DISKUZE K ČLÁNKU Boullier o změnách pneumatik, závodu v Barceloně, odchodu Allisona a vývoji vozu
Rozhovor s šéfem Lotusu Ericem Boullierem o závodě v Barceloně, o změnách pneumatik uprostřed sezóny i o odchodu technického ředitele Jamese Allisona.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier o změnách pneumatik, závodu v Barceloně, odchodu Allisona a vývoji vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 8 lidí)
17.05.2013 13:02
Za mně teda odvádí velmi slušnou práci a tudíž… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:01 18.05.2013 194.160.178.XXXTerajšia situácia bola najmä nevýhodná pre Red Bull,.. ...ale pre Lotus to nebude nič podstatné, lebo oni okrem dobrej aerodynamiky majú najlepšie vyladený podvozok a to im ostane aj do budúcna, takže ak doteraz so sračkovými pneumatikami vydržali na trati čo najdlhšie, tak to bude aj do budúcna, ak tie pneumatiky vydržia viac a bude to snáď ešte viditeľnejšie, lebo budú mať do závodu vidinu o jednu výmenu menej ako konkurencia samozrejme s tým, že si dôkladne preštudujú dáta s tréningov so simulácie preteku. -
-
uzivatel001000
13:02 17.05.2013 46.39.185.XXXZa mně teda odvádí velmi slušnou práci a tudíž jsem ochoten jim trochu toho parazitování odpoustit. Soušasný Lotus tomu předchozímu image rozhodně nekazí. Toť můj názor, chápu ale, že se s ním každý neztotožní.
-
-
anonym
11:03 17.05.2013 178.255.168.XXX"Neexistuje mnoho sportů, kde by došlo k tak podstatné změně v klíčové součástí v průběhu sezóny. Jen si představte okamžik, kdy by se v poločase změnily rozměry hřiště jen kvůli tomu, že by fotbalový tým nestíhal běhat tak rychle jako soupeř."
Amen! Zlatá slova, do kamene tesat!
U Lotusu udělali dobře domácí úkol a za to budou pozásluze potrestáni. Jak by se asi tvářil Brawn v 2009, kdyby byly dvojité difuzory po první třetitně sezóny zakázány?-
uzivatel001000
13:06 17.05.2013 46.39.185.XXXŠkoda, že se nedá dát víc plusů. Zcela s tebou souhlasím! -
Ferda
14:07 17.05.2013 46.47.176.XXXA jak se tvářil v půlce roku 06 Renault když mu zakázali HT si už nevzpomínáš? Přitom v 05 to nikomu nevadilo, ale když zjistili, především Ferrari, že HT nedokážou dostat na takovou úroveň, tak to najednou zakázali pro neúčelnost v civilním provozu.
A je to někde vytesáno v kamenu?-
-
-
-
-
Mynona
17:32 17.05.2013 165.72.200.XXXOtázka je co je podlejší ? "Obcházet pravidla" nebo na to upozornit ? Ale tak nějak už to patří k F1. Tobě by se asi taky nelíbilo, že si nějak "pomáhám" abych tě v něčem porazil. Takhle se apoň vzájemně hlídají, aby byla hra o něco férovější.-
Ferda
18:28 17.05.2013 46.47.176.XXXMůj otec vždycky říkávál. "Chytrost nejsou žádné čáry."
Když někdo vymyslí něco chytrého, tak je mnohdy trestán jen pro svou chytrost místo toho, aby byl opěvován. Tak to bylo za éry C. Ch. a jde to dál.
Já mám technické vychytávky rád a docela se mi příčí, že jsou tak často dávány jako odstrašující příklad.
Pravda, Colin často chodil přes limit, ale hmoťáky byly parádní vychytávka a moc dobře provedená, když i Ferrari s Mekáčem za více než rok zvládnout kopii.
S dvojdifem to tak složité nebylo, ale i když Ross při schvalování pravidel poukazoval na skuliny, tak si toho všimly pouhé tři týmy.
Dle mne bylo spravedlivé, aby tyhle chytré týmy si svou výhodu mohly ponechat a ostatní za svou slepotu nechat se smažit ve své vlastní šťávě.
-
-
-
-
-
-
-
Mynona
15:23 17.05.2013 165.72.200.XXXKdyž už chcete srování, tak např. ve fotbale, když se zjistí, že je balón příliš měkký či nekvalitní a tedy nevhodný ke svému účelu, tak se prostě vymění za lepší a nemusí se čekat na konec zápasu či sezóny :-) Ale samozřejmě, že pomalejším hráčům bude vyhovovat ten měkčí balón, protože při větší rychlosti se hůře kontroluje.-
Nasir
17:53 17.05.2013 188.175.176.XXXUrputná demagogie plodí skutečné hlody. Copak před fotbalovým zápasem někdo schválil, že se bude hrát s měkkým a nekvalitním míčem? Neschválil, takže míč, který má takovou závadu, je vyměněn. Před sezónou ovšem pneu byly schváleny a testovalo se s nimi. Co dodat.-
Mynona
23:38 18.05.2013 86.49.34.XXXTak jak je možné, že se může jezdit na nekvalitních gumách v F1 od začátku sezóny ?
Už i Pirelly procitla a snaží se využít stížnosti k tomu, aby vyměnila ty šmejdy a ještě to vyznělo, že jinak ty gumy byly OK, ale podlehla nátlaku. Přitom se sama jinde vymlouvá, že má k testování 3 roky starý vůz, což je z druhé strany pravda. Ale proč se najednou vymlouvá na starý vůz ? Odpovím za tebe, protože zjistila v sezóně, že ty gumy jsou jeden velký průser.
-
-
-
Mynona
15:38 17.05.2013 165.72.200.XXXK tomu Brawnu, celou sezónu se nic jiného nediskutovalo zda jsou ty jejich x patrové difuzory legální. Takže snahy o zákaz tam byly a dost velké napříč celým startovním polem. To, že jim FIA nakonec ty difuzory nezákazala defacto rozhodlo celou sezónu. O tom, že to řešení bylo hodně "neférové" vůči pravidlům, není třeba diskutovat. Už to, že obhajoba systému byla postavena na slovíčkaření co ještě je a co už není difuzor. To že ta "nadstavba" plnila funkci difuzoru nikdo ani nezapíral, přestože před sezónu byla upravena pravidla, právě ke snížení účinnosti difuzoru. Proto si nikdo ani po testech dlouho nedovolil, něco podobného začít kopírovat, protože všichni byli přesvědčeni, že jim to u FIA nemůže projít. To dalo Brownu možná rozhodující náskok, protože kdyby FIA rozhodla hned, tak by se k tomu postavili i ostatní jinak. Ale když došlo k defenitivnímu a nutno dodat překvapivému schválení, tak všichni ostatní už měli příliš velkou ztrátu a to jak bodovou tak i technologickou.-
Mynona
16:37 17.05.2013 165.72.200.XXXJinak se domnívám, že to konečné rozhodnutí bylo dost politické, protože FIA si sama drbala hlavu za to, že nerozhodla hned a diskvalifikovat leadera soutěže po x závodech, tuším třech či čtyř, si už prostě nedovolila. Diskvalifikace by zdiskreditovala celou F1 víc než posvětit nelegální prvek, který šel jasně proti pravidlům, navíc který FIA před sezónou čerstvě připravila.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek