DISKUZE K ČLÁNKU Kimi kvůli poškození ztrácel 0,25 sekundy na kolo, proč mu Lotus nos s křídlem nevyměnil?
Ředitel traťového provozu Lotusu Alan Permane hovoří o pneumatikových strategií a vysvětluje, proč je někdy lepší jezdit s poškozeným vozem - jako včera v případě Kimiho Räikkönena - než je vyměnit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kimi kvůli poškození ztrácel 0,25 sekundy na kolo, proč mu Lotus nos s křídlem nevyměnil?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 10 lidí)
15.04.2013 15:37
Tuším, že ještě ani v jednom závodě neměl k… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000190
15:37 15.04.2013 213.210.156.XXXTuším, že ještě ani v jednom závodě neměl k dispozici stejnou techniku jako raikkonen což je trošku unikát a určitě to svůj podíl má.-
Kapor
17:15 15.04.2013 194.160.178.XXXNo, ale na druhej strane je to aj risk,.. ...že sa to nemusí osvedčiť, pričom Romain štartoval vždy s overeným autom a to je rozdiel. Spomeň si na minulý rok, že ako to blolo u Felipeho ako dopadol, keď testoval nové diely. Ale je zas pravda, že vtedy mali pošahaný aerotunel a teraz majú všetko so SRN, s aerotunelu Toyoty.
-
-
-
-
uzivatel000190
13:12 15.04.2013 213.210.156.XXXjiskry To je zajímavé téma, neměl by jsi k tomu Petře nějaký článek? Od Lotusu to jiskří na konci závodu kdy mají prázdnou nádrž? Někde jsem něco zahlédl, že mají snad nějaký systém řízení výšky pomocí hnacích os v převodovce,ale také je možné, že jsem to jen blbě pochopil a smotal jsem to s něčím jiným?-
Petr
13:25 15.04.2013 109.81.245.XXXJá jsem si nějakého nadměrného jiskření oproti ostatním top týmům nevšiml. Lotus používá FRIC systém, tedy hydraulicky propojené přední a zadní zavěšení, podobně jako Mercedes (už nejméně dva roky) a Ferrari. Nedokážu si představit, že by to řídili pomoci "hnacích os v převodovce," přijde mi to jako hloupost (ale na druhou stranu to může vyplývat z neznalosti, nejsem konstruktér vozů F1). Jinak při zastávkách si Kimi přidával přítlak na předním křídle, tím se může T-tray (přední část podlahy) dostávat teoreticky o něco níže.-
uzivatel000190
14:07 15.04.2013 213.210.156.XXXKdyž to říkáš ty tak ti věřím asi jsem si to jen vsugeroval, ale prostě mě to zaujalo u Lotusu, že jiskří celý závod a u ostatních jsem to neviděl. To, že se to děla pomocí těch os je třeba kravina jen jsem to někde četl, že tam snad je nějaká šedá oblast kde se s tím právě dá pracovat, ale ve finále to nemusí být pravda nebo se to týkalo úplně něčeho jiného... Tak možná článek na téma FRIC, to je také něco o čem slyším poprvé a vůbec by mě nenapadlo, že je přední a zadní zavěšení propojené . -
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek