DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Nemáme nejrychlejší auto, ale je konzistentní a stále na něm pracujeme

Lotus na svých oficiálních webových stránkách poskytl rozhovor s Ericem Boullierem o penalizaci Romaina Grosjeana, výkonu Kimiho Räikkönena, šanci Jéromeho D´Ambrosia, následujícím víkendu v Monze i zbývajících závodech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: Nemáme nejrychlejší auto, ale je konzistentní a stále na něm pracujeme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 05.09.2012 23:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 7 lidí) 05.09.2012 14:05
Kimi Kurnik já bych tomu Kimimu to vítězství už… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 05.09.2012 13:52
to by bola sranda... ... keby D´Ambrosio vyhral… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 05.09.2012 21:24
Ze všeho trochu 04 V Monze je přínos… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Kimi Kurnik já bych tomu Kimimu to vítězství už tak přál... GO GO Kimi!

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    to by bola sranda... ... keby D´Ambrosio vyhral Monzu...18

    Ok vazne - vobec neviem, co od neho cakat. Preto radsej cakam tak cca +1,5s oproti RAI...

    Skoda, ten nas mlady splaseny kôň to takto pos..l 02 hňup... Monza by mohla sediet.
    Ale stejne mam dojem, ze okrem (uz pomaly len) fiktivneho DDRS, na aute neni dohromady nic zasadne nove...10 (ale priznam sa, ze nesledujem to az tak velmi.)

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • inkognito

      78.157.167.XXX
      Stoím "DDRS" mají v Lotusu docela smůlu, protože v trénincích prakticky pořád pršelo tak neměli možnost to pořádně vyladit a odzkoušet.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        95.103.122.XXX
        Jj. Skoda, ze to nevyslo casovo kvoli pocasiu... Bol som na to hodne zvedavy a asi by sa dalo hodne vycitat z dosahovanych casov a speedtrapov apod. Boli by sme asi blizsie k roszlusknutiu zahady ako vlastne funguje ich verzia.

        Kedze ale (tusim) Permane ci ktory (?) hovori, ze najskor az v Suzuke, predpokladam, ze to na pomalych tratiach a tratiach vyzadujucich nizky pritlak (Monza) asi nema velky zmysel.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • ja

      178.41.68.XXX
      Tieto dve GP mali byť na začiatku sezóny, keď mal Lotus top rýchlosť: teraz to auto už nie je také rýchle na rovinkách, ale zato je podstatne rýchlejšie v technických pasažiach a to DDRS Lotusu by malo pomôcť skor v tiahlých zákrutách a kradších rovinkách technickejších tratí. Aspom si myslím03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        95.103.122.XXX
        Tak nejak je to s tou ich rychlostou (top speed) ale aj rychlostou v kvalde vs rychlostou v pretekoch.

        Ale co sa tyka ich DDRS...? Neviem si stale "ujednotit" doterajsie odhady ako by mohol fungovat... Dost zmätok.
        Myslim, ze ani jeden server uplne presne nehovori "spravnu" verziu. Stale mam dojem, ze ked niekde citam cosi o tom, zaroven mi to akosi nesedi s tym "co" ma robit, "kde" ho maju vyuzivat, kde sa prejavi jeho prinos (myslim rychle/pomale trate resp. rychle rovinky, rychle zatacky alebo pomale zatacky alebo vsetko dohromady...?). V tomto su nejake rozpory.... Som zmäteny z vyjadreni. 04
        Asi si budeme musiet len pockat na samotne vysvetlenie od nich (alebo MB). Alebo to niekto "spravne odhadne"... napr. Petr Hlawiczka?04 ...Nebodaj "my sami"?18 to posledne asi nie...06

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        95.103.122.XXX
        Jo a este jedno - z toho co som napisal v posl. vete v odpovedi pre "Inkognita", by sa dalo usudzovat, ze:

        - bud to nema vyznam, pri pouziti s "nizkopritlacnym"06 balikom (Monza) alebo dokonca to mozno moze mat nejake "negativne dosledky", pri takej konfiguracii...(?)

        - moze byt, ze napr. v Singapure to "nema vyznam", lebo je to pomala trat a prinos by tiez nebol dostatocny...(?)

        - moze byt, ze ide len o nedostatocne otestovanie a teraz (na Monze a Singapure), sa to mozno neoplati ani skusat, ked su to vlastne "jedinecne okruhy"...(?)

        - kedze "splaseny kon" ma distanc v Monze, radsej sa sustredime na Jeroma a "nebudem se poustet do zadnejch vetsich akci..."...(?) Proste "na istotu".

        - vsetko dohromady...(?)

        Hlavne prve dva, u mna vyvolavaju dost otazniky v suvislosti s tým, co sa narozpravalo/popisalo "co" to zariadenie ma robit.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Ze všeho trochu 04
          V Monze je přínos mnohem nižší než na jiných tratích: typicky kolem 6 - 8 km/hod místo tradičních 15 - 20 km/hod jako např. min. víkend ve Spa. V Singapuru nejsou dlouhé rovinky, kde by šel využít. Ale hlavně jej kvůli počasí v pátečních trénincích nestihli dostatečně vyzkoušet a zoptimalizovat.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            95.103.122.XXX
            Dik.01

            Najviac ma mätie to, ze to ma mat nejaky prinos aj v nizsich/nizkych rychlostiach... Neviem presne "aky". To niekde spominane zvysovanie pritlaku je podla mna utopia. Je docela mozne, ze je to len "kec" a já si lámem hlavu (nie doslovne06) zbytocne... 04

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • ja

          178.41.68.XXX
          Podľa všetkého Lotus získal rýchlosť v tech. pasážiach, vidieť to bolo už v Maďarsku a aj teraz v Spa, ale zsa čiastočne stratil rýchlosť na rovinkách.To ich nové zariadenie má pomôcť túto stratu eliminovať a myslím si že bude fuhgovať na 90% tratí, ale všetko bude pravdepodobne závisieť na nastavení fluidného prepínača ,pri akej rýchlosti, alebo tlaku vzduchu začne prepúšťať vzduch pod zadné krídlo a tým bude vytvárať žiadúci efekt na čiastočnú elimináciu prítlaku, ktorý vytvára zadné krídlo.
          Opäť aspom myslím!04

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            95.103.122.XXX
            Tak by to malo byt. Vlastne sme to tu prednedavnom s Tebou a Petrom trochu nacali.

            Skor ma ale miatli niektore clanky o prinose aj pri nizkych rychlostiach.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ja

              178.41.68.XXX
              Ten prínos pri nízkych rýchlostiach by mal byť taký, že opäť tento prepínač sa zatvorí a všetok vzduch prúdi na spodnu časť zadnej nápravy a tým sa získava lepša stabilita a trakcia v tech. pasažiach(zákrutách) a to im už aj funguje.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                95.103.122.XXX
                Pochybujem. V nizsich rychlostiach (podla mna) nemoze mat "ten" vzduch taky objem/energiu aby to bolo meratelne. Mozno sa mylim. Skor si myslim, ze optimalizovali balik aj bez toho vylepsovatka. Vlastne to sa aj teraz deje.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ja

                  178.41.68.XXX
                  [odkaz na stránku]
                  Ja si zasa myslím, že určite má. A to čo momentálne maju je len polovica balíka, ale naozaj optimalizovaného.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    95.103.122.XXX
                    No mozne jevsetko, netvrdim nasilu. 03 tiez som videl tie obrazky aj zo vsetkych moznych uhlov.
                    Dokonca som niekde zachytil, ze by este mohol jeden vyduch byt aj pod tou gurneyho klapkou na difuzore. To uzje ale len...

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • ja

                      178.41.68.XXX
                      To ako to presne funguje vedia asi len v Lotuse a popísať to do detailu by bolo, ako ísť s bubnom na zajace12 . V rovine dohadov a teórii to určite zastane ešte značne dlho.04

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      78.157.160.XXX
                      K čemu by byl stalling difuzoru vzhledem k tomu, že generuje oproti křídlům zanedbatelný odpor při tvorbě přítlaku?

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        195.91.11.XXX
                        "nefim" 06 Ale mozno vedia v Lotuse...12

                        Ale to bol len tak niekde "pohodeny" taky "napad". Jedine, ze by chceli znizit pritlak "este viac"...13

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Petr

                          Petr

                          78.157.160.XXX
                          K čemu ti je ale snižování přítlaku, když ti s tím téměř neklesá odpor? 04 U toho spodního křídla (beam-wing) bych to ještě chápal, ale u difuzoru?

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • erdedy

                            erdedy

                            95.103.122.XXX
                            Ved pisem, ze neviem...12
                            Ale aj tak, neodbocuj 06 len nam pekne povedz podrobnosti, co si myslis Ty o tom ich systeme. A samozrejme chceme vsetky detaily!14
                            (srandujem 03)

                            Vazne by ma ale zaujimalo, ci "staci" len tych par strbin co su po okraji toho stlpika (teda doteraz som videl len tie) a ci strbina po celej sirke kridla by nebola efektivnejsia (proste ako za nedavnych cias f-ductu).
                            Sice neviem, ci to neni pravidlami zakazane a dalsia vec - mozno toho vzduchu neni "tolko". Na druhej strane, v casoch f-ductu, tiez neboli vstupne otvory nijak zvlast velke (zas vtedy nebolo DRS, tusim... Ze?)

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama