DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Nemáme nejrychlejší auto, ale je konzistentní a stále na něm pracujeme
Lotus na svých oficiálních webových stránkách poskytl rozhovor s Ericem Boullierem o penalizaci Romaina Grosjeana, výkonu Kimiho Räikkönena, šanci Jéromeho D´Ambrosia, následujícím víkendu v Monze i zbývajících závodech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier: Nemáme nejrychlejší auto, ale je konzistentní a stále na něm pracujeme
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 7 lidí)
05.09.2012 14:05
Kimi Kurnik já bych tomu Kimimu to vítězství už… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001000
14:05 05.09.2012 46.39.185.XXXKimi Kurnik já bych tomu Kimimu to vítězství už tak přál... GO GO Kimi! -
erdedy
13:52 05.09.2012 195.80.165.XXXto by bola sranda... ... keby D´Ambrosio vyhral Monzu...
Ok vazne - vobec neviem, co od neho cakat. Preto radsej cakam tak cca +1,5s oproti RAI...
Skoda, ten nas mlady splaseny kôň to takto pos..l hňup... Monza by mohla sediet.
Ale stejne mam dojem, ze okrem (uz pomaly len) fiktivneho DDRS, na aute neni dohromady nic zasadne nove... (ale priznam sa, ze nesledujem to az tak velmi.)-
-
erdedy
20:36 05.09.2012 95.103.122.XXXJj. Skoda, ze to nevyslo casovo kvoli pocasiu... Bol som na to hodne zvedavy a asi by sa dalo hodne vycitat z dosahovanych casov a speedtrapov apod. Boli by sme asi blizsie k roszlusknutiu zahady ako vlastne funguje ich verzia.
Kedze ale (tusim) Permane ci ktory (?) hovori, ze najskor az v Suzuke, predpokladam, ze to na pomalych tratiach a tratiach vyzadujucich nizky pritlak (Monza) asi nema velky zmysel.
-
-
ja
16:11 05.09.2012 178.41.68.XXXTieto dve GP mali byť na začiatku sezóny, keď mal Lotus top rýchlosť: teraz to auto už nie je také rýchle na rovinkách, ale zato je podstatne rýchlejšie v technických pasažiach a to DDRS Lotusu by malo pomôcť skor v tiahlých zákrutách a kradších rovinkách technickejších tratí. Aspom si myslím-
erdedy
20:30 05.09.2012 95.103.122.XXXTak nejak je to s tou ich rychlostou (top speed) ale aj rychlostou v kvalde vs rychlostou v pretekoch.
Ale co sa tyka ich DDRS...? Neviem si stale "ujednotit" doterajsie odhady ako by mohol fungovat... Dost zmätok.
Myslim, ze ani jeden server uplne presne nehovori "spravnu" verziu. Stale mam dojem, ze ked niekde citam cosi o tom, zaroven mi to akosi nesedi s tym "co" ma robit, "kde" ho maju vyuzivat, kde sa prejavi jeho prinos (myslim rychle/pomale trate resp. rychle rovinky, rychle zatacky alebo pomale zatacky alebo vsetko dohromady...?). V tomto su nejake rozpory.... Som zmäteny z vyjadreni.
Asi si budeme musiet len pockat na samotne vysvetlenie od nich (alebo MB). Alebo to niekto "spravne odhadne"... napr. Petr Hlawiczka? ...Nebodaj "my sami"? to posledne asi nie... -
erdedy
20:49 05.09.2012 95.103.122.XXXJo a este jedno - z toho co som napisal v posl. vete v odpovedi pre "Inkognita", by sa dalo usudzovat, ze:
- bud to nema vyznam, pri pouziti s "nizkopritlacnym" balikom (Monza) alebo dokonca to mozno moze mat nejake "negativne dosledky", pri takej konfiguracii...(?)
- moze byt, ze napr. v Singapure to "nema vyznam", lebo je to pomala trat a prinos by tiez nebol dostatocny...(?)
- moze byt, ze ide len o nedostatocne otestovanie a teraz (na Monze a Singapure), sa to mozno neoplati ani skusat, ked su to vlastne "jedinecne okruhy"...(?)
- kedze "splaseny kon" ma distanc v Monze, radsej sa sustredime na Jeroma a "nebudem se poustet do zadnejch vetsich akci..."...(?) Proste "na istotu".
- vsetko dohromady...(?)
Hlavne prve dva, u mna vyvolavaju dost otazniky v suvislosti s tým, co sa narozpravalo/popisalo "co" to zariadenie ma robit.-
Petr
21:24 05.09.2012 78.157.160.XXXZe všeho trochu
V Monze je přínos mnohem nižší než na jiných tratích: typicky kolem 6 - 8 km/hod místo tradičních 15 - 20 km/hod jako např. min. víkend ve Spa. V Singapuru nejsou dlouhé rovinky, kde by šel využít. Ale hlavně jej kvůli počasí v pátečních trénincích nestihli dostatečně vyzkoušet a zoptimalizovat.-
erdedy
21:39 05.09.2012 95.103.122.XXXDik.
Najviac ma mätie to, ze to ma mat nejaky prinos aj v nizsich/nizkych rychlostiach... Neviem presne "aky". To niekde spominane zvysovanie pritlaku je podla mna utopia. Je docela mozne, ze je to len "kec" a já si lámem hlavu (nie doslovne) zbytocne...
-
-
ja
21:37 05.09.2012 178.41.68.XXXPodľa všetkého Lotus získal rýchlosť v tech. pasážiach, vidieť to bolo už v Maďarsku a aj teraz v Spa, ale zsa čiastočne stratil rýchlosť na rovinkách.To ich nové zariadenie má pomôcť túto stratu eliminovať a myslím si že bude fuhgovať na 90% tratí, ale všetko bude pravdepodobne závisieť na nastavení fluidného prepínača ,pri akej rýchlosti, alebo tlaku vzduchu začne prepúšťať vzduch pod zadné krídlo a tým bude vytvárať žiadúci efekt na čiastočnú elimináciu prítlaku, ktorý vytvára zadné krídlo.
Opäť aspom myslím!-
-
-
-
ja
22:03 05.09.2012 178.41.68.XXX[odkaz na stránku]
Ja si zasa myslím, že určite má. A to čo momentálne maju je len polovica balíka, ale naozaj optimalizovaného.-
-
-
-
-
erdedy
23:13 05.09.2012 95.103.122.XXXVed pisem, ze neviem...
Ale aj tak, neodbocuj len nam pekne povedz podrobnosti, co si myslis Ty o tom ich systeme. A samozrejme chceme vsetky detaily!
(srandujem )
Vazne by ma ale zaujimalo, ci "staci" len tych par strbin co su po okraji toho stlpika (teda doteraz som videl len tie) a ci strbina po celej sirke kridla by nebola efektivnejsia (proste ako za nedavnych cias f-ductu).
Sice neviem, ci to neni pravidlami zakazane a dalsia vec - mozno toho vzduchu neni "tolko". Na druhej strane, v casoch f-ductu, tiez neboli vstupne otvory nijak zvlast velke (zas vtedy nebolo DRS, tusim... Ze?)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek