurence Tak koukám, že F1sports už ani neumí překládat - Boullier mluví o změně rozměrů hřiště, nikoliv branek.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    "Neexistuje mnoho sportů, kde by došlo k tak podstatné změně v klíčové součástí v průběhu sezóny. Jen si představte okamžik, kdy by se v poločase změnily rozměry hřiště jen kvůli tomu, že by fotbalový tým nestíhal běhat tak rychle jako soupeř."

    Amen! Zlatá slova, do kamene tesat!

    U Lotusu udělali dobře domácí úkol a za to budou pozásluze potrestáni. Jak by se asi tvářil Brawn v 2009, kdyby byly dvojité difuzory po první třetitně sezóny zakázány? 10

    + 17 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Škoda, že se nedá dát víc plusů. Zcela s tebou souhlasím!

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      A jak se tvářil v půlce roku 06 Renault když mu zakázali HT si už nevzpomínáš? Přitom v 05 to nikomu nevadilo, ale když zjistili, především Ferrari, že HT nedokážou dostat na takovou úroveň, tak to najednou zakázali pro neúčelnost v civilním provozu.

      A je to někde vytesáno v kamenu?

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Bylo to zakázáno, jako pohyblivý aerodynamický prvek a ne kvůli nějaké tebou vymyšlené neúčelnosti v civilním provozu. Kdyby si to nevěděl, tak u monopostu je pravidly formulováno, jaké části se mohou pohybovat a HT tam rozhodně nebyly.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          HT zrovna moc aerodynamicky nevypadaly. Ale budiš, přesto to byl mechanický prvek a aerovýhoda byla pouze ve stabilitě vozu.
          Zajímavé, že v 05 to nikomu nevadilo.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mynona

            165.72.200.XXX
            Když ti soupěř utíká, tak teprve sleduješ proč tomu tak je a co zatím vězí :D
            Když vidíš, že něco není zcela košér, tak se přeptáš rozhodčích :D
            Práskat se nemá ale nahlásit se to musí :D

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Běda tomu, kdo vyčuhuje z davu.04

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mynona

                165.72.200.XXX
                Otázka je co je podlejší ? "Obcházet pravidla" nebo na to upozornit ? Ale tak nějak už to patří k F1. Tobě by se asi taky nelíbilo, že si nějak "pomáhám" abych tě v něčem porazil. Takhle se apoň vzájemně hlídají, aby byla hra o něco férovější. 03

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Můj otec vždycky říkávál. "Chytrost nejsou žádné čáry."
                  Když někdo vymyslí něco chytrého, tak je mnohdy trestán jen pro svou chytrost místo toho, aby byl opěvován. Tak to bylo za éry C. Ch. a jde to dál.
                  Já mám technické vychytávky rád a docela se mi příčí, že jsou tak často dávány jako odstrašující příklad.
                  Pravda, Colin často chodil přes limit, ale hmoťáky byly parádní vychytávka a moc dobře provedená, když i Ferrari s Mekáčem za více než rok zvládnout kopii.
                  S dvojdifem to tak složité nebylo, ale i když Ross při schvalování pravidel poukazoval na skuliny, tak si toho všimly pouhé tři týmy.
                  Dle mne bylo spravedlivé, aby tyhle chytré týmy si svou výhodu mohly ponechat a ostatní za svou slepotu nechat se smažit ve své vlastní šťávě.

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.23.219.XXX
                  Jenže FIA celou dobu věděla,že Renaul HT používá.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      165.72.200.XXX
      Když už chcete srování, tak např. ve fotbale, když se zjistí, že je balón příliš měkký či nekvalitní a tedy nevhodný ke svému účelu, tak se prostě vymění za lepší a nemusí se čekat na konec zápasu či sezóny :-) Ale samozřejmě, že pomalejším hráčům bude vyhovovat ten měkčí balón, protože při větší rychlosti se hůře kontroluje.

      + 3 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Urputná demagogie plodí skutečné hlody. Copak před fotbalovým zápasem někdo schválil, že se bude hrát s měkkým a nekvalitním míčem? Neschválil, takže míč, který má takovou závadu, je vyměněn. Před sezónou ovšem pneu byly schváleny a testovalo se s nimi. Co dodat. 03

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mynona

          86.49.34.XXX
          Tak jak je možné, že se může jezdit na nekvalitních gumách v F1 od začátku sezóny ?
          Už i Pirelly procitla a snaží se využít stížnosti k tomu, aby vyměnila ty šmejdy a ještě to vyznělo, že jinak ty gumy byly OK, ale podlehla nátlaku. Přitom se sama jinde vymlouvá, že má k testování 3 roky starý vůz, což je z druhé strany pravda. Ale proč se najednou vymlouvá na starý vůz ? Odpovím za tebe, protože zjistila v sezóně, že ty gumy jsou jeden velký průser.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      165.72.200.XXX
      K tomu Brawnu, celou sezónu se nic jiného nediskutovalo zda jsou ty jejich x patrové difuzory legální. Takže snahy o zákaz tam byly a dost velké napříč celým startovním polem. To, že jim FIA nakonec ty difuzory nezákazala defacto rozhodlo celou sezónu. O tom, že to řešení bylo hodně "neférové" vůči pravidlům, není třeba diskutovat. Už to, že obhajoba systému byla postavena na slovíčkaření co ještě je a co už není difuzor. To že ta "nadstavba" plnila funkci difuzoru nikdo ani nezapíral, přestože před sezónu byla upravena pravidla, právě ke snížení účinnosti difuzoru. Proto si nikdo ani po testech dlouho nedovolil, něco podobného začít kopírovat, protože všichni byli přesvědčeni, že jim to u FIA nemůže projít. To dalo Brownu možná rozhodující náskok, protože kdyby FIA rozhodla hned, tak by se k tomu postavili i ostatní jinak. Ale když došlo k defenitivnímu a nutno dodat překvapivému schválení, tak všichni ostatní už měli příliš velkou ztrátu a to jak bodovou tak i technologickou.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Jinak se domnívám, že to konečné rozhodnutí bylo dost politické, protože FIA si sama drbala hlavu za to, že nerozhodla hned a diskvalifikovat leadera soutěže po x závodech, tuším třech či čtyř, si už prostě nedovolila. Diskvalifikace by zdiskreditovala celou F1 víc než posvětit nelegální prvek, který šel jasně proti pravidlům, navíc který FIA před sezónou čerstvě připravila. 02

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama