DISKUZE K ČLÁNKU Fry: Ferrari loni připravilo 15 verzí předního křídla a 18 podlah, letos u pull-rodu vpředu zůstane

Technický ředitel Ferrari Pat Fry v rozhovoru pro Auto Motor und Sport popisuje vývoj loňského Ferrari F2012. Kolik různých verzí podlah a křídel vyrobili a jakým problémům čelili? Proč nevyvíjeli DRS či nevyužívali nastavitelné otvory v brzdových bubnech, které začal vyvíjet ještě u McLarenu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fry: Ferrari loni připravilo 15 verzí předního křídla a 18 podlah, letos u pull-rodu vpředu zůstane

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 21.01.2013 19:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 11 lidí) 20.01.2013 15:36
Výborný článek. Mě by ještě zajímalo kolik z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rovnice o dvou neznámých

    90.179.19.XXX
    Pat to zabil Vím, že je Sam Michael hrdý na svůj rekord v podobě 2,3 sekundy v Hockenheimu. Zapomněl však dodat, že další zastávka trvala 11 sekund.
    12 12 12 12 12 12 12

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.57.XXX
      to preto ze dorabali veci co v tej prvej zastavke neurobili

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Hmm, kde vzal těch 11 s v Hockenheimu, to by mě taky zajímalo. Jen jestli nesečetl 1. a 3. Lewisovu zastávku. 03
      [odkaz na stránku]

      Jinak nemám pocit, že by Ferrari bylo průměrné. Měli takřka konstantní rychlost zastávek v průběhu celé sezóny, přičemž zpočátku patřili k nejrychlejším. Ke konci pak k lepšímu průměru, protože se řada konkurentů zlepšila.

      McLaren se zlepšil ze všech nejvíc a dokázal udělat pšknou řádku obdivuhodně rychlých zastávek, ale taky dokázal zpočátku kvůli pokaženým zastávkám ztratit kopec bodů. Takže hrdost na rekord ano, ale z hlediska celé sezóny bych na jejich místě moc hrdý nebyl. 17

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.102.205.XXX
    . Pekny clanek.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Výborný článek. Mě by ještě zajímalo kolik z těch novinek požil v závodech Alonso a kolik Felipe. Samotné čísla by toho moc neřekly, tak by musely být včetně datumů, aby jsme si mohli udělat přesnější obraz o přístupů Ferrari k oboum pilotům.

    + 11 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.57.XXX
    mohli pripravit jedno kridlo pre massu a vyhral by titul. nie ako plackonzo co sa stazuje na zle auto. massa musel v poslednych VC pomaly cuvat aby ho plackonzo predbehol.

    + 14 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      91.217.96.XXX
      plačkobijec Naprostý souhlas! 01 01 03

      + 10 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Bombera

      188.95.127.XXX
      Jediny duvod proc byl Massa na konci stejne dobry mozna v nekterych fazich lepsi nez Alonso bylo jen diky tomu, ze Ferrari ho potvrdilo jako zavodniho pilota a druhy a asi nedulezitejsi fakt je ze Massovi o nic neslo Alonso bojoval o titul a troufam si rict ze urcite nebyl v takove psychicke pohode jako Massa

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama